Onko muita jolla krapulassa aina morkkis?
Olin taas pitkästä aikaa eilen istumassa iltaa kaverini kanssa. Tutustuin sitten samassa talossa asuvaan naapurin mieheen ja tämän kaveriin. Pelattiin biljardia ja höpöteltiin niitä näitä. Kaveri lähti sitten kotiin miehensä ja naapurin mies ehdotti jos lähtisin heidän kanssa jatkoille. Heitin vitsillä että voitaisiin mennä hänen luo ku lyhyt matka kotiin. Sitten kiitin kohteliaasti illasta ja sanoin että lähden myös itse kotiin nukkumaan enkä ole lähdössä jatkoille. Minulla on siis mies ja oli ihana mennä kotiin kainaloon nukkumaan.
Vaikka en ole tehnyt mitään niinkuin ikinä muutenkaan, tulee aina sellainen morkkis ja se ahdistaa. Toivon etten törmää tähän naapuriin ja muutenkin olo on tyhmä. Ehkä hyvä vaan niin tulee käytyä niin harvoin ulkona.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mulla morkkis on melkeinpä ainoa krapulan oire, mutta on sitäkin kamalampi - joka kerta. Täällä useammatkin tuntuvat ihmettelevän, mistä morkkis johtuu, vaikkei ole mitään mokaillut illan aikana. Kyseessä on ihan fyysinen oire siinä kuin huono olo ja päänsärkykin, eikä sen syntymiseen ole mitään vaikutusta sillä, juoko yksin kotisohvalla vai hilluuko baanalla; aivojen välittäjäainetasot menevät krapulassa hetkellisesti sekaisin, ja varsinkin serotoniinitasot laskevat pämppäämisen myötä niin matalalle, että olo on hirveän ahdistunut ja masentunut niin kauan, että elimistö taas palautuu.
No ei tasan morkkista jos olen kotona yksikseni pämpännyt,ellen sitten ole viestitellyt tai soitellut ihmisille jotain typeriä. Mulla se morkkis liittyy ainakin yksinomaan siihen,että humalassa olen menettänyt kontrollin ja nolannut itseni muiden silmissä.
Morkkis on omantunnon kolkutusta, ei aivokemian epätasapainoa.