Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23v. nainen eikä mua ole ikinä yritetty iskeä

Vierailija
16.04.2015 |

Saati että joku olisi tarjonnut juoman tms. Että se siitä ajatuksesta, että naiset saavat aina seuraa. Ja olen ihan normaalin näköinen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:01"]Miksei naisille ole bordelleja! Mä ainakin kävisin. Pitäskö perustaa. [/quote]

Perusta vaan. Voit harjoitella myymällä ovelta ovelle pussitettua lunta helmikuussa tai hiekkaa heinäkuussa. Jos kauppa käy, myyntitykin taitosi riittävät varmaan myymään naisille sitä mitä saa ilmaiseksi vaivaa näkemättä. Minä sijoitan omat rahani ennemmin nigerialaisen perijämiljardöörin bisneksiin kuin sinun bordelliisi, mutta onnea matkaan.

Vierailija
2/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:07"]

Vinkki: Ottakaa selvää, missä on teekkareitten tai insinööriopiskelijoijden bileitä. Hilautukaa sinne. T. insinöörisnainen, joka ei itse opiskelijabileissä rauhaa saanut, vaikka on ihan tavis. 

[/quote]

Hah, hyvä huijaus. Kyllä mies äkkiä haihtuu kun saakin kuulla että olet peruskoulun käynyt sossupummi yh.

[/quote]

Ei haihdu, jos vähän epätoivoisempi ja oudompi nörtti kelpaa. Se riski on olemassa, että mies tajuaa arvonsa joskus nelikymppisenä ja lähtee, mutta se on aika pieni verrattuna elämän muihin riskeihin. Keskiverto peruskoulun reputtanut pummimies kyllästyy siinä ajassa sataan naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:50"]

Ei baarissa eikä kyllä muutenkaan. Olen ihan normaali, 163cm ja 50kg. Vaaleat hiukset alaselkään, normaaleja vaatteita yms. Olen ollut ruma teininä nyt aikuisena näytän ihan ihmiseltä ainakin mielestäni. Ap

[/quote]

Ap, sä voit mennä juttelemaan miehille, ilman että oot "iskemässä". Siinähän ne miehet jutustellessa sitten huomaa, jos haluavat pistää iskun päälle! :)

Mä höpöttelen varsinkin baaritiskillä kaikille mahdollisille (miehille ja naisille yhtä lailla), ja ilahdun kyllä suunnattomasti, jos jotain mielenkiintoista juttuseuraa löytyy. Tärkeintä on hyvä fiilis, ja että on oma itsensä. Toki niitä 'roolipelien' pelaajiakin sieltä aina löytyy joukosta.. Mutta niin, siis useimmiten iskuyritykset seuraavat juurikin jonkinlaista rupattelua. Toki joskus joku mies saattaa lähestyä siten, että ei jää epäselvää, onko kiinnostunut, mutta tuo on harvinaisempaa. 

Niin ja oon sua 15kg painavampi, saman pituinen, enkä mielestäni mitenkään erityisen kaunis. Iloinen mä kyllä olen, ja puhelias.

Vierailija
4/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaatimus on iloiset kasvot naisella siis. Jos ei ole, niin ei saa ketään. Ja vaikka hymyilis, jos se ei näytä hymyltä niin heippa.Ei auta vaikka ois fitnesstähti. 

Vierailija
5/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:56"]

Jos on mitä tahansa erikoista esim. outo naama, niin ja siihen päälle vielä vittuuntunut perusilme, niin ei tulla iskemään t  kokemusta on

[/quote]Onko tuo sinun taktiikkasi baarissa?

Vierailija
6/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan tulla juuri koskaan iskemään, vaikka oon ihan kuumis. Mutta mulla onkin pahemman luokan krooninen bitch face.

Vierailija
7/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:42"]

Jos on mitä tahansa erikoista esim. outo naama, niin ja siihen päälle vielä vittuuntunut perusilme, niin ei tulla iskemään t  kokemusta on

[/quote]Miten "outo naama" voi olla taktiikka. Ootko dorka?

Vierailija
8/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:14"]

Vinkki: Ottakaa selvää, missä on teekkareitten tai insinööriopiskelijoijden bileitä. Hilautukaa sinne. T. insinöörisnainen, joka ei itse opiskelijabileissä rauhaa saanut, vaikka on ihan tavis. 

[/quote]

Hah, hyvä huijaus. Kyllä mies äkkiä haihtuu kun saakin kuulla että olet peruskoulun käynyt sossupummi yh.

[/quote]

En tarkoittanut, että pitäisi väittää olevansa insinööri. Meillä ainakin oli bileillat tiettynä päivänä viikosta ja opiskelijakavereitteni kanssa siellä olin, mutta ravintolaan sai tulla kuka vaan. Hakua riitti ja yleisin eka kysymys oli "millä luokalla olet", eli jokainen tiesi, että olen samasta koulusta, nekin jotka eivät olleet samassa ryhmässä. Oli siellä toki siis muitakin naisia, kuten muitakin miehiä, mutta aika vähän niitä muita miehiä. Naiset (osa ihan tyttöjä) tulivat tietoisesti insinööri-iltaan poikia kattelemaan. 

[/quote]

Onko tää jostain parin vuosikymmenen takaa? Olen DI-opiskelija ja rauhassa on saanut olla. Ei se satunnainen seksin vonkaaminen bileissä paljon lämmitä, jos haluaa parisuhteen. Vaikka sänkyyn hyppäämällä sellaisen yleensä saa, jos sellainen seksipainotteinen suhde kelpaa.

Vierailija
9/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joopajoo. Olen ollut teekkarikoulussa viisi vuotta, bmi 19 ja perusnätti naama eikä ole kukaan lähestynyt vaikka miten olen yrittänyt tapahtumissa ja bileissä ravata. Koskaan ei ole kysytty numeroa, kahville tai edes lähestytty juttelun merkeissä vaikka yrittäisin muille hymyillä koko illan ajan.

Olen huomannut, että miehet pyörii noissa tapahtumissa lähinnä niiden naisten ympärillä jotka juo reippaaseen tahtiin, kailottaa kovaan ääneen ja ravaa sekasaunassa. Hiljaisemmat saa kyllä olla omissa oloissaan.

Vierailija
10/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:42"]

[/quote]Miten "outo naama" voi olla taktiikka. Ootko dorka?

[/quote]Vittuuntunut perusilme ainakin näyttää olevan monen taktiikka. Ja olen, mutta mitä se tähän kuuluu.

Vierailija
11/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:48"]Joopajoo. Olen ollut teekkarikoulussa viisi vuotta, bmi 19 ja perusnätti naama eikä ole kukaan lähestynyt vaikka miten olen yrittänyt tapahtumissa ja bileissä ravata. Koskaan ei ole kysytty numeroa, kahville tai edes lähestytty juttelun merkeissä vaikka yrittäisin muille hymyillä koko illan ajan.

En oikein usko tuota. Jätät kertomatta jotain oleellista. Oletko ehkä piileskellyt kaveriesi selkien takana tai jotain?

Niissä kekkereissä on muuten paljon ujoja miehiä, jotka eivät uskalla lähestyä vaikka haluaisivat. Mikset tee itse aloitetta? Vai pidätkö miehinä vain itsevarmoja tuotantotalouden opiskelijoita, jolla kiiluu euron kuvat silmissä ja tusinanörttien lähentelyt ovat kärpäsen surinaa? Se kuulostaa naurettavalta, mutta ei ole ollenkaan harvinaista teekkaritytöillä, että 10-20 pakit viikossa antava tyttö sanoo, ettei kukaan koskaan lähesty.

Olen huomannut, että miehet pyörii noissa tapahtumissa lähinnä niiden naisten ympärillä jotka juo reippaaseen tahtiin, kailottaa kovaan ääneen ja ravaa sekasaunassa. Hiljaisemmat saa kyllä olla omissa oloissaan.

Ainakin mennä vuosina miehet pyörivät kaikkien naisten ympärillä. Myös niiden hiljaisten, rumien, outojen, ja kaikki nuo ominaisuudet omaavien kanssa. Niiltä ei yleensä kukaan saanut mitään. Olivat liian outoja ja kamppailivat omien kriisiensä kanssa vauvakuumeeseen asti. Sitten alkoi nörtti kelpaamaan.

Vierailija
12/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:15"]Just joo, varsinainen epeli taas linjoilla. Kyllä mut on torjuttu enemmän kuin olen saanut. Ja aina se olen minä joka aloitteen tekee. Haistappa sinäki vittu jantteri![/quote]

Voi kamala. Ei edes 50 % onnistumissuhde.

Minut on torjuttu ainakin 10 kertaa jokaista edes johonkin seksuaaliseen toimintaan onnistunutta lähestymistä kohti.

Haistan ilomielin, jos tuot sen haistettavaksi. Saat sitten sinäkin onistumispisteen plakkariin.

Vierailija
13/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:43"]

Saati että joku olisi tarjonnut juoman tms. Että se siitä ajatuksesta, että naiset saavat aina seuraa. Ja olen ihan normaalin näköinen.

[/quote]

miksi vitussa miehen pitäisi tarjota juoma tuntemattomalle? oletko huora

Vierailija
14/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:43"]

[/quote]

miksi vitussa miehen pitäisi tarjota juoma tuntemattomalle? oletko huora

[/quote]

Vaikka huorittelu olikin tässä tarpeetonta, niin olen itsekin sitä mieltä, että miesten ei tosiaan tarvii tarjota juomia naisille. Itse olen joskus kohteliaisuussyistä ottanut juoman vastaan, jos mies on minulta kysymättä minulle sellaisen tilannut, mutta jos sattuu kysymään haluanko jotain, niin kohteliaasti kieltäydyn.

34

Vierailija
15/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai baarissa? Kummallista. Mies21

Vierailija
16/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehet ei juuri yritä iskeä. Ne pitää iskeä jos haluaa munaa.

Vierailija
17/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski, paksu, lyhyt?

Vierailija
18/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:47"]läski, paksu, lyhyt?
[/quote] Eihän noilla ominaisuuksilla pitäisi olla merkitystä kun "nainen saa aina seuraa kunhan pillu löytyy!!1". (:

Vierailija
19/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin helposti lähestyttävän näköinen?

Vierailija
20/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei baarissa eikä kyllä muutenkaan. Olen ihan normaali, 163cm ja 50kg. Vaaleat hiukset alaselkään, normaaleja vaatteita yms. Olen ollut ruma teininä nyt aikuisena näytän ihan ihmiseltä ainakin mielestäni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme