Mitä söit aamupalaksi tänään?
Kommentit (90)
Goudasämpylä tulisella salamilla, juustolla, kurkulla ja paprikalla, iso lasi vettä ja kuppi maitokahvia.
Iso kuppi maitokahvia, litran pullo tossa vettä jota ryystän samalla että aineenvaihdunta lähtee käyntiin. Kaksi palaa ruisleipää, päällä ingmariini, kalkkunaleikettä ja oltermannia ja kurkkua, nams
Tein eilen pellilisen pannukakkua minulle ja miehelleni. Pelillisestä jäi aamuksi vielä 1 ja puoli palaa mulle niin söin ne sitten aamupalaksi kera hillon ja kermavaahdon. Kohta kuntosalille kuluttaan nuo herkut pois :)
Viime yönä haetun pitsan jämät. Krapula on.
Kaurapuuroa, vadelmia ja rahkaa. Nyt työn alla vihersmoothie johon tulee noin kymmenisen eri ainesosaa. Vielä vuosi sitten yleisin aamiainen oli litra kahvia tai edellisen illan pitsanjämät :)
Mustikkapannukakkuja vaahterasiirapilla ja kreikkalaisella jukurtilla. Appelsiinlohkoja ja myos hedelmiä ja pähkinöitä.
Iso kaslerpihvi emmentalkermakastikkeella, 2 croissanttia voilla ja jahtimakkaralla, minitomaatti, hyvin pieni lasillinen rasvatonta maitoa, rähmäpulla ja omensiideri (kevyt tietenkin). Peukuttakaa vapaasti :)
Oikeesti: Verigreippi ja banaani, sekä cappuccino, lounaaksi säästin 4-viljan puuron, kun ei aamusella tällä kertaa maistunut.
Makkaraperunat. Isä ilmoitti mulle puolen päivän aikaan, että mennään ostaan mulle nyt uus sohva ku on pakettiauto taas ajokunnossa ja tulomatkalla käytiin grillin kautta.
Ruispalan puolikkaan, päällä raejuustoa ja tomaattia, omenan, kupin maitokahvia.
Lasillisen vettä, vitamiinit ja pari kuppia mustaa kahvia.
Tuossa myöhemmin kun muut herää, laitan sitten aamupalaksi tuoreita sämpylöitä (ja niiden kanssa varmaan juustoa, kurkkua, tomaattia yms), hedelmälohkoja, kahvia ja kaakaota, munakasta ja mannapuuroa, saa jokainen itse valita.
Minä varmaan syön vähän mannapuuroa marjoilla, sämpylän ja jotain hedelmää.
Söin töissä viiden aikaan porkkanasämpylän ja join vettä. Ennen töihin lähtöä kolmen aikaan join kotona kupillisen kahvia.
Kaurapuuroa, lasillinen tuoremehua ja kuppi kahvia
Lauantaisin ei syödä kotona vaan on brunssipäivä. Tänään Min Krog klo 10.00.
Kaurapuuroa, jonka päällä luumusosetta ja maustamatonta jugurttia. Lasi tuoremehua ja kupillinen kahvia maidolla.
Kaurapuuroa ja mustikoita, siivu virolaista mustaa leipää jolla ingmariinia ja palvikinkkua, banaani. Syön melkein joka aamu saman aamiaisen, vain leivän ja leikkeleen laatu vaihtelee. Jos on kova kiire johonkin, syön mysliä ja maitoa.
Luumutomaattia pähkinärouheella ja täysjyväruisleipää paistelulla kuhalla sekä monta, monta kuppia kahvia.
2 paahdettua ruispalaa, päällä oivariinia, goudaa ja kurkkua, 2 kuppia kahvia kevytmaidolla, pari palaa suklaata ja lasin vettä.
Tässä kunhan jaksan nousta sängystä, otan varmaan kaurapuuroa sokeroimattomalla mangososeella, vähän maitorahkaa ja jotain marjojakin jos pakastimesta löytyy. Kermakahvit siihen päälle :)
Kaksi viipaletta ruisleipää kalkkunaleikkeellä ja juustolla, banaanijogurtin ja kupin teetä :)