Nelikymppinen mies käy äitinsä luona päivittäin..
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:38"]
Yllättävän paljon hyväksyviä kommentteja :) Ei, ei ole tavallista että nelikymppinen - oli sitten nainen tai mies - tuntee pakkoa nähdä vanhempaansa joka päivä, oli sitten omassa elämässä tekeillä mitä tahansa. Läheiset välit heillä selvästi on, mikä olisi ihan hyvä asia, mutta outoa jos on tosiaan pakko nähdä joka päivä eikä käyntiä vaan voi jättää väliin, vaikka olisi mitä muuta tahansa suunniteltuna. Lähdetäänkö vaikka kesken oman lapsen synnytyksen käymään äidin luona? ;) Voiko matkustaa lomalla kun ei pääsekään näkemään äitiä?
[/quote]Entä sitten miehet, jotka äidin sijaan tuntevat pakkoa harrastaa jotain joka pvä. On sekin aika jostain ap:n ajasta pois. Juurisyy on, että ap haluaa enemmän miehen aikaa itselleen/perheelleen.
[/quote]
Jos tämä onkin syynä, se on aivan normaalia se :)
Luulen että moni vastaava äiti tässä nyt ajattelee, kuinka hienoa olisi, jos oma lapsi nelikymppisenä haluaisi käydä joka päivä kylässä eli olisi lämpimät, läheiset välit omiin lapsiin ja olisi edelleen se kenties jopa tärkein henkilö heidän elämässään. Entä miltä tämä tuntuisi sen lapsen perheestä - vaimosta ja mahdollisista lapsista? Entäpä jos omassa nykyisessä perheessä miehen äiti menisi oman perheen edelle - ei niitä lapsia ehdi sinne harrastuksiin viedä tai käydä yhdessä ruokakaupassa, kun pitää mennä äidin luona käymään? Asioita on usein hyödyllistä tarkastella eri näkökulmista :)
[/quote] Siis miksi äiti on ongelma jos ap haluaa mieheltään enemmän aikaa?? Se mieshän voisi äidin sijaan harrastaa, olla töissä enemmän, käydä kavereilla jne. kuten täällä on kirjoitettu. Onko nuo menot hyväksyttävämpiä vai kuuluvat samaan kasaan äitivierailun kanssa? Jos näin, niin syy ei ol äitivierailussa, vaan siinä ettei ap ole saanut 10 vuoden aikana sovittua tuloja ja menoja miehen kanssa. Ihan sama mitä menoja ne on. Otsikointi ja aloitus mättää. Ongelma on ap jamiehen välisessä suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:38"]
Yllättävän paljon hyväksyviä kommentteja :) Ei, ei ole tavallista että nelikymppinen - oli sitten nainen tai mies - tuntee pakkoa nähdä vanhempaansa joka päivä, oli sitten omassa elämässä tekeillä mitä tahansa. Läheiset välit heillä selvästi on, mikä olisi ihan hyvä asia, mutta outoa jos on tosiaan pakko nähdä joka päivä eikä käyntiä vaan voi jättää väliin, vaikka olisi mitä muuta tahansa suunniteltuna. Lähdetäänkö vaikka kesken oman lapsen synnytyksen käymään äidin luona? ;) Voiko matkustaa lomalla kun ei pääsekään näkemään äitiä?
[/quote]Entä sitten miehet, jotka äidin sijaan tuntevat pakkoa harrastaa jotain joka pvä. On sekin aika jostain ap:n ajasta pois. Juurisyy on, että ap haluaa enemmän miehen aikaa itselleen/perheelleen.
[/quote]
Jos tämä onkin syynä, se on aivan normaalia se :)
Luulen että moni vastaava äiti tässä nyt ajattelee, kuinka hienoa olisi, jos oma lapsi nelikymppisenä haluaisi käydä joka päivä kylässä eli olisi lämpimät, läheiset välit omiin lapsiin ja olisi edelleen se kenties jopa tärkein henkilö heidän elämässään. Entä miltä tämä tuntuisi sen lapsen perheestä - vaimosta ja mahdollisista lapsista? Entäpä jos omassa nykyisessä perheessä miehen äiti menisi oman perheen edelle - ei niitä lapsia ehdi sinne harrastuksiin viedä tai käydä yhdessä ruokakaupassa, kun pitää mennä äidin luona käymään? Asioita on usein hyödyllistä tarkastella eri näkökulmista :)
[/quote]Siis miltä tuntuu lapsen perheestä jos mikä tahansa muu menisi oman perheen edelle. Mihen äiti lienee kaikista lievin syy. Mielestäni kaikki muut menot olisivat huonompia. Äidin ymmärtäisin heittämällä.
Ei todellakaan ole normaalia, vaikka mitä väitettäisiin. Poika ei ole terveellä tavalla irtautunut äidistään. (Ei ole itse asiassa normaalia, että aikuinen ihminen käy JOKA PÄIVÄ yhtään kenenkään luona.)
Mä soitan mun vanhalle isälle kaksi kertaa päivässä, nähdään viikon-parin välein. Ap on outo eikä miehensä kerta itsekin on yhteydessä päivittäin omaan äitiinsä. Mä välitän mieluummin nyt, kun itken yhteydenpitämättömyyttäni haudalla. Niin, ja äitini kuoli jo parikymmentä vuotta sitten, nyt olen nelikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:06"]Tjaa.. mua koitti pokata yks tuommoinen lapseton mies, joka kävi päivittäin äitinsä luona. Joo, ei oikeen mahdu mun elämään sellanen mies, kun mulla sattuu olemaan tää ihan oma katras hoidettavana. Ihan ok, jos joskus kyläilee, mutta tuommoinen ei ole napanuoraansa katkaissut lainkaan.
[/quote]
Kyllä ne päättyneisiin suhteisiin väkerretyt pikku paskanaamat ovat sinun päänsärkysi, eivät uuden miehen. Tietysti jokainen järkevä mies viettää aikaansa jossain muualla kuin kotona penikoiden ollessa hereillä, maailman luonnottomimpia asioita hyysätä muille miehille tuotettuja jälkeläisiä. Jos taas sinun aikasi kuluu paskanaamoihin etkä oletakaan kenenkään auttavan, hyvähän se vaan on että miehelläkin on seuraa. En ymmärrä, miten kulahtanut (henkisesti vähintään) yh-huora vaatii mieheltä täyden huomion, kun ei itse sitä pysty miehelle antamaan. Epänormaali olet siis sinä, ei äitiään rakastava mies. Oikeassa parisuhteessa sitten tärkeysjärjestyksen toivoisi olevan toinen, kumpikin antakoon toiselle sen mitä toinen antaa hänelle eli jakamattoman huomion, johon ei pääse väliin kuin mahdolliset yhteiset lapset. Kumppanin äpärät eivät minulla ainakaan pääsisi sadan tärkeimmän ihmisen joukkoon, jos joskus elämässäni niin vastenmieliseen sekoiluun lähtisin.
Edelleen haluan vain sanoa, että harrastukset, kaverit, äidillä käynnit ovat ok, mutta jos se on päivittäistä niin onhan se paljon...ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:08"]
Jos meillä olisi jotain muuta menoa, silti pitää aina sinne lähteä... käykö muiden miehet äideillään/vanhemmillaan päivittäin? ap
[/quote]
Minä käyn vanhemmillani päivittäin, olen 42v ja minulla on perhe. Voisitko kertoa, mitä pahaa tässä on? Vanhemmillani on ystäviä, he ovat kohtuullisen terveitä, he eivät tarvitse apua esim. siivouksessa, ja silti käyn heillä joka päivä. Ja mikä kamalinta - myös 45v veljeni tekee lähes samoin! Hän ei käy viikonloppuisin, mutta viikolla päivittäin.
En millään keksi, miksi näin ei saisi tehdä. Kerro ihmeessä ap, jotta osaan kertoa vanhemmilleni, mitä kamalaa on siinä, että näen heidät päivittäin.
Olen itsekin yli 30 ja nään äitiä lähes päivittäin. Miksikäs ei kun olen sinkku ja ei ole mitään muita ihmissuhteita joita se häiritsisi ja toisekseen tiedostan ettei se äiti ole ikuisesti olemassa, joten nyt kannattaa viettää aikaa hänen kanssaan kun vielä pystyy.
"-Olen kipee, mutta äiti, ethän anna viedä mua pois"...
58. jos soitat isällesi 2 kertaa päivässä, niin silloinhan pidät yhteyttä useammin vanhempaasi kuin minä. Minähän soitan vain kerran päivässä korkeintaan. Ilmeisesti luulit että tapaan äitiäni kerran päivässä?
täällä pesii kaikennäköistä yrittäjää. mekin voitaisiin kelailla, yrittikö tämä oikeasti pokata sinua vai yritätkö levittää kuvitelmaa?
Ja mikäs sua Tässä asiassa kyrsii? Onko sun äiti kuollu?
Ei oo normaalia, ellei sitten ole joku itsetunnoton ressukka jonka äiti on pilannut paapomisella. Juoppo vetelys poika joka on syrjäytynyt ja menee safkalle mutsille.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:21"]
Edelleen haluan vain sanoa, että harrastukset, kaverit, äidillä käynnit ovat ok, mutta jos se on päivittäistä niin onhan se paljon...ap
[/quote]Itse sinä sen miehen valitsit. Eikö tuo aiemmin häirinnyt? Meneekö teillä huonosti ja haluaisit suhteellenne enemmän aikaa?
Lukekaa numero 52! Hyvä näkökulma!
Mitä sen miehen pitäisi tehdä tuona aikana kun se nyt on pois kotoa? Eikö se mies ymmärrä, että haluat olla enemmän aikaa hänen kanssaan vaikka sanot sille. Onko ajanvaatimus sinusta ok, vai oletko vaan kateellinen äidille? Kerro meille se oikea syy, miksi haluat miehen pois äidin luota?
Oletko sinä ap kenties nalkuttanut tai ollut muutoin hankala vaatimuslistan kanssa ja näin mies pakenee äidin luo rauhaan?
Entä jos se mies ei halua olla ap:n lasten autokuljettaja, läksyjen kuulustelija ja kulujen maksaja?
Tylsää, kun ap ei kerro mitä haluaisi miehen tekevän tuona aikana kun se nyt on äidillään. Onko se lapset, hän itse, siivoaminen tms. Minusta vanhan ihmisen tapaaminen on tärkeää, joten en pääse kiinni ap:n ongelmaan.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:08"]
Jos meillä olisi jotain muuta menoa, silti pitää aina sinne lähteä... käykö muiden miehet äideillään/vanhemmillaan päivittäin? ap
[/quote]Olisiko sinusta vähemmän paha jos mies menisi harrastukseensa tai kaverinsa luo, äidin sijaan?
[/quote] onhan niitä aikamiespoikia jotka juopottelee ja äidin helmoissa pyörivät.