Tulossa JYTKY
Kommentit (16)
Tämä persuspammaaminen lähinnä aiheutti sen, että persut alkoivat tunkea jo korvista ulos ja syntyi hylkimisreaktio.
Minäkin luulen niin. Ja toivon.
On oikeasti aika alkaa puhua ongelmista niiden oikeilla nimillä. Tervetuloa kunnon JYTKY!!!
Tuo voisi olla vaikka PS slogan: "Puhutaan ongelmista niiden oikeilla nimillä." Kreikka defaulttaa, muslimit eivät tule koskaan sopeutumaan länsimaihin, maahanmuuttobisnes on itseään ruokkiva ilmiö, kehitysapu ei toimi tai ole hyödyllistä edes asiantuntijoiden mielestä, seksuaali- ja väkivaltarikollisilla on aivan liian lievät tuomiot jne.
Nyt noille ilmiöille on vielä jotain tehtävissä, neljän vuoden päästä on liian myöhäistä. Muista äänestää.
persujen kannattajat on niin häilyväisiä, itse luotan Juha Sipilään.
Ajattelin äänestää persuja MUTTA sinä stanan apina sait aikaan sen, että ennemmin katkon sormeni kuin niitä äänestän. Tympii niin paljon nämä persuvouhkaukset, että taidankin äänestää vihreitä.
Jytkyä ei tule. Persut eivät tälläkään kaudella seisoneet sanojensa takana joten miksi nytkään. Ne jotka äänestää persuja, eivät ole perehtyneet politiikkaan vaan kuvittelevat että jollain jytkyllä suomi nousee.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:00"]Ajattelin äänestää persuja MUTTA sinä stanan apina sait aikaan sen, että ennemmin katkon sormeni kuin niitä äänestän. Tympii niin paljon nämä persuvouhkaukset, että taidankin äänestää vihreitä.
[/quote]
Homo
Ennemmin persut kuin kokoomus tai kepu.
Itse äänestin kuitenkin demareita. Työttömänä en halua maahamme porvarihallitusta. Työmarkkinatuella on jo tarpeeksi tiukkaa ja tietäähän sen mistä kokoomus/kepu leikkaisivat ensimmäisenä
Persut on pellejä ja juntteja. Kantaani en muuta. Jos tulee jytky,muutan Ruotsiin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:35"]Persut on pellejä ja juntteja. Kantaani en muuta. Jos tulee jytky,muutan Ruotsiin.
[/quote]
Ala saatana pakata heti vaan. Täällä ei sinua tarvita !!!!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:35"]
Persut on pellejä ja juntteja. Kantaani en muuta. Jos tulee jytky,muutan Ruotsiin.
[/quote]
Hei hei ja hauskaa matkaa! Trevlig resa!
Todella toivon niin. Muuten menetän toivoni tämän maan suhteen. Äänestetty on perussuomalaisia ja kehotan jokaista joka on edes harkinnut äänestävänsä myös äänestämään.