Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietittekö te kotivaatteitanne miehenne takia?

Vierailija
27.03.2015 |

Tuli mieleen tästä jutusta.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/03/26/kuuletko-pieruverkkareiden-kutsuhuudon

Itse olen niin laiska, etten jaksa panostaa kotivaatteisiin, vaikka varmasti pitäisi. Kyllähän tuo totta on, mitä jutussa sanottiin, että ei sen kumppaninkaan silmä tuohesta ole. Ihailen salaa niitä naisia, jotka ovat puistossakin vimpan päälle tyylikkäinä. Mut silti oon liian laiska :)

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:49"]

Haittaako teitä, jos miehellä on kotona colleget ja t-paita eikä ole laittanut hiuksiaan?

[/quote]Ei haittaa. Mua häiritsis enempi jos ois iha sliipattuna kotona! Mutta on se kiva jos on tyylikkäät college housut eikä mitään reikäsiä ja likaisia.

Vierailija
22/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:54"]

Toi on niin stringipervon viesti...

[/quote]Nii mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt todella paljon sen jälkeen, kun mies sanoi ettei halua minua enää ollenkaan seksuaalisesti kun olen kotona aina niin rönttöinen ja laittaudun vain muita varten.

Vierailija
24/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenikään miettiä asiaa miheni kannalta! Siis apua, miten tyhmiä naisia taas palstalla. Onneksi olen ainoa täysijärkinen täällä, enkä kuolaa ja nuoleskele ukkoani, vaan hän rakastaa minua ilman mitään kuorta ja kuorruttelua. En edes vaihda vaatteita kun tulen töistä kotiin mutta viikonloppuna saatan hyvinkin olla koko päivän yöasussa. Morjens taas vaan teitä "miettijöitä"! Erotkaa!

Vierailija
25/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes omista mitään rönttövaatteita, saati rikkinäisiä tai likaisia. Mulla on kaikki mukavat kotivaatteetkin puhtaita ja kivannäköisiä, silloinkin kun ei ole mies edes kotona. En myöskään ole koskaan itse likainen, käyn joka aamu suihkussa ja laitan hiukset ja vähän naamaakin, vaikka olisin yksin kotona.

Vierailija
26/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satsannut myös kotivaatteisiin, koska kyllähän niitä pitää loppujen lopuksi aika paljon. Mielestäni juuri rennommissa kotivaatteissa huomaa, että laatuvaatteet kestää pesua ja pitämistä niin paljon paremmin kuin HM-kama. Sanoisin, että olen kohtuullisen tyylikäs myös kotona. Mietin myös tekoripsiä ihan sen vuoksi, että olisin kotioloissa "nätti ilman meikkiä". Miehen takia juu...

Vierailija
27/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotona joten kotivaatteet on aina ns. siistimpiä. Voi olla boyfriend farkut ja neule. Jos tiedän että ketään ei ole tulossa käymään, tai saunan jälkeen, laitan yleensä päälle semmoisen fiftari-tyylisen trikoisen kietaisumekon, on mukava ja helppo liikkua ja miehellä on mekosta tiettyjä muistoja niin on usein erittäin hyvällä päällä sen nähtyään ;)

Vierailija
28/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:54"]

Toi on niin stringipervon viesti...

[/quote]Nii mikä?

[/quote]

Niin, mikähän se voisi olla?

Vierailija
29/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:48"]Haluan että mies hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja pukeudun niin kuin haluan. Ex-mieheni jätti minulle kamalat itsetunto-ongelmat (joista olen onneksi päässyt yli) haukkumalla pukeutumistani, hiuksiani ja vartaloani. Olisi halunnut, että pidän kotona esim. korkkareita, sukkiksia, minihameita jne. Onneksi pääsin hänestä eroon.
[/quote]
Hui, päätyiköhän se sinulta minulle[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:07"]Ei minulla ole mitään kotivaatteita tai pieruverkkareita. Ollut edes lasten ollessa vauvoja. Mitä epämukavaa on tyylikkäissä farkuissa ja t-paidassa? Tai kesäisessä kukkamekossa? Mä käytän sporttivaatteita vaan sportatessa, mieskin tietää että treenit on kohta kun laitan jumppavaatteet päälle. Mun miehellä ei myöskään ole pieruverkkareita. Meidän pieruverkkarit on varmaan sitten nää farkut ja t-paita.
[/quote]
Ei tulisi itselle mieleenkään käyttää t-paitaa muualla kuin kotona, epänaisellisin vaatekappale minkä tiedän ja todellakin kotivaate, jos siivoan tms.

Vierailija
30/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:11"]Farkut kotiasuna kuulostaa todella epämukavalta! Tai sitten ne ovat megaisot :)
[/quote]
Epämukavat ne on isoinakin, valuvat ja sotkeentuu lahkeisiin.

Vierailija
31/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kyllä pidän eri kotiasuja ja yöasuja yksin, kuin miehen kanssa.

Vierailija
32/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan miestä varten kotioloissa laittaudu :D olen ihan nätti kamalissa kotivaatteissakin.

Vierailija
33/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan vanhalle pillulle haisevia kolitsihousuja ilman pikkareita. En oo pessy niitä pariin kk.

Vierailija
34/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mietin! Kun tulen töistä kotiin, vaihdan housu- tai jakkupuvun tiukkoihin farkkuihin ja toppiin tai muuhun hienoon paitaan. Alla minulla on aina pitsiset alusvaatteet. Ja koska kodinhoitaja on jo siivonnut talon, minun ei tarvitse pukea lökövaatteita, jotka voi sotkea siivotessa. Opetan tyttärillemme hyvän pukeutumistyylin jo nyt (ovat 3- ja 6-vuotiaat). Mieheni tykkää laittaa farkut ja kauluspaidan.

Vierailija
35/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä aina sellainen asu päällä, että jos ovikello soisi niin kehtaisin ongelmitta mennä avaamaan. Tämä siis tarkoittaa kuitenkin usein ihan lökäreitä ja toppia ja ehkä jotain hupparia. Kivempi olla itellä kun ei ihan kassialmalta näytä vaikka olis yksinäänkin. :)

Vierailija
36/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan asiaa ja hyvin kirjoitettu tuo ylen juttu, mut parasta oli nuo kuvat ja kuvatekstit!! Ihan mahtavaa huumorintajua ihmisillä! :D

Vierailija
37/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset tuntee toisensa, niin eihän heidän tarvi esittäää mitään. Mutta toisaalta, kyllähän se tuntuu kivalta, jos huomaa että puoliso on laittanut itseään, aivan vain puolisonsa mieliksi.

t.mies44v

Vierailija
38/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä laittaudun lähes päivittäin ihan miestäni varten. Haluan näyttää kauniilta hänen silmissään. Eli siis joo, mietin kotivaatteitani ja katson mitä päälleni laitan.

Vierailija
39/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun yksin, mutta mietin silti mitä laitan päälleni :D Asuani ei koskaan nää kukaan ellei joku keksi tulla kylään.

Vierailija
40/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä vaihda kotiin tullessani vaatteita ja mun lököhousutkin on ihan siistit college-housut. Mies ottaa farkut jalasta käytännössä heti kun pääsee sisään ja vaihtaa collegeheihin.
Itse asiassa mun rönnöisimmät verkkarit on käytössä urheillessa, seuraverkkarit teiniajoilta yli kymmenen vuoden takaa, vielä eivät ole kuluneet puhki...