Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTF? Lapsen eskarikaverin äiti on 22v?!?

Vierailija
28.03.2015 |

Juu elikäs tarvitsin yhteen juttuun muutaman lapseni eskarikaverin äidin syntymäajat yms, niin kävi ilmi että eräs näistä äideistä on vasta 22-vuotias. Olin lentää selälleni sillä tämä on tosi fiksun oloinen ja vaikuttaa erittäin hyvältä äidiltä. Lapsi on tosi hyvätapainen ja heillä on lapseni puheiden mukaan "tosi makee" koti.
Jotenkin nyt en vain pääse tästä asiasta yli kun olen aina jotenkin ajatellut että teiniäidit ovat sitä ns. pohjasakkaa, mutta näköjään ei aina.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oppii uutta.

Vierailija
2/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin 24-vuotias eskaripojan äiti ja meilläkin oli siisti koti ja lapsella turvallinen koti. Nyt jo aikuinen poika ja hyvin pärjää elämässä, ei mitään ongelmia ole koskaan ollut. Kannattaa aina välillä avata silmänsä niin pääsee eroon ennakkoluuloistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:38"]Minäkin olin 24-vuotias eskaripojan äiti ja meilläkin oli siisti koti ja lapsella turvallinen koti. Nyt jo aikuinen poika ja hyvin pärjää elämässä, ei mitään ongelmia ole koskaan ollut. Kannattaa aina välillä avata silmänsä niin pääsee eroon ennakkoluuloistaan.
[/quote]
Samoin :) nyt tuo pika on 21- vuotias, itsenäinen nuori :)

Vierailija
4/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Onko teiniäiti uusi käsite?

Vierailija
5/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös 22-vuotias, mutta poikani täyttää tänävuonna jo 9 vuotta. Revi siitä :)

Vierailija
6/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:46"]

Minä olen myös 22-vuotias, mutta poikani täyttää tänävuonna jo 9 vuotta. Revi siitä :)

[/quote]

Sinulla jäi ainakin nuoruus kokonaan elämättä, samoin teini-ikä.

Vierailija
7/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:46"]Minä olen myös 22-vuotias, mutta poikani täyttää tänävuonna jo 9 vuotta. Revi siitä :)
[/quote] Yyh:/

Vierailija
8/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 22-vuotiaana jo isoäiti, enkä koe jääneeni mistään paitsi!

Vierailija
9/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu elikäs sä olet pässi.

Vierailija
10/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:46"]

[/quote]

[/quote]

Niin, suoraan keski-ikäiseksihän tämä äiti muuttui, vai peräti kuoli? Vai millä logiikalla nuoruutta ja teini-ikää ei elänyt?

Vierailija
11/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:46"]

[/quote]

[/quote]
Niin jäi multakin vaikka äiti en olekaan. Ei vain kiinnostanut ravata baareissa tai bileissä tai edes kaupungilla. En ole ikinä edes maistanut alkoholia. Harrastin illat ja viikonloput koiran kanssa. Ei kaduta, kuten ei varmaan tätä äitiäkään. Ikää 25.

Vierailija
12/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on jo teini-ikäiset pennut. Jos kysytään olen edelleen kaksvitonen.

Vierailija
13/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli 22- vuotiaana jo 3 muksua.

Luonteeltani olen hyvin pikkutarkka, meillä ei ole hiekkaa missään. Astiat ei jää edes hetkeksi tiskipöydälle.

Olen ammatiltani kasvatustieteenmaisteri. Nyt minulla on 5 lasta ja olen 34- vuotias. Lisäksi 2 miehen puolelta tullutta bonus- palleroista. Nuorin lapseni on 4 vuotta.

Vierailija
14/42 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:22"]Täällä 23v eskarilaisen äiti. Ja on uusi talo ja asiat muutenkin hyvin. On kunnon ammatit miehen kanssa ja lapseni on saanut todella tiukan kasvatuksen ja eskaritätikin kehunut ryhmän fiksuimmaksi. Satuin vain tulemaan ehkäisystä huolimatta raskaaksi lukio-iässä. Mutta en halunnut tappaa lastani kuten pohjasakka tekee.
[/quote]

Toi viimeinen lause sai minut alapeukuttamaan..
[/quote]

Samaa mieltä, tuohon lauseeseen kulminoituu teiniäitiys.

Vierailija
15/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä samoja aloituksia tulee aina?

Tämän luin joitakin kuukausia sitten.

Anteeksi, mutta täytyy sanoa että ei ole mikään ylpeyden aihe että 2kymppisellä on teini-ikäiset lapset.

Vierailija
16/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:46"]

[/quote]

[/quote]
Niin jäi multakin vaikka äiti en olekaan. Ei vain kiinnostanut ravata baareissa tai bileissä tai edes kaupungilla. En ole ikinä edes maistanut alkoholia. Harrastin illat ja viikonloput koiran kanssa. Ei kaduta, kuten ei varmaan tätä äitiäkään. Ikää 25.
[/quote]

Siis teini-ikää ja nuoruutta ei elä, jos ei ryyppää ja rellestä? Entisaikaan aika monelta taisi jäädä osa elämää sitten elämättä, jo pelkästään siksi, että oli töitä tehtävä.

En ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, että pitää kapinoida ja riekkua, muuten nuoruus ei ole nuoruutta. Yksilöitä jokainen on, en usko, että nämä asiat olisivat nuoruuden määre.

Vierailija
17/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:03"]

mulla oli 22- vuotiaana jo 3 muksua. Luonteeltani olen hyvin pikkutarkka, meillä ei ole hiekkaa missään. Astiat ei jää edes hetkeksi tiskipöydälle. Olen ammatiltani kasvatustieteenmaisteri. Nyt minulla on 5 lasta ja olen 34- vuotias. Lisäksi 2 miehen puolelta tullutta bonus- palleroista. Nuorin lapseni on 4 vuotta.

[/quote]varmasti oletkin varsinainen maisteri:D

Vierailija
18/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:27"]Juu elikäs tarvitsin yhteen juttuun muutaman lapseni eskarikaverin äidin syntymäajat yms, niin kävi ilmi että eräs näistä äideistä on vasta 22-vuotias. Olin lentää selälleni sillä tämä on tosi fiksun oloinen ja vaikuttaa erittäin hyvältä äidiltä. Lapsi on tosi hyvätapainen ja heillä on lapseni puheiden mukaan "tosi makee" koti.
Jotenkin nyt en vain pääse tästä asiasta yli kun olen aina jotenkin ajatellut että teiniäidit ovat sitä ns. pohjasakkaa, mutta näköjään ei aina.
[/quote]

22v ei ole mikään teiniäiti. Toiset ovat jo tuossa iässä fiksuja aikuisia. Sinä et näköjään.

Vierailija
19/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä teinimammat aina sanovat että vastakohta poikimiselle on ryyppääminen ja baareissa ravaaminen?  Sitähän voi vaikka, jihaa opiskella tai vaikka olla työelämässä. Mutta ei, tottakai lasten pitää saada toteuttaa itseään, vaikka se nyt sitten olisikin niiden pienten ehdoilla. Tottakai on niitä harvoja jotka hyvin pärjäävät ja on paljon tukea, mutta niitä jotka raahavat vauvat iltamenoihin mukaan, niitä on paljon. 

Vierailija
20/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:03"]mulla oli 22- vuotiaana jo 3 muksua.

Luonteeltani olen hyvin pikkutarkka, meillä ei ole hiekkaa missään. Astiat ei jää edes hetkeksi tiskipöydälle.

Olen ammatiltani kasvatustieteenmaisteri. Nyt minulla on 5 lasta ja olen 34- vuotias. Lisäksi 2 miehen puolelta tullutta bonus- palleroista. Nuorin lapseni on 4 vuotta.
[/quote]

Teillä ei ole hiekkaa missään? Aha. Joku uusi tapa päteä vai? Meillä on onneksi hiekkalaatikko. T. Filosofian maisteri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi