Aikookos mammat ottaa mallia Fitnesspäiväkirjat-ohjelmasta?
Tekisi teille hyvää. Odotan jo innolla, että kerrankin pääsee näkemään kuumia naisia edes telkkarissa. Naisen kuuluu näyttää kauniilta ja pitää huolta ulkonäöstään.
Kommentit (26)
Naamat näyttää vanhoilta ja jotenkin kurttuisilta noilla
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:04"]
Tekisi teille hyvää. Odotan jo innolla, että kerrankin pääsee näkemään kuumia naisia edes telkkarissa. Naisen kuuluu näyttää kauniilta ja pitää huolta ulkonäöstään.
[/quote]
Joo, mutta aivotoimintaa ei näytä tarttevan olla. En aio katsoa. Tekee pahaa katsoakin tuollaisia heikkoitsetuntoisia tyrkkyjä teeveestä, jotka itseään trimmaa eikä älyllään loista. Siis vaikka oliskin jotain siellä korvien välissä niin lähteä tuohon itsensäkehuohjelmaan meinaa mulle sitä, että sori, oot vaan niin tyhmä. Varmaan tosi timmi kyllä!
[/quote]
Hah, hah, hah! Yksi noista seurustelee Karalahden kanssa, joten suurta älykkyyttä on turha odottaa. Hah, hah, hah, hah! Oikean saaliin on ulkonäöllään saanut, miehistä parhaan, fiksun ja kivan! Hah, hah, hah!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:07"]
AION KATSOA, ja ottaa oppia, ja suosittelen sitä kaikille muillekkin tämän maan pläskeille nariseville äideille ja ei äideille! Terveisin entinen plösö.
[/quote]
Aloittaja yrittää kaikkensa, jotta saisi "oikeita" vastauksia kysymykseensä. Aloittaja vastaakin itse, kun kukaan ei ole mieliksi. Hah, hah, hah!
Eeva ei ainakaan ollut kovin ihq ja nanna mainostaa suhdettaan karalahden jereen. Blaa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:13"]
En aio ja ihan sama miltä sinun mielestä naisen pitää näyttää. Eiköhän naiset sen itse päätä.
[/quote]
Kyllä päättävät. Kuten itse päätit, että et aio... kysymys oli siitä, aiotko ottaa mallia heistä. Ja vastasit, aivan itse, oman päätöksesi.
AION KATSOA, ja ottaa oppia, ja suosittelen sitä kaikille muillekkin tämän maan pläskeille nariseville äideille ja ei äideille! Terveisin entinen plösö.