Avokki häpeää mua kun en näytä "perusheterolta"
Mä olen androgyyni ihminen. Ihmiset ei aina tajua heti, mitä sukupuolta olen. Mulla on näin mukavaa. Mä vaan olen huomannut, että avokkia hävettää. Sen mieliksi olen pukeutunut tavallisemmin, jos tavataan sen sukulaisia tai kavereita, vaikkei se tunnu hyvältä. Viime aikoina tämä on alkanut rassaamaan mua, enkä haluaisi enää suostua sellaiseen esittämiseen. En ole käynyt avokin sukulaisten luona aikoihin, mutta eilen avokin vanhemmat kävi kylässä. Mulla oli muuta menoa samaan aikaan, mutta huomasin, miten toinen alkoi hermostua ennen vieraiden tuloa ja lopulta se patisti mut ovesta ulos paljon aikaisemmin kuin mun piti lähteä tai vanhemmat oli tulossa. Ettei ne vaan näkisi mua.
Mahtaako tällä hommalla olla mitään tulevaisuutta? Avokki on hetero. Sille on aina kova paikka, jos ihmiset luulee meidän olevan samaa sukupuolta.
Kommentit (96)
Tavallaan kun ihmiset ovat jonkun tietyn sukupuolen kanssa pääasiassa seksuaalisista syistä. Jos toinen ei näytä naiselta/mieheltä, niin eikö silloin olisi sama seurustella vaikka jonkun hyvän kaverin kanssa? Toki ymmärrän, että jotkut ovat yhdessä pelkästä rakkaudestakin, mutta siitä näissä hetero- ja homoseksuaalisissa suhteissa on puhtaasti kysymys. Siksi ihmettelen näitä "jos leikkaan hiukseni siiliksi ja mieheni ei hyväksy sitä, on hänellä huono itsetunto". Kysymys on tuskin pelkästään siitä.
Ymmärrän kyllä senkin, että jotkut eivät halua näyttää selkeästi naiselta tai mieheltä. Silloin kannattaa etsiä sellainen ihminen, joka hakee androgyynia. Parisuhteen lähtökohta on kuitenkin kiinnostus ja toisen hyväksyminen.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:55"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:51"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:45"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:10"]Öh, jos harrastat seksiä, olet mies/nainen. Onko puolisosi mies vai nainen? Kyllä se miehen tunnolle ottaa jos homoksi luullaan. Kasvata edes hiukset niin päälle päin erottaa heteropariskunnaksi [/quote] Mitä seksinharrastamisella ja pukeutumisella on muka yhteistä? En ole kyllä tavannut ihmisiä jotka pukeutuvat esim. mekkoon tai miesten pukuun koska ovat yhdynnässä säännöllisesti. Ihan omituinen vastaus... [/quote] No yleensä naisella on VAGINA johon mies työntää PENIKSEN. Ymmärrätkö nyt mitä ajoin takaa? [/quote] Ja miten tämä liittyy pukeutumiseen tai hiusten pituuteen? [/quote] Tämä siis liittyi siihen, kun kyseltiin onko ap mies vai nainen. Lue kommentit ensin kunnolla ennen kuin kyselet mitä toisten kommentit tarkoittaa [/quote] No miten määrittelen miehuuden tai naiseuden? Lue tuosta ensin biologiaa, niin opit, ettei ulkoinen sukupuolielin/elimet sitä vielä kerro. [/quote] No kyllä se sen verran kertoo että kumpaa sukupuolta olet fyysisesti. Vaikka sulla omisikin vaginan kaverina kivekset, sulta puuttuu penis. Sulla on kuitenki muu vartalo naisen. Eikö se yleinen ajattelu/lokerointi mene näin? [/quote] Ei. Lue. Sinulla voi olla vaginan lisäksi myös penis. Kivekset ja vagina. Kaikkea mitä sinne onkaan muodostunut. Miksi fyysinen sukupuoli olisi biologista sukupuolta merkittävämpi asia? Tai sosiaalista tai psykologista sukupuolta merkittävämpi? [/quote] mä luin. Tytöillä voi olla myös kivekset. Laita itse se koko lainaus äläkä katkaise puoleen väliin :D
[/quote]
http://whm13.louhi.net/~transtuk/wp-content/uploads/2013/08/Artikkeli_is_Venhola2001.pdf
Ihan lukion oppikirjatkin asian sinulle kertoisivat.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:16"]
Ap, olet sairas. Ihminen on joko mies tai nainen, loput on mielisairautta.
[/quote]
Ei vaan biologiaa. Tiedettä. Eikö porukka käy edes peruskoulua, vai mistä tämä tietämättömyys kumpuaa?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:28"]
Siis kumpaa sukupuolta olet oikeasti? Nainenko? Oletko hetero?
[/quote]
Sukupuoli on musta samantekevä asia. Mä olen biseksuaali. Tai panseksuaali, en välitä muidenkaan sukupuolesta.
[/quote]
Oletko K?
Olet varmaan oikeasti mies, naisellinen mies?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:27"]
Hmm. Kyllä mä uskaltaisin väittää että on aina jompia kumpia ominaisuuksia enemmän, kuitenki jokainen on tyttö TAI poika syntymäatään lähtien, kukaan ei tietääkseni jää tyttöpojaksi. Poikkeuksia varmasti on pari löydetty, mut siis yleisesti.
[/quote]
Mihin perustat väittämäsi? Ainakin on hyvin tyypillistä, että vaikka intersukupuolisella olisi hieman enemmän toisen sukupuolen ulkoisia piirteitä (esim. kivekset, vagina, suurentunut klitoris/penis ja rinnat= hieman enemmän ulkoisia naisellisia piirteitä), niin psykologinen sukupuoli on silti sitä toista. Miten siis tässä määrittelet kumpi on vallitseva sukupuoli?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:39"]
[/quote]
Sukupuoli on musta samantekevä asia. Mä olen biseksuaali. Tai panseksuaali, en välitä muidenkaan sukupuolesta.
[/quote]
Oletko K?
[/quote]
En ole. En ole ehtinyt lukemaan K:n viestejä tai ketjuja edes. Kuulemma ne poistuvat kovaan tahtiin.
[/quote]
[/quote]
Oletko K?
[/quote]
hei idiootti, jätä K rauhaan, se on kadonnut palstalta! ap ei voi olla K. t. zombi
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:12"]Suvakkien mielestä pitäsi sallia naimakaupat eläintenkin kanssa, sillä ei se sen poikkeavampaa ole kuin mikään muukaan seksuualisuuteen liittyvä juttu. Sian kanssa naimisiin ja olla kuin kuka tahansa meistä, ketää se häiritsee? Mitä tulee noihin biologisiin kromosomi juttuihin, yhä edelleen sukupuolinen luokittelu perustuu x ja y kromosomeihin vaikkakin myös poikkeavuuksia onkin löydetty ja tietty tutkijaporukka yrittää mullistaa totuttuja malleja. [/quote] Sika ei voi ilmaista suostumustaan avioliittoon. Tässä ketjussa puhuttiin aikuisten ihmisten parisuhteesta, jossa molemmat ovat vapaaehtoisesti mukana.
[/quote]
Miksei sikaa voisi naittaa? Eihän sillä muutenkaan ole vapaata tahtoa. Sika ei päätä yhtään mistään elämässään, ihminen päättää kaiken. Jopa kuolinpäivän.
Naisen on vaikea näyttää mieheltä, jollei ole lähtökohtaisesti roteva ja vähän "ruma". Miehen on helpompi näyttää naiselta jos on jo valmiiksi siro ja vähän adrogyyni piirteiltään. Vai näytätkä lyhyttukkaiselta lihavalta rekkalesbolta? Veikkaan ettei siihen pelkkä mekko auta kulissiksi Sukulaisille.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:41"]
[/quote]
[/quote]
Oletko K?
[/quote]
En ole. En ole ehtinyt lukemaan K:n viestejä tai ketjuja edes. Kuulemma ne poistuvat kovaan tahtiin.
[/quote]
älä välitä tuosta. ja on ehkä parempi, ettet tiedä K:sta. unohda ton typerä kysymys. t. zombi
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:36"]
Parisuhteen tärkeimpiä osia on se että kumpikin tuntee tulleensa hyväksytyksi täysin omana itsenään, niin vikoineen kuin hyvine puolineen.
Jos tätä tunnetta ei ole, niin suhde ei voi toimia pitkässä juoksussa.
[/quote]
Mäkin olen tässä pohtinut tätä. Eihän tämä nyt voi toimia, että mä joudun elämään jotain kaksoiselämää, ja aina voi käydä niin, että törmään ulkona "vääriin" ihmisiin. Ei myöskään ole kiva joutua kuuntelemaan kommentteja siitä, miten näytän vain oudolta ristiinpukeutujalta.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:44"]
Parisuhteen tärkeimpiä osia on se että kumpikin tuntee tulleensa hyväksytyksi täysin omana itsenään, niin vikoineen kuin hyvine puolineen.
[/quote]
Mäkin olen tässä pohtinut tätä. Eihän tämä nyt voi toimia, että mä joudun elämään jotain kaksoiselämää, ja aina voi käydä niin, että törmään ulkona "vääriin" ihmisiin. Ei myöskään ole kiva joutua kuuntelemaan kommentteja siitä, miten näytän vain oudolta ristiinpukeutujalta.
[/quote]
Sun kannattaa varmaan heivata kumppani jonnekin parisuhdeneuvontaan tai sitten nakata se pihalle. Ei kaksoiselämässä oo todellakaan mitään järkeä. Itse joudun sellaista elämään ja tämä on yhtä helvettiä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:12"]Suvakkien mielestä pitäsi sallia naimakaupat eläintenkin kanssa, sillä ei se sen poikkeavampaa ole kuin mikään muukaan seksuualisuuteen liittyvä juttu. Sian kanssa naimisiin ja olla kuin kuka tahansa meistä, ketää se häiritsee? Mitä tulee noihin biologisiin kromosomi juttuihin, yhä edelleen sukupuolinen luokittelu perustuu x ja y kromosomeihin vaikkakin myös poikkeavuuksia onkin löydetty ja tietty tutkijaporukka yrittää mullistaa totuttuja malleja. [/quote] Sika ei voi ilmaista suostumustaan avioliittoon. Tässä ketjussa puhuttiin aikuisten ihmisten parisuhteesta, jossa molemmat ovat vapaaehtoisesti mukana.
[/quote]
Miksei sikaa voisi naittaa? Eihän sillä muutenkaan ole vapaata tahtoa. Sika ei päätä yhtään mistään elämässään, ihminen päättää kaiken. Jopa kuolinpäivän.
[/quote]
Vihkikaava perustuu siihen että molemmat osapuolet ilmaisevat suostumuksensa. Siksi ei voi mennä naimisiin sellaisen kanssa, joka ei voi ilmaista tahtovansa avioliittoa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:43"]
[/quote]
[/quote]
Oletko K?
[/quote]
[/quote]
älä välitä tuosta. ja on ehkä parempi, ettet tiedä K:sta. unohda ton typerä kysymys. t. zombi
[/quote]
Terve zombi! :D Toivotan sulle hauskaa iltaa.
eli et ole aseksuaali, eikä puolisosikaan ole.(?)
Kai ne kumppanin vanhemmat on jollain tavalla saaneet selville sukupuolesi, siis sinulla kai on sukupuoli... Pukeudutko johonkin harmaisiin kaapuihin joista ei näy mitään muotoja vartalostasi...
Tämä ketju luo enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:27"]Tavallaan kun ihmiset ovat jonkun tietyn sukupuolen kanssa pääasiassa seksuaalisista syistä. Jos toinen ei näytä naiselta/mieheltä, niin eikö silloin olisi sama seurustella vaikka jonkun hyvän kaverin kanssa? Toki ymmärrän, että jotkut ovat yhdessä pelkästä rakkaudestakin, mutta siitä näissä hetero- ja homoseksuaalisissa suhteissa on puhtaasti kysymys. Siksi ihmettelen näitä "jos leikkaan hiukseni siiliksi ja mieheni ei hyväksy sitä, on hänellä huono itsetunto". Kysymys on tuskin pelkästään siitä.
Ymmärrän kyllä senkin, että jotkut eivät halua näyttää selkeästi naiselta tai mieheltä. Silloin kannattaa etsiä sellainen ihminen, joka hakee androgyynia. Parisuhteen lähtökohta on kuitenkin kiinnostus ja toisen hyväksyminen.
[/quote]
Ap ei leikannut siiliä, vaan on alusta saakka näyttänyt androgyyniltä. Itse en kyllä parisuhteessa vaadi toista näyttämään tietynlaiselta jotta itseäni haluttaisi. Seksiä tulee kyllä haluttua vaikka puoliso ei puunaisi itseään tiettyyn malliin.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:43"]
[/quote]
[/quote]
Oletko K?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Terve zombi! :D Toivotan sulle hauskaa iltaa.
[/quote]
oi kiitos, samoin! :) t. zombi
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:44"]
[/quote]
[/quote]
Sun kannattaa varmaan heivata kumppani jonnekin parisuhdeneuvontaan tai sitten nakata se pihalle. Ei kaksoiselämässä oo todellakaan mitään järkeä. Itse joudun sellaista elämään ja tämä on yhtä helvettiä.
[/quote]
No mä olen muuttanut nimenikin sukupuolineutraaliksi, ja mulla on siis kaksi nimeä periaatteessa. Siinä on sumplimista. Todellista kaksoiselämää. Saa jatkuvasti pelätä, että jotain lipsahtaa.
Eroaminen on viime aikoina alkanut vaikuttamaan aina vain järkevämmältä. Mutta ainahan se on vaikeaa.
Hmm. Kyllä mä uskaltaisin väittää että on aina jompia kumpia ominaisuuksia enemmän, kuitenki jokainen on tyttö TAI poika syntymäatään lähtien, kukaan ei tietääkseni jää tyttöpojaksi. Poikkeuksia varmasti on pari löydetty, mut siis yleisesti.