Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietittekö te kotivaatteitanne miehenne takia?

Vierailija
27.03.2015 |

Tuli mieleen tästä jutusta.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/03/26/kuuletko-pieruverkkareiden-kutsuhuudon

Itse olen niin laiska, etten jaksa panostaa kotivaatteisiin, vaikka varmasti pitäisi. Kyllähän tuo totta on, mitä jutussa sanottiin, että ei sen kumppaninkaan silmä tuohesta ole. Ihailen salaa niitä naisia, jotka ovat puistossakin vimpan päälle tyylikkäinä. Mut silti oon liian laiska :)

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan itseni vuoksi sekä ajankuluksi. Miksi ihmeessä en meikkaisi jos olen kotona yksin koko päivän??

Vierailija
62/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on hauska näyttää kauniilta miestä varten, mutta toisaalta mies kehuu joskus miten kaunis olen, vaikka ei ole meikkiä, hiukset sotkussa ja kyllä päälläni on se rumin mahdollinen harmaa löysä huppari. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:06"]Multa tulee luonnostaan että en tunne oloani mukavaksi rumissa vaatteissa. Mulla on aina joku rento mekko päällä kotona. En edes omista verkkareita kun en tunne niissä oloani mukavaksi. Nytkin kun en enää ole miehen kanssa, pukeudun aina johonkin mekkoon kotona. Miestä varten sitten mulla ei ollut mitään sen mekon alla. ;) jos tää nyt on liikaa miehen miellyttämistä av-mammoille niin voivoi. Musta oli ihan mukavaa elämää että kun laitoin ruokaa, niin joskus mies otti mut samalla takaapäin. Haluttiin aina toisiamme paljon ja meillä oli seksiä joka päivä. Ehkä se johtuu siitä että jaksettiin näyttää haluttavilta toistemme silmissä.
[/quote] no miks sitten erositte?
[/quote]
No on sitä parishuteessa kai muutakin kuin seksi? Se, että seksi toimii, ei tarkoita että parisuhde toimii. Mies oli muuten todella ilkeä ja manipuloiva ja oikeastaan parisuhde oli ihan kamala muilta osa-alueilta, niin ironista kuin se onkin.

Vierailija
64/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:53"]Meikkaan itseni vuoksi sekä ajankuluksi. Miksi ihmeessä en meikkaisi jos olen kotona yksin koko päivän??
[/quote]

Tekee varmaan iholle hyvää kun koko ajan meikin peitossa. En ymmärrä näitä "meikkaan itseäni varten", etkö voi katsoa itseäsi yksin ollessa peilistä jos ei ole meikkiä naamassa?

Vierailija
65/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, mutta ei se tarkoita, etten pukeutuisi mukavasti. Pidän vaan huolta siitä, että ne kotivaatteet ovat puhtaat ja nätit. Onneksi mies myös pitää esim. jumppavaatteita seksikkäinä ja minua nättinä ilman meikkiäkin, joten ei se tarkoita että tarvisi sen kummemmin tälläytyä.

Vierailija
66/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:43"]

En mieti vaatteitani mieheni takia.. mutta aina aamuisin, oli sitten vapaapäivä tai ei, peseydyn, meikkaan kevyesti ja vaihdan puhtaat, siistit vaatteet. Ihan siis vaikka vaan farkut ja tunikan tms. mutta niin, että olen siisti ja pukeissa.

KOSKA muistan, kuinka minua ärsytti (ja hävettikin, jos joku kaveri tuli kylään) kun omalla äidilläni oli tapana rillutella AINA kotona jossain reikäisessä, kulahtaneessa ja venyneessä paitulissa, joka hädintuskin peitti pakarat.. ja sitten kulahtaneet alkkarit (ei päällyhousuja) ja villasukat!! Ja tukka sekaisin. Ei mikään mielenterveyspotilas, mutta oli kotiäitinä ja asuttiin ei-niin-keskustassa, joten kai hän tykkäsi että on mukava rillutella "rennosti". Päätin kuitenkin, että minusta ei ikinä tule samanlaista. Se on pitänyt :)

[/quote]

Just. Vai että mielenterveyspotilaille olisi tyypillistä olla huolimaton. Kiitti vaan. Itse sairastan pakko-oireista häiriötä enkä silti ole suohirviön näköinen.

Vierailija
67/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:48"]

En ymmärrä teitä, jotka meikkaatte, vaikka olisitte vain kotona koko päivän. Miksi ihmeessä? Onko teillä niin huono itsetunto, että ette uskalla olla edes sen rakkaimman edessä ilman meikkiä, luonnollisena? Itse olen kotona siisteissä collareissa ja t-paidassa tai topissa, enkä todellakaan meikkaa paitsi jos olemme lähdössä kylään/reissuun/ulos syömään. Poikaystäväni mielestä olen luonnonkaunis, ja se jaksaa kehua minua vaikka en olisikaan peittänyt näppyjä meikillä jne.

[/quote]

Itse meikkaan lähinnä vain silloin, kun olen koko päivän kotona. En meikkaa töihin enkä kaupungille. Kotona meikkaan. Miksi sinä meikkaat vain muita varten mutta et itseäsi?

Vierailija
68/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:48"]

En ymmärrä teitä, jotka meikkaatte, vaikka olisitte vain kotona koko päivän. Miksi ihmeessä? Onko teillä niin huono itsetunto, että ette uskalla olla edes sen rakkaimman edessä ilman meikkiä, luonnollisena? Itse olen kotona siisteissä collareissa ja t-paidassa tai topissa, enkä todellakaan meikkaa paitsi jos olemme lähdössä kylään/reissuun/ulos syömään. Poikaystäväni mielestä olen luonnonkaunis, ja se jaksaa kehua minua vaikka en olisikaan peittänyt näppyjä meikillä jne.

[/quote]

Itse meikkaan lähinnä vain silloin, kun olen koko päivän kotona. En meikkaa töihin enkä kaupungille. Kotona meikkaan. Miksi sinä meikkaat vain muita varten mutta et itseäsi?
[/quote]

Miksi itseään varten pitäisi meikata? Voiko joku olla luonnollisena niin kamalan näköinen, ettei kestä olla edes itsensä kanssa kotona ilman meikkiä?

Vierailija
69/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:48"] En ymmärrä teitä, jotka meikkaatte, vaikka olisitte vain kotona koko päivän. Miksi ihmeessä? Onko teillä niin huono itsetunto, että ette uskalla olla edes sen rakkaimman edessä ilman meikkiä, luonnollisena? Itse olen kotona siisteissä collareissa ja t-paidassa tai topissa, enkä todellakaan meikkaa paitsi jos olemme lähdössä kylään/reissuun/ulos syömään. Poikaystäväni mielestä olen luonnonkaunis, ja se jaksaa kehua minua vaikka en olisikaan peittänyt näppyjä meikillä jne. [/quote] Itse meikkaan lähinnä vain silloin, kun olen koko päivän kotona. En meikkaa töihin enkä kaupungille. Kotona meikkaan. Miksi sinä meikkaat vain muita varten mutta et itseäsi? [/quote] Miksi itseään varten pitäisi meikata? Voiko joku olla luonnollisena niin kamalan näköinen, ettei kestä olla edes itsensä kanssa kotona ilman meikkiä?

[/quote]

Koska se on kivaa? Miksi ihmeessä meikkaisin ulkopuolisia varten? Ei mua kiinnosta mitä ulkopuoliset ajattelee musta, pääasia että oon itseä varten kivan näköinen.

Vierailija
70/86 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kulje rikkinäisissä vaatteissa tai haise hieltä tukka rasvaisena. En tekisi noin siinäkään tapauksessa, ettei minulla olisi miestä. Ihan jo itseäni varten pidän huolta itsestäni ja pukeudun ehjiin vaatteisiin.

Vierailija
71/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:26"]

Jos ihmiset tuntee toisensa, niin eihän heidän tarvi esittäää mitään. Mutta toisaalta, kyllähän se tuntuu kivalta, jos huomaa että puoliso on laittanut itseään, aivan vain puolisonsa mieliksi.

t.mies44v

[/quote]

Ja sitten pitää myös muistaa, että ne ketkä ei kulje kotona villasukissa ja pieruverkkareissa, eivät välttämättä esitä mitään. On nimittäin meitäkin, ketkä pukeutuvat kauniisti ja tälläytyy muutenkin, oli kotona tai ei ja oli puolisoa tai ei.

Vierailija
72/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut kotiasuna kuulostaa todella epämukavalta! Tai sitten ne ovat megaisot :)

Vierailija
73/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on yleensä kotona lämpimällä kelillä polvimittaunen kellohame ja villasukat ja toppi ja kylmemmällä paksu ja pitkä villatakki, collegehousut, villasukat ja toppi. Meikkiä on yleensä kotonakin ollessa kulmakynän verran.

Vierailija
74/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin niin, että parempia kotivaatteita löytyy, mut jotenkin ihmeellisesti säästelen niitä. En siis raski olla niillä niin rennosti kuin rumilla (esim. polvipussien ehkäisemiseksi) ja näin ollen valitsen aina ne rumimmat ja rennoimmat.

Vierailija
75/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 15:01"]

Kuka helvetti käyttää farkkuja kotona? Ei tulis mieleenkään. Onneks en oo niin ruma et pitäis joka hetki pynttäytyä ja keskittyä ulkonäköön että mies ei lähe etsin muita naisia :)

[/quote]

Häh? Mulla on joka päivä. Mitä pitäis sit olla? Farkut on mukavat :)

Vierailija
76/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kotivaatteita? Minulla on kotona ihan samat vaatteet kuin kodin ulkopuolellakin.

Vierailija
77/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mieti. Kotona on ihanaa olla mukavissa vaatteissa, ei haittaa vaikka olisivat vähän kulahtaneet tai epäyhteensopivat. Eikä mua haittaa pätkääkään mitä mies laittaa kotona päällensä, hyvä vaan jos hänkin voi olla täysin rennosti ja pukea mitä ensimmäisenä käteen sattuu. Lapsen kotivaatteisiin tykkään kyllä panostaa, tulee hyvälle mielelle kun lapsella on söpöt vaatteet päällä. Sitten kun lapsi kasvaa niin saa toki pukeutua kotona haluamallaan tavalla.

Vierailija
78/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mietin, haluan näyttää hyvältä miehen silmissä. Sitäpaitsi minustakin farkut on tosi mukavat housut.

Vierailija
79/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 15:18"]

Miksi te naiset sitten laittaudutte töihin? Mieluummin siis nättinä ja siistinä työkavereita varten kuin omaa miestä? Muistitteko myös parisuhteen alkuaikana ensimmäisillä treffeillä pukeutua verkkareihin ja olitte meikittä? Aika huijausta jos ensin panostetaan ulkonäköön ja muutaman vuoden päästä sillä ei olekaan muka enää mitään merkitystä? Olen ollut parisuhteessa 14 vuotta joista pian 10 naimisissa, eikä tulis mieleenkään säännöllisesti olla kotona ihan räjähtäneen näköinen. Mies saisi muuten tulla aina töistä (jossa kuhisee laitettuja fiksuja naisia) kotiin vaimon luo joka ei ole tehnyt ulkonäkönsä eteen yhtään mitään? Kivaa varmasti. Ja olen kotiäiti. Kolme pientä lasta.

[/quote]Huvinsa kullakin. :) Oliko mies muuten lastenne synnytyksissä mukana? Olitko niissäkin pyntätty ja laitettu päästä varpaisiin? Etkä luonnollisesti kuin hymyilit koko toimituksen ajan koska mieshän olisi voinut lähteä jonkun työpaikkansa fiksun ja laitetun naisen matkaan. Et varmaan kehtaa pieraista edes miehen läsnäollessa, saati pitää vessan ovea auki pissalla käydessäsi. Ihana vaimo olet, täydellinen!

Vierailija
80/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 15:18"]Miksi te naiset sitten laittaudutte töihin? Mieluummin siis nättinä ja siistinä työkavereita varten kuin omaa miestä? Muistitteko myös parisuhteen alkuaikana ensimmäisillä treffeillä pukeutua verkkareihin ja olitte meikittä? Aika huijausta jos ensin panostetaan ulkonäköön ja muutaman vuoden päästä sillä ei olekaan muka enää mitään merkitystä?

Olen ollut parisuhteessa 14 vuotta joista pian 10 naimisissa, eikä tulis mieleenkään säännöllisesti olla kotona ihan räjähtäneen näköinen. Mies saisi muuten tulla aina töistä (jossa kuhisee laitettuja fiksuja naisia) kotiin vaimon luo joka ei ole tehnyt ulkonäkönsä eteen yhtään mitään? Kivaa varmasti. Ja olen kotiäiti. Kolme pientä lasta.
[/quote]

Huomaa tosiaan, että olet kotiäiti etkä muista/tiedä paljoakaan työelämästä, jos kyselet että miksi sinne laittaudutaan... :D Ei, ei sen takia että siellä yrittäisi hurmata ketään muita miehiä, vaan siksi että töistä maksetaan palkkaa ja siellä tapaa asiakkaita, toimittajia ja kaikkia muita yrityksen yhteistyökumppaneita, joten on oltava edustava. Ja mitä tulee kotivaatteisiin ja siihen, että mitä kumppani on niistä mieltä, niin mielestäni aika heikoissa kantimissa parisuhde on, mikäli kumppani arvostelee sitä miltä näyttää omassa kotonaan. Itse ainakin rakastan miestäni hänen persoonansa takia, ja se on aivan toisarvoista mitä hänellä on kulloinkin päällänsä. Ja onneksi oma mieheni on samaa mieltä :)