todella rasvainen iho APUA
minulla on ongelma nimittäin todella rasvainen iho! iho kiiltää todella paljon eikä mikään tunnu auttavan.. joten pitääkö minun kärsiä vain tästä? kosks rasvainen naama on todella kiusallinen.
Kommentit (6)
Googlaa Paula's Choice, voipi olla apua niiden tuotteista. Mulla ainakin hillitsee tuo BHA-kuorinta otsan rasvasuutta jonkun verran.
ai millä perusteella vanhenen hitaasti? ai koska naama kiiltää niinkuin majakka yössä.. mutta kiva kuitenkin että tässä on jotain hyviä puolia.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:20"]
ai millä perusteella vanhenen hitaasti? ai koska naama kiiltää niinkuin majakka yössä.. mutta kiva kuitenkin että tässä on jotain hyviä puolia.
[/quote]
Kuiva iho on yleesä ohuempi ja helpommin/nopeammin rypistyvä kuin rasvainen iho, joka yleensä on myös paksumpi. Sen takia siis olet todennäköisesti sillä tavalla onnekas, että et näytä vanhenevan yhtä nopeasti kuin kuivaihoiset ikätoverisi. Näin ainakin itselläni. t. 37-vuotias rasvanaama
Juuri siksi ap., että naamasi kiiltää. Nauti siitä sitten, kun 40-50v. kavereilla on rypyt siellä ja täällä ; D
Käytä hyvä ihminen puuteria ja kysy kosmetologilta apua. Itselläni on rasvainen iho, ja nyt siitä sitten saa kiitosta, kun ikää jo on : )
kiitos paljon asiallisista vastauksista, hieman piristivät tätä asiaa :)
Näin ollen vanhenet tosi hitaasti. Ole tyytyväinen.