Millaiselle ihmiselle ei vittuilla?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 06:22"]
Miehelle joka tekee katan,potkii kierrepotkuja,vetää leukoja vaikka ylipainoa,käy kaljalla juijitsu seuran verkkareissa,lenkittää farkuissa sakemannia,onhan näitä kovia jätkiä.
[/quote]
Ylipainon hankkiminen voi olla harkittua. Saa vähän lisäpainoa kehonpainolla tehtäviin harjoituksiin. Oma mieheni kaivaa aurinkorannalla kuopan vatsan kohdalle ettei vatsa ota tielle punnerruksissa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:08"]Minulle ei ....tai ainakin se jää viimeiseksi kerraksi. Olen niin sanavalmis, että jokainen jää toiseksi, panen aina potenssiin kymmenen paremmaksi. Olen myös ilmeisesti vahvan näköinen -- tarkoitan ilmettä ja olemusta, joten minulle erittäin harvoin tulee näitä tilanteita. t. keskikokoinen nainen, 45v. [/quote] oot mun idoli! Not. Missä te oikein liikutte kun te joudutte koko ajan puolustautumaan "vittuilulta"? Nälvitäänkö teille kaduilla, kassajonossa, passia hakiessa, mitä sitten?
[/quote]
Juurihan sanoin, ettei tilanteita juuri tule... Tiedän sellaisia, joille kettuillaan alvariinsa.
Mikä viestissäni oli vaikea ymmärtää? Otsikkohan kysyi, MILLAISILLE IHMISILLE EI VITTUILLA?
Vastasin, että minulle ei ja perustelin. Käsittämätön kommentti sinulta ja alapeukutkin ovat käsittämättömiä. Mitä minun olisi sitten pitänyt vastata kuin ihan oman kokemukseni perusteella?
Minulle ei oikeastaan ikinä vittuilla. Olen ystävällinen, huomaavainen ja pienikokoinen -en siis useimmille mikään uhka. Kun sanon mielipiteeni, se on aina perusteltavissa. Jos en pidä jostakusta, käyttäydyn asiallisesti. Puutun helposti epäoikeudenmukaisuuteen ja ilkeään käytökseen vaikka se ei itseeni kohdistuisikaan, ja olen kyllä tietoinen siitä että tällä taktiikalla on hyvin mahdollista saada myös vihamiehiä -joita olen varmasti saanutkin. Ehkä he purkavat kiukkunsa sitten selkäni takana koska päin naamaa ei ole vielä kukaan tullut mitään sanomaan.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:08"]
No jollekin Jussi Lammen kokoiselle en viitsisi mennä vittuilemaan ihan vaan huvikseni.
[/quote]
been there done that.
150 senttinen nainen. Niin söpöö, kun pikkunen vittuilee. < jussi lammen sanoja.
Kyllä mä aion myös suutani niille isoile, jotka ohittaa törkeesti jonossa tms. Kuten Jussillekin silloin. Hän toki loppu peleissä pyysi anteeksi ja ymmärsi olemassa oloni.
Pieni ja niin perkeleen pippurinen ja tiedostava¨.
[/quote]
Ohittiko Jussi sinut?
Jos se ei vaan huomannut sinua?
Jokaiselle ihmiselle vittuillaan. Vankilat on täynnä näitä arvaamattomia sosiopaatteja joille joku on vittuillut ja jotka on sitten reagoineet siihen ainoalla osaamallaan tavalla ja päätyneet vankilaan.
Johtuu varmaan siitä että osalla ihmisistä ei tunnu olevan minkäänlaista itsesuojeluvaistoa siinä missä toisilla ei ole minkäänlaista itsehillintää.
En mä tiedä, kannattaako kenellekään. Hyvä ihminen ei tee niin. Sille harmittoman näköisellekään ei kannata, koska kosto voi tulla. Vaikka vasta vuosien päästä ja siten, että jäljellä onkin sitten tosiaan savuavat rauniot eikä vittuilija tiedä mistä tuli.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:44"]
Niin
[/quote]Sellaiselle, jonka vittuilukiintiö on tullut täyteen. Vittuilija joutuu lopettamaan, joko hyvällä tai pahalla.
Kaksi metriselle ja yli 100kiloiselle?
Miten konkreettisesti määrittelet vittuilun? Nälväilyä, sarkasmia, kiusaamista, satuttamista?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:53"]
[/quote]
prätkäsetillä saattaa olla lyijyä mukana, mutta jos normiurpå; anna palaa vaan.
Ne on Hitaita ja yksinkertaisia. normi lenkkeilyyn pystyvä pystyy vetään sprintin jolla pääsee karkuun.
Asialliselle, ystävälliselle henkilölle ei tee mieli vittuilla.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:53"]
[/quote]
prätkäsetillä saattaa olla lyijyä mukana, mutta jos normiurpå; anna palaa vaan.
Ne on Hitaita ja yksinkertaisia. normi lenkkeilyyn pystyvä pystyy vetään sprintin jolla pääsee karkuun.
[/quote]
Mutta jos tuollainen jätti saa hupustasi kiinni kun yrität karkuun, niin voi olla että lyhenet vielä kymmenen senttiä lisää.
No jollekin Jussi Lammen kokoiselle en viitsisi mennä vittuilemaan ihan vaan huvikseni.
Sellaiselle, jota sinun vittuilusi ei voisi vähempää kiinnostaa. Siinähän länkytät, ei tunnu missään.
No esim. mulle.
Jos joku yrittää, sanon sen verran napakasti, että katuu ja pyrkii hyvittämään.
Mulle ei vittuilla.
Olen opettaja.