Millaiselle ihmiselle ei vittuilla?
Kommentit (60)
Kaikille vittuillaan, mutta se on eri asia kelle ymmärretään olla vittuilematta pidempään.
Mulle saa vittuilla ja mä annan takaisin tai en. Anyway, alkanut vittuilija saa aina nokkiinsa multa.
Miehelleni vittuillaan myös kaiken aikaa ja kun tuo jotain murahtaa takaisin, niin ohhops... joko juoksee karkuun tai alkaa haastamaan tappeluun. Mieheni ei lähde siihen touhuun mukaan. Ei vaan ole sitä tyyppiä, joka innostuu vittuilusta tai tappeluista.
I <3 vittuilu
Tyhmien vittuilua ei viitsi edes noteerata. Ja niitähän ne yleensä on
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:08"]
No jollekin Jussi Lammen kokoiselle en viitsisi mennä vittuilemaan ihan vaan huvikseni.
[/quote]
been there done that.
150 senttinen nainen. Niin söpöö, kun pikkunen vittuilee. < jussi lammen sanoja.
Kyllä mä aion myös suutani niille isoile, jotka ohittaa törkeesti jonossa tms. Kuten Jussillekin silloin. Hän toki loppu peleissä pyysi anteeksi ja ymmärsi olemassa oloni.
Pieni ja niin perkeleen pippurinen ja tiedostava¨.
sellaiselle hiljaiselle ihmiselle joka on vähän ikäänkuin omissa oloissaan eikä juuri koskaan sano takaisin mitään.Tämmöiset ihmiset ovat käveleviä aikapommeja,jos tälläinen sitten joku kerta jonain päivänä räjähtää,niin seuraukset yleensä ovat katastrofaaliset.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:53"]
Kaksi metriselle ja yli 100kiloiselle?
[/quote]
prätkäsetillä saattaa olla lyijyä mukana, mutta jos normiurpå; anna palaa vaan.
Ne on Hitaita ja yksinkertaisia. normi lenkkeilyyn pystyvä pystyy vetään sprintin jolla pääsee karkuun.
[/quote]
Mutta jos tuollainen jätti saa hupustasi kiinni kun yrität karkuun, niin voi olla että lyhenet vielä kymmenen senttiä lisää.
[/quote]
ihan totta kyllä. gorilloilla kun ne hanskat laahaa maassa muutenkin, niin ehkä sitä pituutta sitten löytyy vaarallisenkin paljon.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:08"]
No jollekin Jussi Lammen kokoiselle en viitsisi mennä vittuilemaan ihan vaan huvikseni.
[/quote]
been there done that.
150 senttinen nainen. Niin söpöö, kun pikkunen vittuilee. < jussi lammen sanoja.
Kyllä mä aion myös suutani niille isoile, jotka ohittaa törkeesti jonossa tms. Kuten Jussillekin silloin. Hän toki loppu peleissä pyysi anteeksi ja ymmärsi olemassa oloni.
Pieni ja niin perkeleen pippurinen ja tiedostava¨.
[/quote] kertoiko yhdys sanoista?
mies(nainen)jonka naama on kuin raastinrautaa,tai naama on kuin kivestä veistetty.
Kaikille vittuillaan. Niille koviksille vittuillaan heidän tajuamattaan.
Onpa aggressivisia vastauksia. Mulla tuli ekana mieleen pieni kaveri, jolle ei pysty vittuilemaan, koska se on niin sanavalmis eikä hämmenny, vaikka sille sanotaan mitä. Se vaan tyynen rauhallisesti toteaa, ettei häntä haittaa mitenkään se, että vastapuoli on tota mieltä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"]
Mulle. 2 törkeää pahoinpitelyä
[/quote]
Jotain lasten pahoinpitelyjä? VITTU MÄ OON KOVA VEDÄN TEITÄ KAIKKII TURPAAN!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"]
[/quote]
Löysin sinun kuvan
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:49"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"]
[/quote]
Jotain lasten pahoinpitelyjä? VITTU MÄ OON KOVA VEDÄN TEITÄ KAIKKII TURPAAN!
[/quote]Jannea ja Markoa pistelin puukolla. Ei ollut 3 yöllä lapsia nakkikioskilla
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:49"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"] Mulle. 2 törkeää pahoinpitelyä [/quote] Jotain lasten pahoinpitelyjä? VITTU MÄ OON KOVA VEDÄN TEITÄ KAIKKII TURPAAN! [/quote]Jannea ja Markoa pistelin puukolla. Ei ollut 3 yöllä lapsia nakkikioskilla
[/quote]
Niihin papereihin jää sinun nimi. Oikea ihminen päättää sinun kohtalosta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:49"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"] Mulle. 2 törkeää pahoinpitelyä [/quote] Jotain lasten pahoinpitelyjä? VITTU MÄ OON KOVA VEDÄN TEITÄ KAIKKII TURPAAN! [/quote]Jannea ja Markoa pistelin puukolla. Ei ollut 3 yöllä lapsia nakkikioskilla
[/quote]
Niihin papereihin jää sinun nimi. Oikea ihminen päättää sinun kohtalosta.
[/quote]mihin papereihin?
Sain yhdyskuntapalvelua 215 tuntia ja sen tein.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:09"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:49"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"] Mulle. 2 törkeää pahoinpitelyä [/quote] Jotain lasten pahoinpitelyjä? VITTU MÄ OON KOVA VEDÄN TEITÄ KAIKKII TURPAAN! [/quote]Jannea ja Markoa pistelin puukolla. Ei ollut 3 yöllä lapsia nakkikioskilla [/quote] Niihin papereihin jää sinun nimi. Oikea ihminen päättää sinun kohtalosta. [/quote]mihin papereihin? Sain yhdyskuntapalvelua 215 tuntia ja sen tein.
[/quote]
Kun se menee oikeuteen asti. Tiestit henkilöiden nimet, joten he tietävät todennäköisesti sinunkin. Pahoinpitely väärää henkilöä kohtaan kostautuu.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:29"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:09"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:49"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"] Mulle. 2 törkeää pahoinpitelyä [/quote] Jotain lasten pahoinpitelyjä? VITTU MÄ OON KOVA VEDÄN TEITÄ KAIKKII TURPAAN! [/quote]Jannea ja Markoa pistelin puukolla. Ei ollut 3 yöllä lapsia nakkikioskilla [/quote] Niihin papereihin jää sinun nimi. Oikea ihminen päättää sinun kohtalosta. [/quote]mihin papereihin? Sain yhdyskuntapalvelua 215 tuntia ja sen tein.
[/quote]
Kun se menee oikeuteen asti. Tiestit henkilöiden nimet, joten he tietävät todennäköisesti sinunkin. Pahoinpitely väärää henkilöä kohtaan kostautuu.
[/quote]mulla on niiden hetut ja niillä mun. Oon persaukinen niin ne ei saa multa mitää. Oikeudenkäynti oli jo, vai mistä kuulit sen yhdyskuntapalvelun tulevan pölvästi?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:29"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:24"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 04:09"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:49"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"] Mulle. 2 törkeää pahoinpitelyä [/quote] Jotain lasten pahoinpitelyjä? VITTU MÄ OON KOVA VEDÄN TEITÄ KAIKKII TURPAAN! [/quote]Jannea ja Markoa pistelin puukolla. Ei ollut 3 yöllä lapsia nakkikioskilla [/quote] Niihin papereihin jää sinun nimi. Oikea ihminen päättää sinun kohtalosta. [/quote]mihin papereihin? Sain yhdyskuntapalvelua 215 tuntia ja sen tein. [/quote] Kun se menee oikeuteen asti. Tiestit henkilöiden nimet, joten he tietävät todennäköisesti sinunkin. Pahoinpitely väärää henkilöä kohtaan kostautuu. [/quote]mulla on niiden hetut ja niillä mun. Oon persaukinen niin ne ei saa multa mitää. Oikeudenkäynti oli jo, vai mistä kuulit sen yhdyskuntapalvelun tulevan pölvästi?
[/quote]
En tarkoittanut sitä. Sopiva ihminen voi polttaa talosi ja perheesi. Vaikka kuinka vittuilet nakkikioskilla. Kosto on hauskempaa.
Naapurineukolle. Ikää on kohta 70 vuotta mutta hoksottimet pelaa, suu käy ja ääni on kuin palotorvella. Ulkonäkökin on kuin Niskavuoren emännällä. Sen kanssa kannattaa pysyä hyvissä väleissä tai tulee kunnon huutia (on nähty ja kuultu).