Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTF? Lapsen eskarikaverin äiti on 22v?!?

Vierailija
28.03.2015 |

Juu elikäs tarvitsin yhteen juttuun muutaman lapseni eskarikaverin äidin syntymäajat yms, niin kävi ilmi että eräs näistä äideistä on vasta 22-vuotias. Olin lentää selälleni sillä tämä on tosi fiksun oloinen ja vaikuttaa erittäin hyvältä äidiltä. Lapsi on tosi hyvätapainen ja heillä on lapseni puheiden mukaan "tosi makee" koti.
Jotenkin nyt en vain pääse tästä asiasta yli kun olen aina jotenkin ajatellut että teiniäidit ovat sitä ns. pohjasakkaa, mutta näköjään ei aina.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu elikkäs-sanoilla alkavat jutut on aina ylilautalaisten provoja

Vierailija
42/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:38"]

että teinivanhemmat ovat harvemmin korkeakoulutettuja tai hyvätuloisia. Tietysti joku voi olla, mutta suurin osa ei ole ja se on ihan normaalia tiedostaa.

[/quote]

tämä on juuri se pointti, pärjäävät teinivanhemmat ovat poikkeus, ei sääntö. ei siis mikään mahdottomuus, mutta tuo yhtälö ei vaan ole kovin todennäköinen.

[/quote]

Niin. Itse sain ekan lapsen alle 20-vuotiaana, kävin yliopiston ja hankin arvostetun ja ok-palkkaisen ammatin, ja olen pysynyt yhdessä ja mennyt naimisiin lasten isän kanssa: koen elämäni tosi onnelliseksi. En silti todellakaan suosittelisi samaa kaavaa omille lapsilleni, sillä menestys ei todellakaan ole taattua vain sillä perusteella että minulla kävi hyvä tuuri. Lisäksi en haluaisi tulla mummiksi alle 40-vuotiaana :D

[/quote]

arvostan että kykenet katsomaan asioita laajemmasti ja ilmeisesti tunnistat ne jutut, jotka sinut on auttaneet eteenpäin. kun on kyse nuorista äideistä on lisäksi aika olennaista, onko saanut lapsen 16-vuotiaana vai 19-vuotiaana. ja tietysti tukiverkko ratkaisee paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi