Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle ihmiselle ei vittuilla?

Vierailija
28.03.2015 |

Niin

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko isokokoinen, hiljainen, suhteellisen älykäs ja ulkonäöltä muuten normaalin näköinen mies. En haasta koskaan riitaa ja yritän olla kohtelias. Ei ole ainakaan vielä tullut kukaan keljuilemaan.

Vierailija
42/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle joka tekee katan,potkii kierrepotkuja,vetää leukoja vaikka ylipainoa,käy kaljalla juijitsu seuran verkkareissa,lenkittää farkuissa sakemannia,onhan näitä kovia jätkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisille ja hieman yksinäisille.

Vierailija
44/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:40"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:29"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:09"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:49"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"] Mulle. 2 törkeää pahoinpitelyä [/quote] Jotain lasten pahoinpitelyjä? VITTU MÄ OON KOVA VEDÄN TEITÄ KAIKKII TURPAAN! [/quote]Jannea ja Markoa pistelin puukolla. Ei ollut 3 yöllä lapsia nakkikioskilla [/quote] Niihin papereihin jää sinun nimi. Oikea ihminen päättää sinun kohtalosta. [/quote]mihin papereihin? Sain yhdyskuntapalvelua 215 tuntia ja sen tein.

[/quote]

Kun se menee oikeuteen asti. Tiestit henkilöiden nimet, joten he tietävät todennäköisesti sinunkin. Pahoinpitely väärää henkilöä kohtaan kostautuu.
[/quote]mulla on niiden hetut ja niillä mun. Oon persaukinen niin ne ei saa multa mitää. Oikeudenkäynti oli jo, vai mistä kuulit sen yhdyskuntapalvelun tulevan pölvästi?
[/quote]
Kusipää olet.
Valtionkonttori maksaa uhrille ja maksut korkoineen pistetään sun ulosottojen jatkoksi, joku vitun pummi olet ja elät varmaan loppuelämän sossun maksamassa kämpässä.
Tuomioistuimen määräämät maksamattomat sakot muutetaan myös vankeudeksi.

Vierailija
45/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ....tai ainakin se jää viimeiseksi kerraksi. Olen niin sanavalmis, että jokainen jää toiseksi, panen aina potenssiin kymmenen paremmaksi. 

Olen myös ilmeisesti vahvan näköinen -- tarkoitan ilmettä ja olemusta, joten minulle erittäin harvoin tulee näitä tilanteita. 

t. keskikokoinen nainen, 45v.

Vierailija
46/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 06:22"]Miehelle joka tekee katan,potkii kierrepotkuja,vetää leukoja vaikka ylipainoa,käy kaljalla juijitsu seuran verkkareissa,lenkittää farkuissa sakemannia,onhan näitä kovia jätkiä.
[/quote]
Mutta näille nyrkkeilijöille tms just vittuillaan kun eivät saa käyttää taitojaan. Karateka vetää jonku kierrepotkun --> sama asia ku aseen käyttö.
Lisäksi ei saa enää kilpailla jos tulee merkintää.

Vierailija
47/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle.

Mulle. Ei. Vittuilla.

Mä pualustan heikkoja ja heitän kiartoradalle pahoinpitelijät.

Vierailija
48/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 06:22"]Miehelle joka tekee katan,potkii kierrepotkuja,vetää leukoja vaikka ylipainoa,käy kaljalla juijitsu seuran verkkareissa,lenkittää farkuissa sakemannia,onhan näitä kovia jätkiä. [/quote] Mutta näille nyrkkeilijöille tms just vittuillaan kun eivät saa käyttää taitojaan. Karateka vetää jonku kierrepotkun --> sama asia ku aseen käyttö. Lisäksi ei saa enää kilpailla jos tulee merkintää.

[/quote]

Melko paksua paskaa.

Tulkitaan helpommin törkeäksi pahoinpitelyksi, siinä kaikki.

Katso vähemmän 80´ luvun actionleffoja, joissa puhutaan käsistä tykkeinä.

Vierailija
49/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:08"]Minulle ei ....tai ainakin se jää viimeiseksi kerraksi. Olen niin sanavalmis, että jokainen jää toiseksi, panen aina potenssiin kymmenen paremmaksi. 

Olen myös ilmeisesti vahvan näköinen -- tarkoitan ilmettä ja olemusta, joten minulle erittäin harvoin tulee näitä tilanteita. 

t. keskikokoinen nainen, 45v.
[/quote] oot mun idoli! Not. Missä te oikein liikutte kun te joudutte koko ajan puolustautumaan "vittuilulta"? Nälvitäänkö teille kaduilla, kassajonossa, passia hakiessa, mitä sitten?

Vierailija
50/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei vittuilla koskaan. Olen erittäin ystävällinen, hyväntuulinen, huumorintajuinen  ja sanavalmis opettaja. En hätkähdä juuri mistään enkä nolostu. Ulkonäöltäni olen naisellinen nainen. Yksikään nuori tai aikuinen ei ole kymmenen työvuoteni aikana minulle vittuillut. Viimeksi minulle on vittuiltu, kun olin kaksikymppinen kassaneiti, silloinkin se oli harvinainen poikkeus. 

Vierailija
51/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Melko paksua paskaa.

[/quote]
Ekaksi, en ees tykkää actionelokuvista :D
Ja toiseksi, tiedän tuttavapiiristäni yhden nyrkkeilijän jolla meni hermot ja baarissa paukautti yhdellä lyönnillä sen urputtajan ottamaan lukua. Ei kilpaile enää. Lisäksi oma mieheni harrasti kamppailulajeja ja kertoi minulle nämä asiat. Et saa käyttää opittuja taitoja toisiin, itsepuolustustilanteet erikseen mutta nekin tutkitaan ettet käytä liikaa voimaa yms.
Mihin sinä perustat väitteesi?

Vierailija
52/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle EI vittuila!!!11 t.elämämn koulu käytynä

Vierailija
53/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:49"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"] Mulle. 2 törkeää pahoinpitelyä [/quote] Jotain lasten pahoinpitelyjä? VITTU MÄ OON KOVA VEDÄN TEITÄ KAIKKII TURPAAN! [/quote]Jannea ja Markoa pistelin puukolla. Ei ollut 3 yöllä lapsia nakkikioskilla

[/quote]

Niihin papereihin jää sinun nimi. Oikea ihminen päättää sinun kohtalosta.
[/quote]sastamalasta?

Vierailija
54/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 06:22"]Miehelle joka tekee katan,potkii kierrepotkuja,vetää leukoja vaikka ylipainoa,käy kaljalla juijitsu seuran verkkareissa,lenkittää farkuissa sakemannia,onhan näitä kovia jätkiä. [/quote] Mutta näille nyrkkeilijöille tms just vittuillaan kun eivät saa käyttää taitojaan. Karateka vetää jonku kierrepotkun --> sama asia ku aseen käyttö. Lisäksi ei saa enää kilpailla jos tulee merkintää.

[/quote]

Melko paksua paskaa.

[/quote]
Olette ilmeisesti uusia palstalla ettekä tunne miestä joka teki katan takapihalla, potki puita ym. Palstan legendaarinen hahmo.

Vierailija
55/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

48, oon aika noviisi, puoli vuotta palstailua :D

Vierailija
56/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Vuoriselle :D Niin ja mulle. Tai no saa mulle vittuilla. Jos siis kestää sen, että alan nauramaan säälittävälle yrityksellesi tai annan jopa takaisin. Siinä voi sitten isompi mies hermostua. Mutta ken leikkiin lähtee, se leikin kestäkööt. Väkivaltaa en viitsi harrastaa, jään siinä todennäköisemmin toiseksi, ellei kaverit tule auttamaan.

Vierailija
57/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://koti.mbnet.fi/~vide/laki.htm
Tuolla tuosta itaepuolustusjutusta vielä. Muotoilin tuon mun ensi kommentin vähän huonosti, tuolla kerrotaan se mitä ajoin takaa. En siis ajattele että nyrkit ois ase, vaan että potkut on rinnastettavissa aseelliseen pahoinpitelyyn koska kummassakin tuomioksi voi tulla törkeä pahoinpitely

Vierailija
58/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle. Olen 165-senttinen tyttö, mutta vedän kovaa turpaan.

Vierailija
59/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuomittiin törkeästä pahoinpitelystä kun päälle käynyttä äijää kerran veti nyrkillä päähän.
Sirralla sairaalaan ja äijälle porattiin reikä päähän että sai paineet pois.
195cm/140kg vs 170cm/70kg
mun mielestä vitun tyhmää että jos pienempi käy isomman kimppuun ei saisi puolustautua.

Vierailija
60/60 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 05:35"]

Olen melko isokokoinen, hiljainen, suhteellisen älykäs ja ulkonäöltä muuten normaalin näköinen mies. En haasta koskaan riitaa ja yritän olla kohtelias. Ei ole ainakaan vielä tullut kukaan keljuilemaan.

[/quote]

Itse olen muuten baarissa huomannut jännän ilmiön, että tiettyjen ihmisten on vain pakko mennä räyhäämään niille isommille ja rauhallisemmille yksilöille. Mikä ihmeen pakkomielle joillain on tieten tahtoen yrittää saada isommalta selkäänsä? Onneksi isot äijänköriläät ottaa lunkisti tämmöiset asiat. Jos siis ei ole kokoa saatu steroidien avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme