Ujot hja hiljaiset saavat taas kärsiä virpojista.
Moni ei tule varmasti arvanneeksi miten kovan ahdistuksen ovikellon käyttäminen aiheuttaa kotihiirelle, kun ei ole sovittu vieraista. Muistatteko miten ärsyttäviä tv-lupatarkastajat olivat?
Kommentit (26)
Ei ovea tarvitse avata vaikka ovikelloa kuinka rämpytettäsiin. Ovikellosta voi ottaa myös patterin pois, mekaanisesta ovikellosta voi irrottaa vaikka kuvun. Jos kohtuuttomasti ahdistuu ovikellon soitosta, on aika hakea ammattiapua.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:31"]Ei ovea tarvitse avata vaikka ovikelloa kuinka rämpytettäsiin. Ovikellosta voi ottaa myös patterin pois, mekaanisesta ovikellosta voi irrottaa vaikka kuvun. Jos kohtuuttomasti ahdistuu ovikellon soitosta, on aika hakea ammattiapua.
[/quote]
Tai voi lähteä vaikka kaupungille kahville tai kaverin luo kylään sieltä neljän seinän sisältä. Onko ap ihan utopistinen ajatus?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:29"]
Moni ei tule varmasti arvanneeksi miten kovan ahdistuksen ovikellon käyttäminen aiheuttaa kotihiirelle, kun ei ole sovittu vieraista. Muistatteko miten ärsyttäviä tv-lupatarkastajat olivat?
[/quote]
Komppaan. Myös kännykkä vahingossa päällä on ärsyttävää.
Olen ujo ja hiljainen, mutta pidän virpojista. En osaa ujostella lapsia :)
Et ole tosissasi! Ei kukaan voi olla noin epäsosiaalinen ettei kestä paria pikkunoitaa oven takana. Nyt on jostain mielenterveyden ongelmasta kyse!
Mutta mitä tapahtui tv-lupatarkastajille? Kortistoon vaan?
Kerran vuodessa olen tosi kiitollinen siitä, että meillä ei ole ovikelloa :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:31"]Ei ovea tarvitse avata vaikka ovikelloa kuinka rämpytettäsiin. Ovikellosta voi ottaa myös patterin pois, mekaanisesta ovikellosta voi irrottaa vaikka kuvun. Jos kohtuuttomasti ahdistuu ovikellon soitosta, on aika hakea ammattiapua. [/quote] Tai voi lähteä vaikka kaupungille kahville tai kaverin luo kylään sieltä neljän seinän sisältä. Onko ap ihan utopistinen ajatus?
[/quote]
No hyvänen aika, neljän seinän sisältä poistuessahan saattaa joutua kohtaamaan muita ihmisiä!
Ei voi olla totta. Mulla ei oo virpojia käynyt vuosiin. En avaaovea muutenkaan, ainoastaan jos tiedän että oon kutsunut jonkun.
TV-lupatarkastajat ovat siirtyneet virpojiksi. Ne ovat juuri niitä, jotka ovat lähes 2-metrisiä, usein harteikkaita ja hyvin peittävästi noidiksi meikattuja.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:55"]Et ole tosissasi! Ei kukaan voi olla noin epäsosiaalinen ettei kestä paria pikkunoitaa oven takana. Nyt on jostain mielenterveyden ongelmasta kyse!
[/quote]
Meillä ei ainakaa ovea auota yhdellekään kääpiönoidalle. Ei kiinnosta, enkä todellakaan ota niiden risuja vastaan.
Minulla on paljon mandariineja ja banaaneja virpojille. Aamulla keitän heille kananmunatkin ja pistän viilentymään koriin. Niitä on sitten mukava syödä, kun väsyy virpomiseen.
Karkkia tai rahaa en anna.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:18"]
Minulla on paljon mandariineja ja banaaneja virpojille. Aamulla keitän heille kananmunatkin ja pistän viilentymään koriin. Niitä on sitten mukava syödä, kun väsyy virpomiseen.
Karkkia tai rahaa en anna.
[/quote]
Sun kaltaiset on yhtä hyviä keissejä, kuin ne jotka eivät avaa ovea. Älä vaivaudu, jos ei ole rahaa tai karkkia.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:06"]
TV-lupatarkastajat ovat siirtyneet virpojiksi. Ne ovat juuri niitä, jotka ovat lähes 2-metrisiä, usein harteikkaita ja hyvin peittävästi noidiksi meikattuja.
[/quote]
Mä en kestä. Tästä pitäisi tehdä Studio Julmahuvi-sketsi.
Öö, mikä päivä on täällä pääkaupunkiseudulla virpomispäivä? Huominen sunnuntai?
Nyt me asutaan niin maalla ja syrjässä, ettei tänne virpojia eksy. Mutta silloin kun asuin kaupungissa, niin ovikello vaan pois käytöstä ja ah, ei virpojat häirinneet. Muistan kyllä kun pienenä käytiin virpomassa, niin ei silloinkaan kaikki avanneet oviaan, mutta mitä sitten.? Oma lapseni virpoo vain sovitut sukulaiset.
Ei sitä ovea ole pakko avata, jos tiedät, ettei ovella ole ketään tuttua. Kuka nykyään edes piipahtaa extempore kylään, kun on kännykät?
No mitä jos laittaisit ovellesi lapun, että et ota vastaan virpojia?