Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteiden tunnustaminen jälkikäteen

Vierailija
27.03.2015 |

Varattu mies tunnustaa varatulle naiselle tunteensa. Pienessä humalassa, mutta on pelottavan tosissaan. Nainen on korviaan myöden ihastunut mutta vastaa kotona odottavan hyvän miehen ja asia jää sikseen. Kuluu pitkä aika kunnes tarinan nainen, eli minä, päätän tunnustaa tuonaikaiset tunteeni ko. miehelle - painottaen kuitenkin että se oli silloin, nyt on nyt jne. en halua mitään muutosta nykytilanteeseen. 

Tunnustin siksi, että asia häiritsi minua. Ja parisuhdettamme (mieheni tietää). En kuitenkaan halunnut myöntää tälle ihastukselle syytä miksi nyt vasta halusin tunnustaa, eli että hänellä oli aikoinaan niinkin iso ja pitkäkestoinen vaikutus minuun vaan keksin jotain ympäripyöreää. Tunteiden tunnustaminen auttoi sinänsä paljon - mutta huono olo jäi silti koko hommasta, koska olemme molemmat varattuja. Oma mieheni reaktio on tärkein toki, mutta en silti haluaisi että tämä entinen ihastus luulisi minun haluavan jotain muuta häneltä nyt/ halveksii jotenkin. Tulemme luultavasti törmäämään ennen pitkää, eli miten te reagoisitte/ sanoisitte minun asemassani tuossa tilanteessa? Ja tiedän kyllä että olen soppani itse keittänyt..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkikateen soppasi siis sakenee, mutta sita voi keittaa kokoon. Hami4

Vierailija
2/2 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit mitä..? :) eiköhän tää jo aika sakea ole..

/ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan