Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on naiselle susi! Osa 32.

Vierailija
18.12.2021 |

Miksi naiset ovat niin hirveitä toisilleen?
Tuore äiti postaa kuvan onnellisena pienokaisensa kanssa ja naiset alkavat haukkumaan kun äiti sattuu olemaan kovassa tikissä heti synnytyksen jälkeen.

Onko tämä kateutta? Aiheuttaako se pahaa oloa, että jotkut äidit pysyvät kunnossa, eivätkä leviä muodottomiksi ja selitte 5v synnytyksen jälkeenkin "nämä ovat vielä niitä raskauskiloja".

https://www.is.fi/viihde/art-2000008484157.html

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsake on kamala.

Hyvähän tästä olisi puhua.

Ap pliis. Sä lyöt nyt kyllä naista naisella. Voiko tässä ilmapiirissä tulla hyvää keskustelua?

Itsekin olen käyttänyt otsakkeen vertausta ja mielestäni lietsoo negatiivisuudellaan. Joten lopetin.

Aihe on tärkeä keskustella.

Vierailija
2/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön pöpön. Nainen on naiselle ystävä ja on vain miesten eduksi koittaa hajottaa tuota näkemystä että naiset ei muka tue toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön pöpön. Nainen on naiselle ystävä ja on vain miesten eduksi koittaa hajottaa tuota näkemystä että naiset ei muka tue toisiaan.

Totta, olen täysin varma, että negatiivisen palautteen lähettäjät olivat miehiä. 

Vierailija
4/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä naiset rakastaa koiria eli susia

Vierailija
5/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ihmiselle apina.

Vierailija
6/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, olen täysin varma, että negatiivisen palautteen lähettäjät olivat miehiä. 

Lähettäjän sukupuolen tunnistaa IP-osoitteen parillisuudesta.

Vierailija
7/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet täällä naisten palstalla uli, kun on paljon teille miehille suunnattuja palstoja, joissa voitte keskustella teidän aiheista häiritsemättä meitä normaaleja ihmisiä?

Vierailija
8/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu näköjään naisesta, että miten naiset käyttäytyy. Muut naiset keräävät ympärilleen ystäväpiirin, minusta valehdellaan, ja jätetään kutsumatta ja jopa ollaan ilkeitä päin naamaa. Ja tämän palstan perusteella en ole ainoa jota kohdellaan niin.

Eli ei ole mikään yleistettävä juttu.

Vierailija
9/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole nähnyt viestejä. Itse en pidä siitä että filtterillä pienennetään kehoa ja vatsan seutua synnytyksen jälkeen.

Vierailija
10/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta että suurimmalla osalla raskauskilot pysyy loppuiän,lisääkin tulee hitaasti vuosi vuodelta.

Kateus saa naiset hyökkäämään.

Vierailija
11/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totta että suurimmalla osalla raskauskilot pysyy loppuiän,lisääkin tulee hitaasti vuosi vuodelta.

Kateus saa naiset hyökkäämään.

Mitä uliset uli? Antaisit nyt tän palstan olla. Vai kaipaatko äitihahmoa? Tää ei silti ole oikea paikka sulle :)

Vierailija
12/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin saatanallisen syyllistävä, kuin toinen äiti tullessaan itse lyödyksi ensin.

Tärkeintä olisi tunnistaa ongelman ydin, syy–seuraus-ketjut ja miten niihin voi vaikuttaa.

Pahantekijät kehittyvät muiden tehdessä heille pahaa ensin. Miljoonan dollarin kysymys onkin sitten se, missä kohtaa ja miten tämä kierre ja periyttämisen ketju saadaan katkaistua.

Vierailija
13/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on aina uhka.

Vierailija
14/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähe meneen täältä sivustolta. Olet mies ja ketään ei kiinnosta sun tyhmät juttus. 👍

Vierailija
15/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole niin saatanallisen syyllistävä, kuin toinen äiti tullessaan itse lyödyksi ensin.

Tärkeintä olisi tunnistaa ongelman ydin, syy–seuraus-ketjut ja miten niihin voi vaikuttaa.

Pahantekijät kehittyvät muiden tehdessä heille pahaa ensin. Miljoonan dollarin kysymys onkin sitten se, missä kohtaa ja miten tämä kierre ja periyttämisen ketju saadaan katkaistua.

Perheitä, joissa nainen on ainoa vanhempi on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia, peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Lapset viettävän suurimman osan valveilla olo ajastaan naisten kanssa ja tämä on ollut trendi jo sota-ajoista lähtien ja tämä kierre pitäisi saada katkaistua. Lapsi tarvii äidin ja isän kehittyäkseen terveeksi aikuiseksi. Kun lapsi ei näe, että aikuisilla saa olla, jotain omaakin johon lapsi ei pääse väliin hänestä kasvaa itsekäs.

Vierailija
16/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole nähnyt viestejä. Itse en pidä siitä että filtterillä pienennetään kehoa ja vatsan seutua synnytyksen jälkeen.[/quote

Sä et pidä siitä että oot kohtukateellinen, ymmärrettävää mut noloa

Ei mua häiritse se että annetaan epätodellinen kuva filttreillä, vaan se että väitetään sen olevan todellisuutta. #nofilter ja seinät, kaapin ovet ja muut suorat pinnat ovat vinossa.

En nyt tarkoita kyseistä bloggaajaa vaan yleisesti tehdään jaloista tikut ja takapuolesta pallo.

Vierailija
17/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemat lihavat siskot ovat nuoremalle siskolle suseja. Koska nuorempi sisko normi painoinen ja uskaltanut elää ,heitä kysymättä lupaa omin valtintoihinsa.

Ai mihin valtintoihin 😱

Vierailija
18/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheitä, joissa nainen on ainoa vanhempi on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia, peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Lapset viettävän suurimman osan valveilla olo ajastaan naisten kanssa ja tämä on ollut trendi jo sota-ajoista lähtien ja tämä kierre pitäisi saada katkaistua. Lapsi tarvii äidin ja isän kehittyäkseen terveeksi aikuiseksi. Kun lapsi ei näe, että aikuisilla saa olla, jotain omaakin johon lapsi ei pääse väliin hänestä kasvaa itsekäs.

Ja toinen asia, josta halutaan vaieta on kansakuntamme lippulaiva päivähoito järjestelmä. Lasten pahoinvointi lähti nousuun, kun päivähoito järjestelmä lähti valtaamaan alaa. Ei kukaan halua enää kuulla, että lapset on hoidettava kotona.

Vierailija
19/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% nais vi has ta tulee naisilta ja niin kauan, kun tästä ei voi puhua riittävän avoimesti asiat ei tule muuttumaan naisten keskittyessä siihen 10% ja muuhun turhan päiväiseen pelleilyyn#annetaankarvojenkasvaa

Eipä tullu ja eipä ollu

Vierailija
20/21 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin menit ap? Sul tosi tärkee asia mistä olit varmaan sanomassa paljon kaikkee !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi