Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te toiset tosi lihavat oikein löydätte miehenne?

Vierailija
29.03.2015 |

Olen aika onneton jo tilanteeni vuoksi, viidettä vuotta sinkkuna. Parisuhteessa olin hoikempi, nyt olen lihonut monta kymmentä kiloa ja painan + 100 kiloa. Tiedän, että yhtä lihavilla naisilla kuin minä ja lihavemmillakin löytyy mies, joten mun täytyy olla jotenkin tosi vastenmielinen ja ruma heihin verrattuna ulkoisesti ja sisäisesti.

Tämänkin videon lihavalla tytöllä on tosi komea ja ihana mies, ja oikeasti, oon nyt tosi kateellinen, olen heikkona punapäisiin miehiin :D Kelpaisi mulle...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kadulta, en oo lihava mutta painoa kuitenkin yli 75 kiloa, ei luut kolaja

Vierailija
42/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin omani laihdutusryhmästä :D nyt ei tosin tietenkään (onneksi) enää olla lihavia kumpikaan. Yhdessä yhteensä melkein sata pudotettua kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, vaikka en olekkaan ylipainoinen. Eli en osaa sanoa mistä ylipainoinen nainen löytäisi miehen, kun itse olen hoikka/normaali painoinen hyvännäköiseksi toisinaan kutsuttu nainen ja olen ollut myös vuosia sinkkuna. Miesten suhteen en mielestäni ole mitenkään ylivaativa, esim. tuon videon mies kelpaisi milloin tahansa! Valitettavasti tuon tyylisiä miehiä ei vaan osu missään kohdalle, etenkään sinkkuja ja muuten ns. normaaleja tapauksia. Joten sinkkuna mennään ja todennäköisesti vielä pitkään... 

Vierailija
44/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo ettei ylipainolla ole merkitystä kun naiselta löytyy lihasta. Jos olet pelkkä löysä möykky niin se ei houkuttele monia. Keskity voimaharjoitteluun ja unohda laihdutukset. Voit huonosti kun et tee mitään ja muutkin huomaavat sen.

Vierailija
45/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:11"]Uskokaa jo ettei ylipainolla ole merkitystä kun naiselta löytyy lihasta. Jos olet pelkkä löysä möykky niin se ei houkuttele monia. Keskity voimaharjoitteluun ja unohda laihdutukset. Voit huonosti kun et tee mitään ja muutkin huomaavat sen.
[/quote]

Jos painaa yli 100kg niin kuin ap sanoi niin sun mielestä ei mitään laihdutusta tarvii? No aika paljon saa treenailla jos meinaa saada lihaksia näkyviin sieltä rasvan alta...

Vierailija
46/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tutustuttiin netissä, ei millään deittisivustolla vaan chatissa. Tavatessamme vuoden juttelun jälkeen painoin 110kg, eli olin aika plösössä kunnossa :D. Tottakai ensitreffeillä pelotti suunnattomasti, jos vuoden kestänyt tiivis yhteydenpito loppuisikin kiloihini, mutta ne eivät näyttäneet normaalipainoista miestä haittaavan. Nyt kolmen vuoden yhteiselon jälkeen painoni on "enää" 90kg, vaikka mielestäni elän samoin kuin ennenkin. Ehkä ne suruun ja yksinäisyyteen syödyt suklaalevyt ovat jääneet vähemmälle kumppanin löydyttyä :).
.
En tiedä oltaisiinko yhdessä, jos ei ennen tapaamista oltaisi tutustuttu ja ihastuttu toisiimme :/. Harvempi kuitenkaan reilusti ylipainoiseen ihastuu ensisilmäyksellä tai viitsii antaa edes mahdollisuuden tutustua. Mieheni on kuitenkin sitä mieltä, että liikakiloista huolimatta olen kaunis ihminen vaikka ei kylläkään kiellä sitä että normaalipainoisena olisin varmasti paremman näköinen :D. Ihana kun on osaa olla rehellinen olematta kuitenkaan ilkeä ^^.