Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon synnytys lähenee - minä saan paskahalvauksen.

Vierailija
29.03.2015 |

Missään nimessä en hänen nähtensä paskahalvaile, hänellä kun on taipumus pysyä rauhallisena niin kauan kun minäkin olen rauhallinen. Joten olen itse daddy cool hänen seurassaan, se joka ei hätkähdä vaikka vaimo sattuisikin kesken synnytyksen kakkaamaan pöydälle.

Valitettavasti esikoiseni synnytys meni vuosia sitten täysin perseelleen. Olin nuori mies, synnytyksessä roiskui veri (ja kaikki muut) ja yleisesti ottaen asiat eivät todellakaan menneet "niin kuin piti". Saatoin myös pyörtyä. Ja kaikkea tätä olen vaimolle kaunistellut. Hänen silmissään olen Se Suuri Synnytystukihenkilö. Vaikka oikeasti haluan vain käpertyä peiton alle siihen asti että vauva on maailmassa. Pelkään vaimon ja vauvan puolesta niin kovasti että saan jo nyt itse fyysisiä oireita.

Kunhan vain purin syvimmät tuntoni, eipä tässä edes kommentoitavaa taida olla.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kunhan mies avautuu av:llä, on ihan ok, että miehen vaimo jätetään noin vakavasta reaktiosta pimentoon, kyllä siitä sopii miestä lohdutella. Vittu te olette surkeita valehtelijoita itsekin! Itsepetos on kaunein petos, en usko hetkeäkään, että haluaisitte olla ap:n vaimon housuissa.

Vierailija
62/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:43"] Velanainen huutelee ohi aiheen, että taitaisin mieluummin kuolla kuin laittaa mieheni kokemaan vastaavaa kidutusta kuin mitä synnytys on. Ihan outoa, jos puolison suuri pelko ja huoli synnytyksen takia on näin käsittämätöntä ja jotenkin halveksittavaa monen mielestä. Palstamammoilla taitaa kyllä monen muun ketjunkin perusteella olla täysin empatiakyvyttömät miehet muutenkin. [/quote] Miten niin empatiakyvyttömät? Minun mieheni tuki minua ja oli aivan empaattinen. Ap sen sijaan ei ole, koska salaa tuollaista asiaa. Minusta mulla ois oikeus tietää mieheni tunteista rehellisesti. [/quote] täällä nyt yksi ja sama tyyppi vinkuvonkuvalittaaja haukkuu alottajaa. En edelleenkään ymmärrä kuka haluaa että mies KESKEN SYNNYTYKSEN alkaakin panikoimaan ja kertomaan ettei pysty siihen. Kyllä siinä on muuta mietittävää just sillon.

[/quote]

Siis sua ei häiritsis, että miehesi olisi noin peloissaan kun ap, mutta ei kertoisi sinulle? Siis et koe, että haluat, että jos olet menossa synnyttämään niin miehesi todella on sun tulihenkilö? Mulle se ainakin oli niin tärkeää, että mies on tukena, että olisin raivostunut, jos mies ei olisi kertonut peloistaan ja sitten vaikkapa ovella ei pysty tulemaan saliin. Mutta jos ois kertonut etukäteen, niin minkäs sille sitten voi ja olisi voitu tehdä tarvittavat tukihenkilöjärjestelyt suunnitellusti.

[/quote]

No? Eikö häiritsis?!
[/quote]

Ketään ei taida kiinnostaa alkaa sun kanssas inttämään. Mee nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:57"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:49"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:43"] Velanainen huutelee ohi aiheen, että taitaisin mieluummin kuolla kuin laittaa mieheni kokemaan vastaavaa kidutusta kuin mitä synnytys on. Ihan outoa, jos puolison suuri pelko ja huoli synnytyksen takia on näin käsittämätöntä ja jotenkin halveksittavaa monen mielestä. Palstamammoilla taitaa kyllä monen muun ketjunkin perusteella olla täysin empatiakyvyttömät miehet muutenkin. [/quote] Miten niin empatiakyvyttömät? Minun mieheni tuki minua ja oli aivan empaattinen. Ap sen sijaan ei ole, koska salaa tuollaista asiaa. Minusta mulla ois oikeus tietää mieheni tunteista rehellisesti. [/quote] täällä nyt yksi ja sama tyyppi vinkuvonkuvalittaaja haukkuu alottajaa. En edelleenkään ymmärrä kuka haluaa että mies KESKEN SYNNYTYKSEN alkaakin panikoimaan ja kertomaan ettei pysty siihen. Kyllä siinä on muuta mietittävää just sillon. [/quote] Siis sua ei häiritsis, että miehesi olisi noin peloissaan kun ap, mutta ei kertoisi sinulle? Siis et koe, että haluat, että jos olet menossa synnyttämään niin miehesi todella on sun tulihenkilö? Mulle se ainakin oli niin tärkeää, että mies on tukena, että olisin raivostunut, jos mies ei olisi kertonut peloistaan ja sitten vaikkapa ovella ei pysty tulemaan saliin. Mutta jos ois kertonut etukäteen, niin minkäs sille sitten voi ja olisi voitu tehdä tarvittavat tukihenkilöjärjestelyt suunnitellusti. [/quote] No? Eikö häiritsis?! [/quote] Ketään ei taida kiinnostaa alkaa sun kanssas inttämään. Mee nukkumaan.

[/quote]

Niin, kun ette halua myöntää, että oon oikeassa.

Vierailija
64/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:57"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:49"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:43"] Velanainen huutelee ohi aiheen, että taitaisin mieluummin kuolla kuin laittaa mieheni kokemaan vastaavaa kidutusta kuin mitä synnytys on. Ihan outoa, jos puolison suuri pelko ja huoli synnytyksen takia on näin käsittämätöntä ja jotenkin halveksittavaa monen mielestä. Palstamammoilla taitaa kyllä monen muun ketjunkin perusteella olla täysin empatiakyvyttömät miehet muutenkin. [/quote] Miten niin empatiakyvyttömät? Minun mieheni tuki minua ja oli aivan empaattinen. Ap sen sijaan ei ole, koska salaa tuollaista asiaa. Minusta mulla ois oikeus tietää mieheni tunteista rehellisesti. [/quote] täällä nyt yksi ja sama tyyppi vinkuvonkuvalittaaja haukkuu alottajaa. En edelleenkään ymmärrä kuka haluaa että mies KESKEN SYNNYTYKSEN alkaakin panikoimaan ja kertomaan ettei pysty siihen. Kyllä siinä on muuta mietittävää just sillon. [/quote] Siis sua ei häiritsis, että miehesi olisi noin peloissaan kun ap, mutta ei kertoisi sinulle? Siis et koe, että haluat, että jos olet menossa synnyttämään niin miehesi todella on sun tulihenkilö? Mulle se ainakin oli niin tärkeää, että mies on tukena, että olisin raivostunut, jos mies ei olisi kertonut peloistaan ja sitten vaikkapa ovella ei pysty tulemaan saliin. Mutta jos ois kertonut etukäteen, niin minkäs sille sitten voi ja olisi voitu tehdä tarvittavat tukihenkilöjärjestelyt suunnitellusti. [/quote] No? Eikö häiritsis?! [/quote] Ketään ei taida kiinnostaa alkaa sun kanssas inttämään. Mee nukkumaan.

[/quote]

Niin, kun ette halua myöntää, että oon oikeassa.
[/quote]

:DD Hyviä unia!

Vierailija
65/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neljä ihmistä selaa ketjua, niin luulis löytyvän argumentteja, jos niitä olisi. Mutta kukaan ei kumminkaan halua alkaa kynnysmatoksi ja selittämään, että kyllä minusta olisi ihan mun miehen oikeus salata pelot ja yllärinä sit pyörtyä synnytyssaliin, vaikka apua olisi voitu hakea ajallaan, kun ois mies asioista puhellut.

Vierailija
66/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnysmatot vain alapeukuttaa ja sillä ilmaisevat olemassaolonsa! :)

Vierailija
67/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:19"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:57"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:49"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:43"] Velanainen huutelee ohi aiheen, että taitaisin mieluummin kuolla kuin laittaa mieheni kokemaan vastaavaa kidutusta kuin mitä synnytys on. Ihan outoa, jos puolison suuri pelko ja huoli synnytyksen takia on näin käsittämätöntä ja jotenkin halveksittavaa monen mielestä. Palstamammoilla taitaa kyllä monen muun ketjunkin perusteella olla täysin empatiakyvyttömät miehet muutenkin. [/quote] Miten niin empatiakyvyttömät? Minun mieheni tuki minua ja oli aivan empaattinen. Ap sen sijaan ei ole, koska salaa tuollaista asiaa. Minusta mulla ois oikeus tietää mieheni tunteista rehellisesti. [/quote] täällä nyt yksi ja sama tyyppi vinkuvonkuvalittaaja haukkuu alottajaa. En edelleenkään ymmärrä kuka haluaa että mies KESKEN SYNNYTYKSEN alkaakin panikoimaan ja kertomaan ettei pysty siihen. Kyllä siinä on muuta mietittävää just sillon. [/quote] Siis sua ei häiritsis, että miehesi olisi noin peloissaan kun ap, mutta ei kertoisi sinulle? Siis et koe, että haluat, että jos olet menossa synnyttämään niin miehesi todella on sun tulihenkilö? Mulle se ainakin oli niin tärkeää, että mies on tukena, että olisin raivostunut, jos mies ei olisi kertonut peloistaan ja sitten vaikkapa ovella ei pysty tulemaan saliin. Mutta jos ois kertonut etukäteen, niin minkäs sille sitten voi ja olisi voitu tehdä tarvittavat tukihenkilöjärjestelyt suunnitellusti. [/quote] No? Eikö häiritsis?! [/quote] Ketään ei taida kiinnostaa alkaa sun kanssas inttämään. Mee nukkumaan. [/quote] Niin, kun ette halua myöntää, että oon oikeassa. [/quote] :DD Hyviä unia!

[/quote]

Joo öitä sulle vaan!

Vierailija
68/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:30"]Kynnysmatot vain alapeukuttaa ja sillä ilmaisevat olemassaolonsa! :)
[/quote]

Kynnysmatto ja ylpeä siitä!

Vierailija
69/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:30"]Kynnysmatot vain alapeukuttaa ja sillä ilmaisevat olemassaolonsa! :) [/quote] Kynnysmatto ja ylpeä siitä!

[/quote]

Miksi? Hyi olkoon. No, sovit aloittajalle mainiosti sitten. Voitte lässyttää ja pelätä yhdessä.

Vierailija
70/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:30"]Kynnysmatot vain alapeukuttaa ja sillä ilmaisevat olemassaolonsa! :) [/quote] Kynnysmatto ja ylpeä siitä!

[/quote]

Ei kannata olla siitä ylpeä. Se on huono ominaisuus. Heti kun oot kynnysmatto, niin puolustat huonoja ratkaisuja ja alapeukutat hyviä.

Vierailija
71/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että miehenne aiheuttavat teille vielä harmaita hiuksia, kaikki kynnysmattoudestanne "ylpeät"! Koska sen ootte ansainneet!

Vierailija
72/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä he aiheuttavatkin, näen sen jo. Koska jos ei vaadi kohtelua, jota toivoisi itselle ei sitä myöskään saa. Kuten ei aloittajakaan anna vaimolleen. Sitten se ressukkakynnysmatto ei voi kuin silittää miehen päätä, kun mies synnytyssalissa pelkää. 

Vierailija
73/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se edes ois ollu vaikeeta ottaa asioista selvää ajoissa ja olla kuten mies :)

Vierailija
74/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pikkuvaimo se nämäkin sotkut korjaa. Kuinka suloista!!!

Vierailija
75/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on varmaan joku hintti (daddy cool) ja ei halua että vaimo pelkää. Kuitenkin vaimo saa silittää miestä ja lohdutella ja hoitaa sotkut. No, ei varmaan ehdi keskittyä omiin pelkoihinsa, siitä mies(kröhm) pitää huolen!

Vierailija
76/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tyyliin joku BB-Niko, näen sieluni silmin.

Vierailija
77/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa

Vierailija
78/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hohhoijaa, kun et ymmärrä mitään. Taputat vain olalle. Ja kasvatat lapsesikin silittämään pikkumiestesi päitä.

Vierailija
79/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan, "daddy cool", jokainen pelkää, joka on joutunut ekalla synnytyksellä tosi vaikeaan tilanteeseen. Se on ihan luonnollista! Vaimosikin pelkää, mutta tietää myös, kuten sinäkin varsin hyvin, että nyt ei auta pelätä kummankaan. Se on vaan nyt mentävä läpi ja siihen omaan osaansa on vaan nyt mentävä kummankin. Vaimosi tuskin edes tajuaa, jos pyörryt siinä vaiheessa, kun vauva alkaa oikeasti syntyä, sillä hänellä on ihan täysi työ siinä omassa osassaan. Sitäpaitsi synnytyssaleissa on AMMATTIHENKILÖKUNTA, joka on nähnyt monenlaisia isiä, niitäkin, jotka pyörtyvät, ja he osaavat satavarmasti viedä asioita eteenpäin ammattitaidolla, eli ohjata isän hetkeksi muualle, jos huomaavat, ettei mies kestä. Ymmärtävät kyllä. Heistäkin varmasti moni pyörtyi, kun eka kertaa joutui katsomaan synnytystä kouluaikanaan. Siitä vain kuitenkin menivät eteenpäin!

Ap, oletko ajatellut, että voisit olla vain vaimosi pääpuolessa, ettet menisi lainkaan katsomaan vauvan syntymää? Vaimoasi auttamassahan sinä siellä oikeasti olet. Minulle oli tärkeää, että mies piti minusta huolta nimenomaan siellä "yläpäässä" ja selänhieronnassa ennen ponnistusvaihetta. En halunnut edes miehen katsovan repeilyäni, joten pyysin, että hän pysyisi vierelläni tukemassa minua, ja hän teki niin jokaisella kerralla (3 lasta). En ole muutenkaan mikään itseni esittelijä tyyppi, joten mieheni ymmärsi minua varsin hyvin, etten sitä alapäätäni halunnut hänelle esitellä silloin varsinkaan, kun se olisi saattanut vaikuttaa häneen melkoisia traumoja. Repesin aika pahasti, näin sen kätilön silmistä jo ennenkuin sanoi mitään, ja ajattelin, että minuun ei taida koskea yhtä kovaa kuin tuohon kätilöön!!! Taisin sen hänelle sanoakin lohdutuksena. Siis voi olla niin, että kipulääkitys turruttaa synnyttäjää, mutta sitä katselijaa ei, joten ehkä on hyvä pysyä isän poissa itse syntymistä katsomasta, jos sitä ei kestä. Katsoo vaikka vaimon käsiä omissa käsissään ne pahimmat hetket ja odottaa, että saa sitten nähdä oman lapsensa, kun se on saatu ulos.

Ap, siellä synnytyssalissa on ammattihenkilöt hoitamassa tilanteita ja HEILLÄ on kyllä homma hanskassa, vaikka tulisi vaikeampikin synnytys. He tietävät tasan, jos ja milloin on aika esim viedä leikkaussaliin, jos tilanne sen vaatii. Ja se leikkaussali on koko ajan siellä täydessä valmiudessa, joten siltäkin osin saat jättää huolesi ja luottaa heidän ammattitaitoonsa. Yleensä eka synnytys on vaikeampi ja seuraava jo helpompi. Sinä voit myös jutella sekä vaimosi että kätilöiden kanssa salissa ja kätilöt osaavat ohjata sinuakin. Kuuntele kuitenkin ensisijaisesti vaimoasi, koska se vaikuttaa hänen voimavaroihinsa synnyttää. Koeta ajatella, että turha on pelätä etukäteen, kun ei tiedä, miten menee. Itselläni eka oli vaikea, mutta toka kuin ihannesynnytys! Jäi hyvin kaunis muisto! (Vaikka se oli just se, missä repesin pahimmin!!!)

Toisaalta voi olla hyvä vaikka täällä av:llä purkaa pelkoaan ja tunteitaan, sillä sekin voi auttaa sinua menemään sitten tositilanteeseen rauhallisena ja jämäkkänä vaimosi tukena ja hillitsemään siellä omia tunteitasi.

Nyt vain luottavaisesti eteenpäin. Teillä on koko synnytysosaston ammattiväki johtamassa ja auttamassa tarpeen mukaan, vaikka näette salissa käyvän ehkä yhden tai kaksi henkilöä.

Onnea matkaan ja yhdessä eteenpäin!

Vierailija
80/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, isät, joiden vaimo on synnyttämässä teille lasta. Älkää tehkö sitä hirvittävää rikosta, että menette pettämään vaimoanne, kun tämä makaa sairaalassa. Se on syvimmin satuttava teko sitä henkilöä kohtaan, jolla on sillä hetkellä kaikista hellimmät ja rakastavimmat tunteet niin miestään kuin vauvaannekin kohtaan. Jos ymmärrät, miten paljon vaimo kärsii synnytyksessä, niin kärsi sinäkin puutteestasi kuin mies ne kriittisimmät ajat, jolloin et voi yhtyä vaimoosi. Jaksa odottaa, odottihan vaimosikin 9 kuukautta SINULLE lasta ja näit, että ei ehkä ollut kovin helppoa se loppuaika, saati synnytys. Ole tukena ja ole ehdottoman uskollinen. Se on paras koti myös teidän yhteiselle lapsellennekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän