Mitä söit aamupalaksi tänään?
Kommentit (90)
Murskasin kuusi pähkinää ja pilkoin banaanin, mandariinin ja kiivin kaurajogurtin sekaan, maistuu älyttömän hyvältä! Lisäksi aion ehkä keittää teetä ja jos vielä jälkä jää, niin syödä puolikkaan kauraleipäpalan voilla, juustolla, kurkulla ja salaatilla. Tämä on tavallinen aamiainen minulle.
Jos tämä on läpileikkaus todellisuudesta, niin kylläpä suomalaiset syövät terveellisesti.
Minä en ole vielä syönyt, mutta paahtoleipää, ilmakuivattua kinkkua, munakasta ajattelin syödä, en syö mitään vihannesta aamulla, harvoin hedelmiä, marjoista nyt puhumattakaan.
En lihava ole, mutta terveellisyydessä olisi kyllä toivomisen varaa muissakin aterioissa. Kasvikset raakoina vain eivät maistu. Keitoissa, laatikoissa, kastikkeissa kyllä käytän paljon kasviksia.
Mutta esim. perusruokalan salaatit suorastaan etovat. En voi sietää mitään porkkana- ja lantturaasteita. Enkä niitä oikein saa väkisin syötyä, vaikka tiedän terveyshyödyt.
Eilistä pizzaa, kahvia, D-vitamiinia
Pitäisi nousta ylös ja keittää itselleni ja 2v lapselle aamupuurot, leipäpala ja kahvia, tytölle maitoa...
Rahkaa, marjoja, mehukeittoa, lesitiinirakeita ja vähän maca jauhetta.. nämä sekoitettuna smoothieksi. Lisäksi kahvia.
Maitokahvi, tuoremehu, pari voileipää.
Voileivän siivu kahdella kalkkunaleikkeellä, kaurapuuroa mansikkakeitolla ja kaksi kuppia kahvia. Ja vettä.
Lynkkaus edessä. 2 kanamunaa, omenaa, juustoa, kinkkua, aurajuustoa, viikunan ja lasin punaviiniä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:22"]Jos tämä on läpileikkaus todellisuudesta, niin kylläpä suomalaiset syövät terveellisesti.
Minä en ole vielä syönyt, mutta paahtoleipää, ilmakuivattua kinkkua, munakasta ajattelin syödä, en syö mitään vihannesta aamulla, harvoin hedelmiä, marjoista nyt puhumattakaan.
En lihava ole, mutta terveellisyydessä olisi kyllä toivomisen varaa muissakin aterioissa. Kasvikset raakoina vain eivät maistu. Keitoissa, laatikoissa, kastikkeissa kyllä käytän paljon kasviksia.
Mutta esim. perusruokalan salaatit suorastaan etovat. En voi sietää mitään porkkana- ja lantturaasteita. Enkä niitä oikein saa väkisin syötyä, vaikka tiedän terveyshyödyt.
[/quote]
Ei ole omalta kohdaltani ainakaan läpileikkaus. Syön totaalisen huonosti (tai en ollenkaan) ja olen vetämätön ja teen psyykkisesti kuolemaa. Siksi yritän nyt satsata ravintoon. Ja jaksaa pysyä päätöksessäni kunnes näkee vaikuttaako se vai ei.
Turkkilaista jugurttia, puolikas banaani, pähkinöitä, siemeniä ja hunajaa. Kupillinen kahvia jossa vähän maitoa ja kermaa. Ja kookosöljyä.