Olen ihastunut
Ja tämä tuntuu ihan kamalalta! Nyt pitäis vaan koota ittensä ja unohtaa koko tyyppi, mut miks hemmetti en saa sitä pois mun mielestä?? Oon kuitenkin 27-vuotias nainen joka käyttäytyy tällä hetkellä niin kuin joku teinityttö :D AAARRRGGGHHHHHH :D Kiitos, tämä helpotti ehkä vähän...
Kommentit (12)
Mulla vähän samaa tuskaa, en pysty ihastumaan keheenkään uuteen kun yksi on mielessä 24/7
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:42"]
täällä myös yksi ihastunut. samaan aikaan tuntuu niin ihanalta ja kauhealta..:)
[/quote]
Ihanaa en ole yksin! :D
Siis joo tämä tuntuu myös niin ihanalta, mutta samalla tuun hulluksi :D huhhuh -ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:43"]
Mulla vähän samaa tuskaa, en pysty ihastumaan keheenkään uuteen kun yksi on mielessä 24/7
[/quote]
Joo mäki yrittänyt tässä kehitellä jotain muuta, mutta kun ei vaan onnistu.. Miten joku voi jäädä päähän asumaan -ap
Täällä ilmoittautuu kanssa yksi, eikä asiaa tee helpoksi se, että olen naimisissa, blääh. Kuin ap, teinimeininkiä ja perhosia vatsa täynnä, kun ihastuksen näen..
Miksi sitten ihastut jos pitaa heti unohtaa? Ihana+ parempi kuin kamala -? kun pidat jostain mikset poistuisi mukavuusalueeltasi? Ole kumminkin aito alaka leiki, niin kylla se huomaa; ehkæ eri vaiheessa.
toiset peittelevat rakastumistaan viimesen paalle ja alkavat hairikoimaan kuin mielipuoli kuitenkaan oikeasti kohtaamatta face-to-face ollaan sitten pää pyörällä kun kohteensa ei kiinnostu koivusta vaan mannysta.
I-has-tut-ta-vaa, monta neliota paassasi on, onko sauna?
Se voi kuule tapahtua 72-vuotiaanakin. :)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:51"]
Täällä ilmoittautuu kanssa yksi, eikä asiaa tee helpoksi se, että olen naimisissa, blääh. Kuin ap, teinimeininkiä ja perhosia vatsa täynnä, kun ihastuksen näen..
[/quote]
Höh :/ -ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:52"]
Miksi sitten ihastut jos pitaa heti unohtaa? Ihana+ parempi kuin kamala -? kun pidat jostain mikset poistuisi mukavuusalueeltasi? Ole kumminkin aito alaka leiki, niin kylla se huomaa; ehkæ eri vaiheessa. toiset peittelevat rakastumistaan viimesen paalle ja alkavat hairikoimaan kuin mielipuoli kuitenkaan oikeasti kohtaamatta face-to-face ollaan sitten pää pyörällä kun kohteensa ei kiinnostu koivusta vaan mannysta. I-has-tut-ta-vaa, monta neliota paassasi on, onko sauna?
[/quote]
Hän tietää kyllä tunteeni, mutta eipä niihin ole sen kummemmin reagoinut. Tiedän, että hän välittää minusta mutta ei ehkä tarpeeksi. Mä oon semmonen joka sanoo asiat aina suoraan. Jos joku asia tuntuu hyvältä nyt niin se pitää kertoa :) -ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:52"]
Miksi sitten ihastut jos pitaa heti unohtaa? Ihana+ parempi kuin kamala -? kun pidat jostain mikset poistuisi mukavuusalueeltasi? Ole kumminkin aito alaka leiki, niin kylla se huomaa; ehkæ eri vaiheessa. toiset peittelevat rakastumistaan viimesen paalle ja alkavat hairikoimaan kuin mielipuoli kuitenkaan oikeasti kohtaamatta face-to-face ollaan sitten pää pyörällä kun kohteensa ei kiinnostu koivusta vaan mannysta. I-has-tut-ta-vaa, monta neliota paassasi on, onko sauna?
[/quote]
Hän tietää kyllä tunteeni, mutta eipä niihin ole sen kummemmin reagoinut. Tiedän, että hän välittää minusta mutta ei ehkä tarpeeksi. Mä oon semmonen joka sanoo asiat aina suoraan. Jos joku asia tuntuu hyvältä nyt niin se pitää kertoa :) -ap
[/quote]
Oli vähän sekava viesti, mutta ehkä ymmärsit jotain. KYLLÄ! olen sekaisin :D -ap
Pointti on etta krtoo suoraan eika vasta "alone in the dark".
I-has-tut-ta-vaa, minakin olen Kait sitten ihastunut.
Täällä kolmekymppinen mies joka on ihastumisesta sekaisin!!! En pysty nukkumaan yöllä, keskittymään töihin tai mihinkään muuhun, kun yksi nainen pyörii koko ajan mielessä... Tuijotan vain kännykkää ja odotan että saan uuden viestin häneltä..
täällä myös yksi ihastunut. samaan aikaan tuntuu niin ihanalta ja kauhealta..:)