Muistakaa selvittää kumppanin musamaku
Hävettää kun ukko kuuntelee jotain Sannia, muut samanikäiset Metallicaa ym.
Kommentit (20)
Ukkoikäinen toiveitteni täyttymys ei kuuntelisi kumpaakaan. Musamaussa ei silti ole mitään hävettävää kellään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo mahtaa kertoa itsestäsi?
No mitä se kertoo?
Pakko myöntää, että olis vähän turnoff jos mies fanittaisi jotain Coldplayta, Ed Sheerania, Rasmusta, suomiräppiä tai Sunrise Avenueta.
Tietenkin selvitän. Vielä näitä Sanneja ja JVG:tä pahempaa on jos soittolistalta löytyy jotain Ariana Grandea tai Miley Cyrusta. Sori mutta en voisi edes harkita suhdetta tällaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin selvitän. Vielä näitä Sanneja ja JVG:tä pahempaa on jos soittolistalta löytyy jotain Ariana Grandea tai Miley Cyrusta. Sori mutta en voisi edes harkita suhdetta tällaisen miehen kanssa.
Päinvastoin, Ariana ja Miley on campiä, kuten Erika Vikman tai Arttu Viskari.
Sanni ja JVG ovat liian aliyliyrittäviä ja miellyttäjiä.
Oma ukkoni kuuntelee kasarimusaa ja suomi-iskelmää, hyi kamala.
Itse nautin klassisesta ja irkkumusiikista.
Ollaan oltu kimpassa yli kolkyt vuotta, ei ongelmia musiikkimaun, eikä juur muunkaan suhteen.
juu, metallica, 4 ok biisiä, 30 ja rapiat vuotta sitten.
tosin itse kuuntelen laidasta laitaan, paitsi minkään valtakunnan räppiä, ei vaan uppoa.
joka artistiltahan löytyy joitain tyhjänpäiväisiä ja joutavia kappaleita...ja helmiä.
Ihan sama mitä kuuntelee Kuulokkeet on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se kertoo?
Ainakin sen ettet ole kovin kypsä.
Ei pahemmin selvitelty etukäteen, kumppani on metalli/hevimies ja minä synthwave/darksynth nainen. Genreissä jonkin verran overlapia niin hyvin menee.
Jos kuuntelee jotain örinä kuolon metallia niin heti poistoon.
Eihän tossa ole ongelmaa kun kuuntelee vaan hyvää musiikkia.
Mitä sitä musiikkimausta toista määrittelemään, jos miuten natsaa.
Minä kuuntelen Metallicaa ja Sannia. Olen sellainen nelikymppinen perus heviäijä, löytyy nahkatakki, tukka ja parta.
Vierailija kirjoitti:
Miley Cyrus on kyllä todella hyvä laulaja. Ne country- ja rock-hommat ovat oikeasti hyviä.
Mun mies ei tiedä, mistä musiiikista mä tykkään eikä sitä kiinnosta.
Onneksi sillä on hyvä musiikkimaku.
Muistakaa selvittää, jos ette halua kumppania joka kuuntelee räminää ja jolinaa. Valtaväestön musiikki on aivopesua ja hypnoosi. Ääni vaikuttaa mieleen ja sitä kautta elämään. Hankkikaa harmonisia äänialoja, aivopuoliskojen yhteydet, joku oma rumpu tai äänirauta.