Vaimo muuttunut kaunottaresta säkkeihin pukeutuvaksi pipopääksi
Vaimoni oli ennen todellinen kaunotar joka piti itsestään huolta ja pukeutui tyylikkäästi.
Nykyisin hän vetää päälleen sellaisia säkkimäisiä pitkiä paitoja, legginssit ja päähän pipon joka on varustettu samalla kuvalla kuin se hemmetin säkkipaita.
Hiuksia ei laita ollenkaan enää, kun ei niitä kukaan kuulemma sieltä pipon alta katso. Meikistä on luopunut myöskin kun ei kuulemma vain ole aikaa, lapsi kun on niin pieni ja tarvitsee äidin jakamattoman huomion kokoajan. Niin paitsi että lapsi on 4-vuotias ja pärjää hienosti hetken ilman sen suurempaa vahtimista.
Ostin hiljattain vaimolle lahjakortin kenkäkauppaan jotta voisi ostaa itselleen jotkin kuvat nätit kengät. Vaimo kotiutui kaksien terveyskenkien kanssa. Oli kuulemma kaksi paria yhden hinnalla.
En sano että vaimon pitäisi olla täydessä tällingissä aamusta iltaan, mutta vähän voisi panostaa. Hän on kaunis ja hyvä vartaloinen nainen, on sulaa hulluutta heittää se hukkaan.
Ennen kuin kukaan sanoo tätä, niin kyllä. Otan vaimon huomioon, hoidan osani kotitöistä ja vietän aikaa lapsemme kanssa, eikä hänen hoitaminen muutenkaan ole täysin vaimon harteilla.
Olen yrittänyt sanoa nätisti tästä asiasta vaimolle, mutta se tuntuu menevän kuuroille korville. Onko kellään siis mitään taikasanoja?
Kommentit (149)
Välillä näkee kaupungilla tuon tyylisiä mimmejä, ei paha :P
Mies
Huutonaurua :D Ne säkkipaidat taitaa olla tuninkoja
Vaimostasi on tullut äiti ja silloin käy yleensä noin:)Ei se ole vakavaa, vaan yleismaailmallinen ilmiö.
No mun mies sanoo et ihan sama mitä mulla on päällä, koska hän tietää mitä sieltä alta löytyy.
Toki siis meikkaan ja pukeudun hyvin, kalsarikotipäiviä unohtamatta :D
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:53"]
Huutonaurua :D Ne säkkipaidat taitaa olla tuninkoja
[/quote]
Tuninkoja, onko sukua golitsille:D Kyllä se kirjoitetaan tunika--->tunikoita
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:54"]Vaimostasi on tullut äiti ja silloin käy yleensä noin:)Ei se ole vakavaa, vaan yleismaailmallinen ilmiö.
[/quote]
Minäkin olen äiti ja pukeudun kauniisti, kuljen korkkareilla, meikkaan. Lapseni on myös 4 v. t.n24
Miksi naisen pitäisi miellyttää sinua ja sinun silmiäsi?
Jos hänelle on tärkeämpää viettää aikaa perheen kanssa enemmän kuin tälläytyä ja laittautua, niin miksi ei. Jos hänestä tuntuu paremmalta pukeutua mukavasti, mikä olet päättämään?
Naiset joutuvat käyttämään epämukavia kenkiä, vaatteita yms kauneuden tähden. Minua ei ainakaan helvettiäkään kiinnosta jos mies valittaa etten jaksa, HALOO kotona laittautua. En minä itseänikään varten kotona laittaudu kun yksin asun, miksi sitten jaksaisin arkena saman katon alla olevaa miestä varten?
Anna naisesi olla miten haluaa kotonansa.
-18v
Miksi otit naisen, joka haluaa lapsia? Noinhan siinä usein tapaa käydä. Itse en voisi seurustella tyylittömän ja huonosti pukeutuvan naisen kassa.
Jätä tuollainen kotka. Oppiipahan kerrasta panostamaan ulkoasuun seuraavassa parisuhteessa.
Vaihdat tietysti naista. Kymmenen vuotta nuorempihan sen pitää ainakin olla. Mutta pidä nyt ensin sivusuhdetta ainakin se vuosi tai kaksi, kun kuitenkin niin hirveesti rakastat sitä vaimoas etkä halua erota kun lapsetkin on niin pieniä. Näinhän te toimitte.
Panostatko itse vielä ulkonäköösi samaan tapaan, kuin ennen? Siistit hiuksesi parturissa, trimmaat naamasi, pukeudut miehekkäästi ja tuoksut hyvälle? Minun mielestäni parisuhteessa olevat voivat odottaa toiselta vain sen verran, kuin mitä ovat itse valmiita panostamaan. Yleensä nämä valittajamiehet ovat itse keskivartalolihavia juntteja, mutta ehkä sinä olet poikkeus? Puhu naisellesi kannustavaan ja positiiviseen sävyyn, älä moittivasti! Käänteinen psykologia toimii ainakin minuun ja mielelläni laittaudunkin niin itseni kuin miehenkin iloksi.
Luulin, että mieheni kirjoittaa täällä, mutta hän ei ikinä ostaisi lahjakorttia kenkäkauppaan eikä lapsien määrä ja ikä täsmää.
Minulla on kanssa tosi hyvä kroppa, mutta käytän väljiä vaatteita. Oikeastaan mitä timmimmässä kunnossa olen, sitä peittävämmin ja väljempään pukeudun. Olen mukavuudenhaluinen ja tykkään väljistä linjoista, mutta tykkään myös siitä että hyvä kroppani on ikään kuin salaisuus eikä esittelyä varten :) Huomaahan sen ryhdistä tietystikin että olen treenattu jne. mutta silti.
Väljät ja mukavat vaatteet vieät myöskään tarkoita että ne olisivat rumat tai tyylittömät. Minulla on hyvä silmä ja jos ymmärtää näistä asioista, tajuaa myös että päällä ei ole mikä tahansa säkki.
Miksi naiset aina väittää ihan tosissaan että heidän miehiä ei haittaa vaikka he ovat muuttuneet Muumimammoiksi? Tai no, ei niitä varmasti haittaa mutta tuhat kertaa mielummin miehet katselee edes vähän ulkonäköönsä panostavaa naista kuin jotain tuulipuku mammaa. Toki poikkeuksia on, kuten av-mammojen miehet jotka eivät edes huomaa avioon astumisen jälkeen vaikka kaunotar kävelisi silmien edessä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:02"]
Miksi naiset aina väittää ihan tosissaan että heidän miehiä ei haittaa vaikka he ovat muuttuneet Muumimammoiksi? Tai no, ei niitä varmasti haittaa mutta tuhat kertaa mielummin miehet katselee edes vähän ulkonäköönsä panostavaa naista kuin jotain tuulipuku mammaa. Toki poikkeuksia on, kuten av-mammojen miehet jotka eivät edes huomaa avioon astumisen jälkeen vaikka kaunotar kävelisi silmien edessä.
[/quote]
No, kyllä varmaan mun mies voi ainakin katsella, ja ihan vapaasti saa katsella. Katselen minäkin nuoria komeita miehiä, vaikken missään nimessä sellaista itselleni haluaisi vaan tykkään juuri omasta miehestäni.
Hassuahan se olisi jos täytyisi avioliitossa ja yhteisten lasten äitinäkin alkaa yrittää kilpailla ulkonäöllä vielä toisia vastaan. Varsinkin kun aina on jotain kauniimpiakin, jos ei lähipiirissä niin viimeistään elokuvissa tai lehtien valokuvissa. Miksipä niille täytyisi olla kateellinen, jos mies niitä katselee, ei minusta tarvi ollenkaan. Hyvä että saa silmäniloa, kun ei kuitenkaan minua ole jättämässä siksi että kauniimpiakin naisia on olemassa.
Minusta on surullista, että niin moni äiti hukkuu sinne äitiyteen, onneksi on kesä tulossa, niin ainakin pipo jää syksyä odottelemaan. Ei kuitenkaan voi poissulkea, ettei vaimollasi olisi lievää masennusta... Ei sitä tarvitse vimosen päälle olla kaikenaikaa, mutta siisti ja huolilteltu ulkonäkö on ihan jees.
Älkää käsittäkö väärin. Tietysti kotona saa ja pitää pukeutua rennosti, kyse ei ole siitä, eikä siitä että aina pitäisi olla korkeat korot, pakkelikerros naamassa, kireät vaatteet jne. Ehei, kyse on siitä että sitä toivoisi vaimon joskus hieman panostavansa ulkonäköön. Oli arki tai juhla, päällä on se säkkituninka(?) ja ne kulahtaneet legginssit.
Itse pidän ulkonäöstäni huolta urheilemalla, pukeutumalla siististi tai tai edes tilanteeseen sopivasti. Ostelen eri partavesiä vaihtelun vuoksi, pidän parran ja hiukset kunnossa yms. Minulle kun on tärkeää että miellytän vaimon silmää vielä vuosienkin jälkeen. Sitä kun ei tule sokeaksi vaikka kuinka rakastaisi ja olisi naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:57"]
Miksi otit naisen, joka haluaa lapsia? Noinhan siinä usein tapaa käydä. Itse en voisi seurustella tyylittömän ja huonosti pukeutuvan naisen kassa.
[/quote]Tämä on muuten totta. Ennemmin sitä sietää vaikka pientä lihavuutta kuin sitä, ettei ole ollenkaan tyylitajua tai halua kaunistautua. Homssuisuus on hirvittävää.
Et sinä sille mitään voi jos vaimoa ei enää kiinnosta kauheasti se miltä näyttää, vaan mukavuus. Näin on itsellenikin käynyt avioliiton ja lasten saamisen ja iän myötä, mutta onneksi meillä miestä ei haittaa asia pätkääkään. Olisipa ahdistavaa olla sellaisen kanssa jota asia kiusaisi.