Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytyin kun näin komean työkaverini vaimon!

Vierailija
17.12.2021 |

Lyhythiuksinen tanttamainen mummo. Ajattelin ensin, että nainen oli työkaverini äiti tjtn..

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin viimeksi tänä aamuna kun katsoin peiliin. Tosin on sen työkaverinkin ulkonäkö muuttunut aika merkittävästi vuosien myötä

Tämä pariskunta ei tosiaan ole muuttunut tasavertaisesti.. Ajattelin että niin kuumalla miehellä on pakko olla hyvännäköinen vaimo.

Ap

Et tullut ajatelleeksi, että vaimolla voi olla mitä ihanin luonne. Eivät kaikki etsi mallinukkeja.

Miksi ei sillä mallin näköisellä voisi olla ihana luonne?

Tuossa ei sanota, että mallilla on aina huono luonne. Tarkoitus on sanoa, että kaikki eivät lähde liikkeelle ulkonäöstä.

Vierailija
82/90 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä tylsää kun muiden elämät noin häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on kuitenkin parempi sinua kaikinpuolin kun ei vaihda vaimoaan sinuun. Kus*pää.

Ei sitä tiedä, kun en ole vielä tarjoutunut.

Ap

Milloin ajattelit tarjoutua? Voi olla ikävää, kun saat pakit.

Miten voit olla niin varma siitä, että pakit tulee?

Yksikään mies, viisas/tyhmä ei vaimokseen täystolloa akkaa ota.

84/90 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen on huomattavasti miestään vanhempi oikeasti.

Vierailija
85/90 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun törmäsin kaupungilla ex-proffaani, joka oli älykäs, komea, pitkä ja jykevävartalonen. Kädet, isot ja voimakkaat kuin muurarilla. Luennoilla oli nuoria naisia etupenkit täynnä.

Vierellään vaimonsa oli sellainen makkarapötkö, ihmeellisessä violetissa koltussa, ei oikeastaan minkään näköinen, oikea täydellinen harmaavarpunen.

Ajattelin, että vastakohdat täydentävät toisiaan.

…makkarapötkö…

Heheh, repesin.

Vierailija
86/90 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kodinhoitaja on arvokas asia. Pitää kotia ja sukulaisuus- ym.suhteita kasassa. Mies voi tulla ja tehdä mielensä mukaan. Näin meillä. Nainen ei olisi mitään ilman minun tulojani, nyt hän saa valita suht leppoisan elämäntavan. Valintojen maailma. Paineet puretaan huorissa. Yhä yleisempää tämä.

"Puoliso ei olisi Mitään ilman minua..", on tapa, miten narsistit puhuvat läheisistään. Se toinen ei ole Mitään ja Minä voin tehdä mitä haluan ja käyttäytyä miten loukkaavasti ja hirvittävästi haluan! Minä olen kaiken ja kaikkien yläpuolella.

Sitten pyrit vielä normalisoimaan tuollaista persoonallisuushäiriöistä käytöstä ja muiden kohtelua. Kohtelet noin ihmistä, jonka pitäisi olla sinulle rakas ja arvokas ja kunnioituksen arvoinen. Sinä olet ruma ja elämäsi ja miten kohtelet muita, on rumaa. Huonoa loppuelämää sinulle! Sinä itse tiedät itsekin, kuinka oksettava olet. Et voi olla onnellinen kun sinulla tuollainen sisin.

Vierailija
87/90 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä siinä hääkakussa on mutta se tuo heti 15+ kiloa lisää

Oli mitä oli, mutta ei kaikkien kakussa.

Minun hääpukuni on kokoa 34 ja mahtuu vieä 50 vuoden jälkeen päälleni.

Just esittelin sitä teinitytöille (lapsenlapsia)

Vierailija
88/90 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun törmäsin kaupungilla ex-proffaani, joka oli älykäs, komea, pitkä ja jykevävartalonen. Kädet, isot ja voimakkaat kuin muurarilla. Luennoilla oli nuoria naisia etupenkit täynnä.

Vierellään vaimonsa oli sellainen makkarapötkö, ihmeellisessä violetissa koltussa, ei oikeastaan minkään näköinen, oikea täydellinen harmaavarpunen.

…makkarapötkö…

Heheh, repesin.

Minäkin tunsin 30 v sitten tuollaisen pariskunnan ja nuorena ihmettelin, mutta näin heidät yllättäen eilen ja olivatkin molemmat makkarapötköjä.

Kauneus on siis kaoavaista.

Vierailija
89/90 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menimme yhteen mieheni lanssa 25 ja 27 vuotiaana.

3 lasta, asuntolsina, yt-neuvottelut, lasten koulu jne.

Näytän eläkeläiseltä. Mies on aina elänyt tässä päivässä, surraan huomenna. Voi lähteä salille klo 22, aina hyvällä päällä.

Me näytetään myös samalta

Yt-neuvottelut ja lasten koulu saa ihmisen näyttämään elähtäneeltä mummolta? Mielenkiintoista..

Olen käynyt läpi yli 10 yt.t

3 lla lapsella kenelläkään ei koulu mene hyvin. Teen paljon töitä heidän kanssaa, olen palkannut lisäopetusta. Asuimme 3 kesää Ahvenanmaalla, kun jokainen oli saamassa ehtoja ruotsista.

Mieheni ajattelee kyllä se siitä. Minä murehdin ja yritän estää pahinta.

Vierailija
90/90 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

…makkarapötkö…

Heheh, repesin.

Minäkin tunsin 30 v sitten tuollaisen pariskunnan ja nuorena ihmettelin, mutta näin heidät yllättäen eilen ja olivatkin molemmat makkarapötköjä.

Kauneus on siis kaoavaista.

Eikös puolisot ala muistuttaa toisiaan?