Järkytyin kun näin komean työkaverini vaimon!
Lyhythiuksinen tanttamainen mummo. Ajattelin ensin, että nainen oli työkaverini äiti tjtn..
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tyhjäpäille yllätys, että suurin osa Ihmisistä arvostaa toisissa ihmisissä ja parisuhteessaan muutakin kuin ulkokuorta.
Minä arvostan niitä muita asioita ja myös sitä ulkokuorta. Ne kun ei sulje toisiaan pois.
Menimme yhteen mieheni lanssa 25 ja 27 vuotiaana.
3 lasta, asuntolsina, yt-neuvottelut, lasten koulu jne.
Näytän eläkeläiseltä. Mies on aina elänyt tässä päivässä, surraan huomenna. Voi lähteä salille klo 22, aina hyvällä päällä.
Me näytetään myös samalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tyhjäpäille yllätys, että suurin osa Ihmisistä arvostaa toisissa ihmisissä ja parisuhteessaan muutakin kuin ulkokuorta.
Minä arvostan niitä muita asioita ja myös sitä ulkokuorta. Ne kun ei sulje toisiaan pois.
Tämä onkin kummallinen oletus, että ruma olisi automaattisesti sisäisesti kaunis ja toisinpäin. On olemassa paljon ihmisiä, joilla on sekä mukava luonne, että ulkonäkö, ja sellaisia, joilla ei ole kumpaakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin minä olin tosi kuuma ja nuori trophywife. Mies aika.. no tavallinen keskivartaloinen suomalainen mies.
Nykyään ollaan yhtä pullukoita, mutta edelleen ollaan kun paituli ja peppu.
Tämä on ihana, Hyvää Joulua teille molemmille pullukoille❤️
Kamala aloitus. Parisuhde perustuu kemiaan, joka parin välillä on. Ei ulkonäköön. T. Viehättävä 50v lähestyvä nainen
Vierailija kirjoitti:
Menimme yhteen mieheni lanssa 25 ja 27 vuotiaana.
3 lasta, asuntolsina, yt-neuvottelut, lasten koulu jne.
Näytän eläkeläiseltä. Mies on aina elänyt tässä päivässä, surraan huomenna. Voi lähteä salille klo 22, aina hyvällä päällä.
Me näytetään myös samalta
Yt-neuvottelut ja lasten koulu saa ihmisen näyttämään elähtäneeltä mummolta? Mielenkiintoista..
Mää oon ihan tavisnäköinen, mutta mulla on komee miäs🥰
Ikäeroakin on melkein 10 vuotta. Hän on se vanhempi charmikas herrasmies joka kerää katseita, missä sitten liikummekin. Suon kyllä silmänruokaa muillekin, ei haittaa.
Miehellä on hyvin pieni, tms jännä ominaisuus. Eräs komea mies vaihtoi vaimonsa vielä rumempaan, tai oikeastaan nämä on vähän makuasioita. Kuka mitäkin arvostaa, iso peppu, hyvät hampaat, söpöt jalat, täyteläiset rinnat... meillä on eri prioriteetit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin kummallinen oletus, että ruma olisi automaattisesti sisäisesti kaunis ja toisinpäin. On olemassa paljon ihmisiä, joilla on sekä mukava luonne, että ulkonäkö, ja sellaisia, joilla ei ole kumpaakaan.
Ap
Tietäisivätpä komeat miehet miten heidän ruma mutta sisältä kaunis vaimonsa kohtelee kauniimpia naisia 🤣.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä siinä hääkakussa on mutta se tuo heti 15+ kiloa lisää[/quote
Olen oikeasti ihmetellyt tätä, näyttää nimittäin pitävän paikkansa mitä olen facebookista jne nähnyt entisien lukiokavereiden ja tutuntuttujen kuvia. Kouluaikana olivat todella hyvärunkoisia ja hoikkia ja "tikkujalkaisia", ihastelin heidän hyviä geenejään, itselle on aina kertynyt kaikki ylimääräinen kiinni. Kun taas nyt hieman alle kolmekymppisinä nämä naimisiinmenneet ovat jokainen keränneet tuon 15kg ja ovat elähtäneiden näkösiä ja itse olenkin nykään se hoikka näihin verrattuna, en olisi ikimaailmassa uskonut niin käyvän 😀
40+ ikäisissä alkavat hyvännäköiset olla harvassa, niin miehissä kuin naisissakin. Ehkä ukko ei halua vaihtaa nuorempaan, vaikka olisi mahdollisuuskin, ja hyväksyy akan vanhentumisen ja rupsahtamisen, tai ei ainakaan laita liittoa poikki sen takia.
Sama täällä. Järkytyin nähdessäni työkaverinaisen (mallityyppiä, kaunotar isolla Koolla, fiksu, joka miehen unelma) miehen. Ukko oli keskimittainen, vanttera, ei mikään C had laatikko leuka. Odotin jotain muuta jatkuvan ylistyksen perusteella.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan uskomattoman törkeä. Mitä se sinulle kuuluu miksi työkaverisi on valinnut juuri vaimonsa, siksi että hän rakastaa vaimoaan. Oletko jotenkin ihastunut häneen ja mustasukkainen? Olet kyllä.
Ei kuulukaan. Ihmettelin vaan. Miksi tästä pitää vetää näin hirveät pultit? Olet itse elähtänyt ja naimisissa komean miehen kanssa?
Ap
Hep! Täällä ilmoittautuu yksi elähtänyt, joka naimisssa komean miehen kanssa! Lyhyet hiukset oli jo kyllä ennen elähtämistä ja persjalkaisuus on suvun naisten malli, joka on suunniteltu ikiliikkujaksi navetan tahi savotan, saunan ja synnytyksen välille. Se on varmaan se tanttamaisuuden tuoja. Ja joo, kyllähän tässä tietenkin 17 yhteisen vuoden aikana varmaan elähtänyt, mies ei ole vanhentunut muuten päivääkään.
Apua pää, mitä nyt tehdään? Onkohan mies huomannut? Auta AP!
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla ja vaimon perheellä on ilmeisesti rahaa. Joku syyhän siihen aina on jos ulkoisesti kovin erilaiset kumppanit. Mies komea nainen ruma, nainen kaunis mies ruma. Aina löytyy syy yleensä raha.
Miehiä erittäin harvoin kiinnostaa suuremmin naiset rahat. Usein ne on vain ongelma, mies tuntee silloin vähemmän itsensä mieheksi.
No vaihtoonhan nämä usein menevätkin sitten kun ns. velvollisuudet on hoidettu, eli lapset kasvatettu ym ja aika on sopiva. Tai sitten siellä on salasuhde taustalla koko ajan.
Mies arvostaa vaimossaan enemmän muita ominaisuuksia ja arvoja esim. luonne, älykkyys, huumorintaju, empatia, hienotunteisuus ja hyvät käytöstavat jne. kuin ulkonäköä ja hiuksia.
Yleensä kauniit ja komeat eivät itse näe omaa kauneuttaa tai arvosta sitä, eivätkä sitä arvosta myöskään puolisossa tai ystäväpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
No vaihtoonhan nämä usein menevätkin sitten kun ns. velvollisuudet on hoidettu, eli lapset kasvatettu ym ja aika on sopiva. Tai sitten siellä on salasuhde taustalla koko ajan.
Tätä odotellessa..
Ap
Hyvä kodinhoitaja on arvokas asia. Pitää kotia ja sukulaisuus- ym.suhteita kasassa. Mies voi tulla ja tehdä mielensä mukaan. Näin meillä. Nainen ei olisi mitään ilman minun tulojani, nyt hän saa valita suht leppoisan elämäntavan. Valintojen maailma. Paineet puretaan huorissa. Yhä yleisempää tämä.
Vierailija kirjoitti:
Lärvihyyppä kirjoitti:
Komean!?!!!eli näit hänen vaimopuolisen miehen.Naiset kauniita,miehet komeita...
Silloin otsikko olisi ollut "näin työkaverini komean vaimon". Minua on sanottu joskus komeaksi, vaikka olen nainen.
Ap
Onko kyseessä joku murre-ero eri alueiden välillä? Itselleni "komea nainen" kuulostaa näyttävältä mutta isolta naiselta. Siro nainen taas olisi "kaunis nainen".