Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietittekö te kotivaatteitanne miehenne takia?

Vierailija
27.03.2015 |

Tuli mieleen tästä jutusta.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/03/26/kuuletko-pieruverkkareiden-kutsuhuudon

Itse olen niin laiska, etten jaksa panostaa kotivaatteisiin, vaikka varmasti pitäisi. Kyllähän tuo totta on, mitä jutussa sanottiin, että ei sen kumppaninkaan silmä tuohesta ole. Ihailen salaa niitä naisia, jotka ovat puistossakin vimpan päälle tyylikkäinä. Mut silti oon liian laiska :)

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:48"]Haluan että mies hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja pukeudun niin kuin haluan. Ex-mieheni jätti minulle kamalat itsetunto-ongelmat (joista olen onneksi päässyt yli) haukkumalla pukeutumistani, hiuksiani ja vartaloani. Olisi halunnut, että pidän kotona esim. korkkareita, sukkiksia, minihameita jne. Onneksi pääsin hänestä eroon.
[/quote]
Hui, päätyiköhän se sinulta minulle[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:07"]Ei minulla ole mitään kotivaatteita tai pieruverkkareita. Ollut edes lasten ollessa vauvoja. Mitä epämukavaa on tyylikkäissä farkuissa ja t-paidassa? Tai kesäisessä kukkamekossa? Mä käytän sporttivaatteita vaan sportatessa, mieskin tietää että treenit on kohta kun laitan jumppavaatteet päälle. Mun miehellä ei myöskään ole pieruverkkareita. Meidän pieruverkkarit on varmaan sitten nää farkut ja t-paita.
[/quote]
Ei tulisi itselle mieleenkään käyttää t-paitaa muualla kuin kotona, epänaisellisin vaatekappale minkä tiedän ja todellakin kotivaate, jos siivoan tms.
[/quote]
T-paitojakin on monenlaisia... Itse käytän mieluiten istuvia ja naisellisia malleja, joissa voi olla esim. avonainen pääntie, poimutuksia tai muita yksityiskohtia ja materiaalina esim. viskoosi ja elastaani. Ei mitään yli-isoa äijäpaitaa siis.

Vierailija
82/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:27"]

Mä käytän aina legginsejä ja collegepaitaa... Ja karvasukkia. Mulla on vielä itselläni komea mies. Kirpaisi kyllä vähän tuo kohta, että kyllähän sitä itsekin katselee mielellään ukkoaan tällingissä. Mä tuun kotiin töistä ennen miestä, joten hän saa nähdä minua enimmäkseen leggarimonsterina.

[/quote]

jos sulla on upea perse niin miestä tuskin legginsit haitaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:48"]Haluan että mies hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja pukeudun niin kuin haluan. Ex-mieheni jätti minulle kamalat itsetunto-ongelmat (joista olen onneksi päässyt yli) haukkumalla pukeutumistani, hiuksiani ja vartaloani. Olisi halunnut, että pidän kotona esim. korkkareita, sukkiksia, minihameita jne. Onneksi pääsin hänestä eroon. [/quote] Hui, päätyiköhän se sinulta minulle[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:07"]Ei minulla ole mitään kotivaatteita tai pieruverkkareita. Ollut edes lasten ollessa vauvoja. Mitä epämukavaa on tyylikkäissä farkuissa ja t-paidassa? Tai kesäisessä kukkamekossa? Mä käytän sporttivaatteita vaan sportatessa, mieskin tietää että treenit on kohta kun laitan jumppavaatteet päälle. Mun miehellä ei myöskään ole pieruverkkareita. Meidän pieruverkkarit on varmaan sitten nää farkut ja t-paita. [/quote] Ei tulisi itselle mieleenkään käyttää t-paitaa muualla kuin kotona, epänaisellisin vaatekappale minkä tiedän ja todellakin kotivaate, jos siivoan tms. [/quote] T-paitojakin on monenlaisia... Itse käytän mieluiten istuvia ja naisellisia malleja, joissa voi olla esim. avonainen pääntie, poimutuksia tai muita yksityiskohtia ja materiaalina esim. viskoosi ja elastaani. Ei mitään yli-isoa äijäpaitaa siis.

[/quote]Totta! Mulla on nytkin päällä mielestäni oikein kivan näköinen t-paita. Se on tumman harmaa, kaula-aukko menee aika syvälle ja paita myötäilee oikein kauniisti muotojani. Revi siitä sinä t-paitoja inhoava! ;)

Vierailija
84/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:16"] 

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 15:18"]

Miksi te naiset sitten laittaudutte töihin? Mieluummin siis nättinä ja siistinä työkavereita varten kuin omaa miestä? Muistitteko myös parisuhteen alkuaikana ensimmäisillä treffeillä pukeutua verkkareihin ja olitte meikittä? Aika huijausta jos ensin panostetaan ulkonäköön ja muutaman vuoden päästä sillä ei olekaan muka enää mitään merkitystä? Olen ollut parisuhteessa 14 vuotta joista pian 10 naimisissa, eikä tulis mieleenkään säännöllisesti olla kotona ihan räjähtäneen näköinen. Mies saisi muuten tulla aina töistä (jossa kuhisee laitettuja fiksuja naisia) kotiin vaimon luo joka ei ole tehnyt ulkonäkönsä eteen yhtään mitään? Kivaa varmasti. Ja olen kotiäiti. Kolme pientä lasta.

[/quote]Huvinsa kullakin. :) Oliko mies muuten lastenne synnytyksissä mukana? Olitko niissäkin pyntätty ja laitettu päästä varpaisiin? Etkä luonnollisesti kuin hymyilit koko toimituksen ajan koska mieshän olisi voinut lähteä jonkun työpaikkansa fiksun ja laitetun naisen matkaan. Et varmaan kehtaa pieraista edes miehen läsnäollessa, saati pitää vessan ovea auki pissalla käydessäsi. Ihana vaimo olet, täydellinen!
[/quote]

No kuka pitää vessan ovea auki kun käy pissall?:o

Vierailija
85/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää kun minulla on kotona päälle esimerkiksi collegehousut, neulepaita ja villasukat. Hän sanoo ihan vilpittömästi, että näytän hyvältä vaikka olisin juuri herännytkin. Kotona tykkään olla rennoissa vaatteissa, mutta sitten kun lähden kaupungille niin tykkään pukeutua tyylikkäämmin.

Vierailija
86/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkeinpä aina vessan ovi auki, kun käyn pissalla...