Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä söit aamupalaksi tänään?

Vierailija
28.03.2015 |

:)

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viipaletta ruisleipää kalkkunaleikkeellä ja juustolla, banaanijogurtin ja kupin teetä :)

Vierailija
42/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goudasämpylä tulisella salamilla, juustolla, kurkulla ja paprikalla, iso lasi vettä ja kuppi maitokahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kuppi maitokahvia, litran pullo tossa vettä jota ryystän samalla että aineenvaihdunta lähtee käyntiin. Kaksi palaa ruisleipää, päällä ingmariini, kalkkunaleikettä ja oltermannia ja kurkkua, nams

Vierailija
44/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen pellilisen pannukakkua minulle ja miehelleni. Pelillisestä jäi aamuksi vielä 1 ja puoli palaa mulle niin söin ne sitten aamupalaksi kera hillon ja kermavaahdon. Kohta kuntosalille kuluttaan nuo herkut pois :)

Vierailija
45/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä haetun pitsan jämät. Krapula on.

Vierailija
46/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, vadelmia ja rahkaa. Nyt työn alla vihersmoothie johon tulee noin kymmenisen eri ainesosaa. Vielä vuosi sitten yleisin aamiainen oli litra kahvia tai edellisen illan pitsanjämät :)

Vierailija
47/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkapannukakkuja vaahterasiirapilla ja kreikkalaisella jukurtilla. Appelsiinlohkoja ja myos hedelmiä ja pähkinöitä.

Vierailija
48/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kaslerpihvi emmentalkermakastikkeella, 2 croissanttia voilla ja jahtimakkaralla, minitomaatti, hyvin pieni lasillinen rasvatonta maitoa, rähmäpulla ja omensiideri (kevyt tietenkin). Peukuttakaa vapaasti :)

Oikeesti: Verigreippi ja banaani, sekä cappuccino, lounaaksi säästin 4-viljan puuron, kun ei aamusella tällä kertaa maistunut.

Vierailija
49/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraperunat. Isä ilmoitti mulle puolen päivän aikaan, että mennään ostaan mulle nyt uus sohva ku on pakettiauto taas ajokunnossa ja tulomatkalla käytiin grillin kautta.

Vierailija
50/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruispalan puolikkaan, päällä raejuustoa ja tomaattia, omenan, kupin maitokahvia.

Vierailija
51/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillisen vettä, vitamiinit ja pari kuppia mustaa kahvia.
Tuossa myöhemmin kun muut herää, laitan sitten aamupalaksi tuoreita sämpylöitä (ja niiden kanssa varmaan juustoa, kurkkua, tomaattia yms), hedelmälohkoja, kahvia ja kaakaota, munakasta ja mannapuuroa, saa jokainen itse valita.
Minä varmaan syön vähän mannapuuroa marjoilla, sämpylän ja jotain hedelmää.

Vierailija
52/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin töissä viiden aikaan porkkanasämpylän ja join vettä. Ennen töihin lähtöä kolmen aikaan join kotona kupillisen kahvia.

Vierailija
53/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, lasillinen tuoremehua ja kuppi kahvia

Vierailija
54/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksejä ja kola-juomaa. T. mies.

Vierailija
55/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaisin ei syödä kotona vaan on brunssipäivä. Tänään Min Krog klo 10.00.

Vierailija
56/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, jonka päällä luumusosetta ja maustamatonta jugurttia. Lasi tuoremehua ja kupillinen kahvia maidolla.

Vierailija
57/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa ja mustikoita, siivu virolaista mustaa leipää jolla ingmariinia ja palvikinkkua, banaani. Syön melkein joka aamu saman aamiaisen, vain leivän ja leikkeleen laatu vaihtelee. Jos on kova kiire johonkin, syön mysliä ja maitoa.

Vierailija
58/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumutomaattia pähkinärouheella ja täysjyväruisleipää paistelulla kuhalla sekä monta, monta kuppia kahvia.

Vierailija
59/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 paahdettua ruispalaa, päällä oivariinia, goudaa ja kurkkua, 2 kuppia kahvia kevytmaidolla, pari palaa suklaata ja lasin vettä. 

Vierailija
60/90 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kunhan jaksan nousta sängystä, otan varmaan kaurapuuroa sokeroimattomalla mangososeella, vähän maitorahkaa ja jotain marjojakin jos pakastimesta löytyy. Kermakahvit siihen päälle :)