Tuntuu oudolta seurustella 152cm naisen kanssa. Kannattaako jatkaa suhdetta?
Olen itse 185cm mies. Ollaan tapailtu muutama kuukausi. Lyhyen tapailumme aikana meillä on käynyt jo kahdesti tilanne, jossa joku ulkopuolinen ihminen on luullut minua hänen isäkseen. Enkä ole edes hirveästi häntä vanhempi, meillä vain 7v ikäeroa. Kieltämättä itsellänikin hieman outo fiilis aina liikkua hänen kanssaan, kun hän on tosiaan ihan lapsen kokoinen. Kannattaako jatkaa seurustelua?
M31
Kommentit (29)
Hohhoijaa. Minulla ja miehelläni sama kokoero eikä kukaan luule minua hänen lapsekseen 🙄
Vierailija kirjoitti:
Olet yli kolmekymppinen vanha ukko ja seurustelet käytännössä teini-ikäisen (23v) naisen kanssa? Ei tuo suhde tulisi muutenkaan toimimaan.
Teini-ikä on maksimissaan 19 vuoteen asti (nineTEEN).
Olen saman mittainen, mies 184cm. Yhdessä kohta 20 vuotta.
Taitaa olla trollialoitus. Ei kukaan luule kolmekymppistä minkään kaksikymppisen isäksi.
Olen itsekin vain 155cm pituinen ja ei se mitään ongelmaa parisuhteeseen tuota.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla trollialoitus. Ei kukaan luule kolmekymppistä minkään kaksikymppisen isäksi.
Kyllä jotkut nuoret naiset näyttävät ihan lapsilta, varsinkin kun ovat taskukokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Minulla ja miehelläni sama kokoero eikä kukaan luule minua hänen lapsekseen 🙄
Joo, vika on kyllä muualla, kun pituuserossa. Minä olen miestäni 34 senttiä lyhyempi, eikä kukaan ole minua koskaan hänen lapsenaan pitänyt.
3-kymppinen ei ole osannut toisen pituutta ja nuorekkuutta huomioida jo alkutapaamisten aikana.
Ongelma ei ole naisen pituus vaan rupsahtanut ja ryypännyt olemuksesi, joka saa sinut näyttämään 10v vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun trollin fantasia.
Taidat olla sellainen, joka koko ajan miettii mitä muut ajattelevat etkä osaa nauttia elämästä. Sama koskee naisia, jotka miettivät suhdetta lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näytät ikäistäsi vanhemmalta?
Minun ystävättäreni on maimisissa pitkän miehen kanssa. Pituuseroa 38-40 cm. Oma mieheni on minua 30 cm pitempi. Ei ole ollut ongelma, mutta valitan, kun hän kävelee niin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, vika on kyllä muualla, kun pituuserossa. Minä olen miestäni 34 senttiä lyhyempi, eikä kukaan ole minua koskaan hänen lapsenaan pitänyt.
Oh hoh !
Vierailija kirjoitti:
Meillä on miehen kanssa vain 15 senttiä eroa pituudessa, mutta 15 vuotta eroa iässä, ja silti vain yhden kerran 20 vuoden aikana on julkisella paikalla luultu minua tyttäreksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näytät ikäistäsi vanhemmalta?
Tai sitten hänen mies ei näytä ikäistään vanhemmalta kuten AP ilmeisesti.
Olet yli kolmekymppinen vanha ukko ja seurustelet käytännössä teini-ikäisen (23v) naisen kanssa? Ei tuo suhde tulisi muutenkaan toimimaan.