Nelikymppinen mies käy äitinsä luona päivittäin..
Kommentit (105)
Jos meillä olisi jotain muuta menoa, silti pitää aina sinne lähteä... käykö muiden miehet äideillään/vanhemmillaan päivittäin? ap
Äidistä huolehtiva poika. Tai äidistä riippuvainen taloudellisesti.
Ja ei tämä äiti mikään yksinäinen ole ..ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:08"]
Jos meillä olisi jotain muuta menoa, silti pitää aina sinne lähteä... käykö muiden miehet äideillään/vanhemmillaan päivittäin? ap
[/quote]Kauanko olette tunteneet toisenne?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:08"]
[/quote]Olisiko sinusta vähemmän paha jos mies menisi harrastukseensa tai kaverinsa luo, äidin sijaan?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:03"]
En ole sanonut ettei saisi käydä, kysyn vaan onko tämä yleistäkin?
[/quote]
mitä sä kyttäät.
on normaalia? Suomesa on niin monta yksinäistä vanhusta, joiden lapset ei käy niitä katsomassa. Se on epänormaalia, että me ei huolehdita vanhemmistamme.
oletko sä soittanut tai käynyt omien vanhempiesi luona?
milloin?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:11"]
Yli 10 vuotta ..ap
[/quote]Ja tuo tuli nyt yllätyksenä, etkä tiedä syytä miksi käy?????
Tuntuuko ap sinusta siltä että mies rakastaa äitiään enemmän kuin sinua?
siitäkö kenkä puristelee?
Voi hyvänen aika...on jollain mietinnät. Minusta ap:llä itsellään on jotain epänormaalia menossa kun tuollaisia miettii.
Oletko mustasukkainen hänen äidilleen?
Hyvä että käy, mutta-päivittäin...? On vaan niin kiinni siinä tavassa käydä siellä..Minulla tosi hyvät välit äitiini, mutta asuu monen sadan km päässä, joten tavataan harvoin. ap
Meillä mies käy - tai sitten minä tai lapset. Viedään hänelle päivän lehti kun asutaan lähekkäin, ettei tarvitse tilata molemmille omaa.
Joskus jää/jäädään pitemmäksi aikaa höpöttelemään, juodaan teet, pelataan korttia, autetaan tietsikan kanssa tms, joskus vaan viedään se lehti.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:08"]Jos meillä olisi jotain muuta menoa, silti pitää aina sinne lähteä... käykö muiden miehet äideillään/vanhemmillaan päivittäin? ap
[/quote]
En tiedä käykö päivittäin mutta useita kertoja viikossa. Miehen vanhemmat ovat molemmat elossa ja eläkkeellä ja tarttevat tosi paljon apua "elektroniikan" kanssa. Asuvat lähellä. Ei mua haittaa. Päinvastoin oon vähän kade kun oma perheeni on 600km päässä.
Jos kysymyksessä olisi naisen äiti, tuskin siitä kukaan edes aloitusta tekisi, jos he tapaisivat tai soittelisivat usein. Ja naisen mielestä se on ihan ok.
Muta auta armias jos kysymyksessä on mies, joka tapaa äitiään, niin siitä saadaankin palstatilaa riittävästi, kuinka äiti pitää poikaansa talutusnuorassa ja kuinka ilkeä ja omistamisen haluinen anoppi on eli tässä tapauksessa tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus on kaukana, myös lasten suhteen, kun nainen määrää tahdin eli anoppi on kaiken pahan alku ja juuri ja on sopimatonta olla hänen kanssaan läheisissä väleissä, toisin kuin oman äidin kanssa.
24,25,26 tuollaisesta ei kyse. Mutta mitä jos olisi tilanne päivittäistä ja omalla kohdallanne? ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:17"]
Hyvä että käy, mutta-päivittäin...? On vaan niin kiinni siinä tavassa käydä siellä..Minulla tosi hyvät välit äitiini, mutta asuu monen sadan km päässä, joten tavataan harvoin. ap
[/quote]Kiinni tavassa käydä siellä?? Kerrotko jo, että olisiko se pienempi paha jos hän menisi äidin sijaan harrastukseensa tai kaverinsa luo?
Ei ole mitään miehen äitiä vastaan, mutta aikatauluja määrittää nuo käynnit päivittäin. Minusta olis tavallisempaa jos vaikka 2 kertaa viikossa käydään vanhempien luona..sekin on jo aika usein. ap
Kylläpä saa nyhtämällä nyhtää tietoa ap:ltä. Ei kiitos, tämä ketju saa jäädä.
Tjaa.. mua koitti pokata yks tuommoinen lapseton mies, joka kävi päivittäin äitinsä luona. Joo, ei oikeen mahdu mun elämään sellanen mies, kun mulla sattuu olemaan tää ihan oma katras hoidettavana. Ihan ok, jos joskus kyläilee, mutta tuommoinen ei ole napanuoraansa katkaissut lainkaan.