Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikookos mammat ottaa mallia Fitnesspäiväkirjat-ohjelmasta?

Vierailija
29.03.2015 |

Tekisi teille hyvää. Odotan jo innolla, että kerrankin pääsee näkemään kuumia naisia edes telkkarissa. Naisen kuuluu näyttää kauniilta ja pitää huolta ulkonäöstään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:21"]No onko noista joku muu nyt edes niin kovin kuuma, paitsi Venla? Sekin kyllä tainnut kiristellä vähän liikaa ohjelmaa varten, naama on nykyään kuivahtanut rusina. Aiemmin oli ihanan terveen ja urheilullisen näköinen!  [/quote] On ne läskeihin verrattuna kuumia. Ihanat pyllyt. -ap

[/quote]

Läskin ja supertimmin fitnesspimun väliin ei mahdu mitään välimuotoja? 

Vierailija
2/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:04"]

Tekisi teille hyvää. Odotan jo innolla, että kerrankin pääsee näkemään kuumia naisia edes telkkarissa. Naisen kuuluu näyttää kauniilta ja pitää huolta ulkonäöstään.

[/quote]

Joo, mutta aivotoimintaa ei näytä tarttevan olla. En aio katsoa. Tekee pahaa katsoakin tuollaisia heikkoitsetuntoisia tyrkkyjä teeveestä, jotka itseään trimmaa eikä älyllään loista. Siis vaikka oliskin jotain siellä korvien välissä niin lähteä tuohon itsensäkehuohjelmaan meinaa mulle sitä, että sori, oot vaan niin tyhmä. Varmaan tosi timmi kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:20"]En aio. Käyn jo salilla ja liikun myön muuten. Voin hyvin ja nautin elämästäni. En tarvitse muutoksia.  [/quote] Hyvä jos viihdyt tavallisena löllömahana. Toivottavasti miehesi ei vaihda nuorempaan ja tiukempaan. Kannattaa miettiä tätä. -ap

[/quote]

Mun miehellä on jo ikää minua 21 vuotta enemmän ja vaikka ei olisikaan, niin tuskin vaihtaisi. Varo sä ennemmin!

Vierailija
4/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://mmanuts.com/wp-content/uploads/2013/12/Miesha-Cupcake-Tates-Modeling-Pictures-8.jpg

Ottakaa naiset naiset ennemmin tuosta mallia kuin jostain rutikuivasta fittness-"urheilijasta". Takuulla paremmassa kunnossa eikä yhtään liian laiha tai lihava. Normaalisti ei tosin taida olla ihan noin timmissä kuosissa, ehkä muutaman kilon rasvaisempi, mutta silti kaunis, hyväkuntoinen ja naisellinen.

Vierailija
5/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio edes katsoa koko ohjelmaa.

Nuo fitness-maailman "arvot" on niin päinvastaisia omieni kanssa että alkaa ärsyttää todenteolla jo koko ylipaasattu aihe.

Vierailija
6/26 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin alkaa katsoa ja ottaa mallia, että joku viellä huolisi minut kahden lapsen yh-äitinä. Vaikka nyt olen suht laiha, niin eihän sitä liikaa lihaksia voi koskaan olla, sillä siitä miehet tykkää.

Vierailija
7/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin alkaa metsästämään julkkiksia ja sitämyötä saada itselleni elättäjän. Sitten voin keskittyä täyspäiväisesti hauiksiini.

Vierailija
8/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole kuullut koko ohjelmasta, harvoin on aikaa katsoa telkkua. Eli tuskin aion.

Vierailija
9/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla miehellä on varaa ylläpitää naista, jonka kehon ylläpito ei salli täyspäiväisessä duunissa käymistä. Lisäksi sitten kaikki erikoissafkat, ripset, kynnet, lymfat, hieronnat, ihonhoidot, kampaajat jne jne.. Mut hyvä jos ap:lla on, silloin kannattaa sit valita sellainen, joka haluaa muokata itseään ja jolla on hyvät geenit siihen.

Vierailija
10/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ja tuskin edes katson. Fitness - elämäntyyli ei kiinnosta minua.

Vierailija
11/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ja ihan sama miltä sinun mielestä naisen pitää näyttää. Eiköhän naiset sen itse päätä.

Vierailija
12/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Käyn jo salilla ja liikun myön muuten. Voin hyvin ja nautin elämästäni. En tarvitse muutoksia. 

Vierailija
13/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko noista joku muu nyt edes niin kovin kuuma, paitsi Venla? Sekin kyllä tainnut kiristellä vähän liikaa ohjelmaa varten, naama on nykyään kuivahtanut rusina. Aiemmin oli ihanan terveen ja urheilullisen näköinen! 

Vierailija
14/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zzzzzzzz..

Vierailija
15/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä otanko sen kummemmin mallia, mutta kyllä kyseistä ohjelmaa varmasti alan seuraamaan! :) Nostan kyllä hattua kaikille ohjelman naisille, kun pystyvät elämään varsin kurinalaista elämää. Tosi vahvoja naisia ovat kaikki! Itse en ihan niin säntillistä elämää kaipaa, mutta varmasti ainakin heidän asenteista saa toivon mukaan ammennettua jotain vaikka omaankin elämään.

Vierailija
16/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:21"]No onko noista joku muu nyt edes niin kovin kuuma, paitsi Venla? Sekin kyllä tainnut kiristellä vähän liikaa ohjelmaa varten, naama on nykyään kuivahtanut rusina. Aiemmin oli ihanan terveen ja urheilullisen näköinen! 
[/quote]

On ne läskeihin verrattuna kuumia. Ihanat pyllyt. -ap

Vierailija
17/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:20"]En aio. Käyn jo salilla ja liikun myön muuten. Voin hyvin ja nautin elämästäni. En tarvitse muutoksia. 
[/quote]

Hyvä jos viihdyt tavallisena löllömahana. Toivottavasti miehesi ei vaihda nuorempaan ja tiukempaan. Kannattaa miettiä tätä. -ap

Vierailija
18/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa mallia, fitness-elämäntyyli ei kiinnosta minua. Haluan syödä mitä mieli tekee ja liikkua, jos huvittaa ja olla liikkumatta jos ei. Kieltämättä olen turhan hoikassa kunnossa (bmi 16), siltä osin voisin ottaa ruokailusta mallia että saisin viitisen kiloa lisää painoa, mutta noin määrättyyn ja laskelmoivaan ruokavalioon en pystyisi. Hatunnosto kuitenkin niille, jotka pystyvät ja ovat löytäneet intohimonsa! :)

Vierailija
19/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt provo, mutta otan kantaa itse asiaan.

Mietin tässä just yks päivä Tygeriä katsellessa, etten ikipäivänä jaksaisi katsella fitness-miestä. Elämä pyörii salin, ruokahifistelyn, karvanpoiston, itsensä tuijottelun ja selfieiden ottamisen tasoisissa asioissa päivät pitkät. Miten tyhjää ja turhaa elämää.

En tajua myöskään 'ihailen, mutten pysty' -kommentteja. Miksi ihailette?
Entä kun aina seuraava kommentti kritiikkiin on, että olet kateellinen. Ettekö siis oikeasti tajua, että jos täyttää elämänsä perheen kanssa liikkuen, harrastaa kulttuuria, lukee paljon ja syö hyvää, laadukasta ja myös kulinaristiselta kannalta nautinnollista ruokaa, tuo elämäntapa vaikuttaa vain yhdeltä turhalta vapaaehtoiselta fundamentalismilta muiden joukossa.

Mieheni on kanssani vapaaehtoisuuden pohjalta, mutta olen varma, että hän ei jaksaisi viihtyä osana tuollaista elämää. Minäkään en ota mallia, elämä on hyvää näin. Vastaavaa miestä - tai kenenkään näistä naisista miestä - en ikipäivänä huolisi.

Ap ei ymmärrä tätä vastausta, joten hänelle kommenttini ei ole suunnattu.

Vierailija
20/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:15"]Väsynyt provo, mutta otan kantaa itse asiaan.

Mietin tässä just yks päivä Tygeriä katsellessa, etten ikipäivänä jaksaisi katsella fitness-miestä. Elämä pyörii salin, ruokahifistelyn, karvanpoiston, itsensä tuijottelun ja selfieiden ottamisen tasoisissa asioissa päivät pitkät. Miten tyhjää ja turhaa elämää.

En tajua myöskään 'ihailen, mutten pysty' -kommentteja. Miksi ihailette?
Entä kun aina seuraava kommentti kritiikkiin on, että olet kateellinen. Ettekö siis oikeasti tajua, että jos täyttää elämänsä perheen kanssa liikkuen, harrastaa kulttuuria, lukee paljon ja syö hyvää, laadukasta ja myös kulinaristiselta kannalta nautinnollista ruokaa, tuo elämäntapa vaikuttaa vain yhdeltä turhalta vapaaehtoiselta fundamentalismilta muiden joukossa.

Mieheni on kanssani vapaaehtoisuuden pohjalta, mutta olen varma, että hän ei jaksaisi viihtyä osana tuollaista elämää. Minäkään en ota mallia, elämä on hyvää näin. Vastaavaa miestä - tai kenenkään näistä naisista miestä - en ikipäivänä huolisi.

Ap ei ymmärrä tätä vastausta, joten hänelle kommenttini ei ole suunnattu.
[/quote]

Ymmärrän hyvin, kun sinulla on jo mies ja lapsia. Eihän sinun tarvitse enää näyttää hyvältä