Earth hour alkaa 20.30, muistakaa sammuttaa valot
Kommentit (22)
Mä olen jo tunnin ollut kynttilänvalossa. Telkkaria aion kyllä katsoa tai radiota kuunnella..
Nope. Katson Täykkäreitä ja syön jäätelöä.
Vois lähteä koiran kanssa lenkille :-)
No en varmana. Eiköhän tuo riitä jos palstailun hetkeksi lopetan.
Joo, on ollut tapana sulkea jopa ilmastointi sen tunnin ajaksi. Kivaa olla ihan pimeässä ja hiljaisessa talossa. Taidan lukea kynttilänvalossa lehteä, kun somekin on kiinni.
Talossa on myös 4 lasta, olemme kaikki ilman valoja :D
Vois melkein toteuttaa. Muutettiin just ja ei oo kattolamput vielä kiinni. Pöytälamppuja vaan.
En osallistu. Enemmän haittaa sähkönvälittäjille kun kaikki laittaa valot samaan aikaan päälle.
Pyykkikone on päällä, astianpesukone on päällä. Uuniin juuri menossa patonki jonka syön iltapalaksi. klo 21 alkaa saunavuoro niin käyn heittämässä hyvät löylyt siellä. Muutama valo ja tietokone päällä :) Samoin vauvan itkuhälyttimessä yövalo päällä....
SÄHKÖNVÄLITTÄJÄÄKÖ säälit? Mokomat rosvot.
Mukava, että näinkin moni on ehkä mukana. Usein tulee iltaisin vain katsottua telkkaria tai molemmat, minä ja mieheni, ovat netissä. Nyt on hyvä tilaisuus vain istua, herkutella ja jutella kynttilänvalossa. Lapset meni jo nukkumaan.
Ap
Käyn kaupassa ja teen itelleni guacamolen sipsien seuraksi :) Tosin vietän kyllä vaan keskenäni eli omasta huoneesta valot ja laitteet kiinni, mutta muille en jaksa inistä kun on joskus tullut tyyliin riitaa.
Aateltiin puoliskon kanssa pelailla kynttilänvalossa jotain. :)
Tekee ilmalaadulle toooosi hyvää kun suomalaiset istuu tunnin kynttilänkäryssä. Parempaan tulokseen pääsee kun jättää yhden kiinalaisen romun ostamatta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:11"]
Miten aiotte viettää tunnin kynttilänvalossa?
[/quote]
Minä laitan kaikki valot päälle :)
Hyvänen aika että voi ihmisiä kaivella sellainen, että jotkut haluavat tunniksi sammuttaa valonsa. O.o En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun lukee näitä "MINÄ AINAKIN PIDÄN KAIKKI VALOT PÄÄLLÄ senkin hihhulit!!!!!11" -viestejä...