Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Riittääkö virpojille
27.03.2015 |
Sellaset pääsiäissuklaatikkarit? Ei o kauheesti rahaa ostaa namuja sen enempää. Yleensä oon tehny sellaset kivat namupussukat mis on erilaisia karkkeja ja perus tikkarit. Onko pelkät tikkarit liian vähän? Meil käy paljon ihania pikku virpojia kun asutaan alueella missä paljon lapsia.
Kommentit (24)
No riittää. Ei niille nyt puolta karkkikauppaa tarvitse antaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse ostan yhden Mynthon -askin ja annan yhden pastillin per virpoja.
Olen työtön eikä rahaa ole ylimäärästä. En edes avaa ovea lapsille,kun mitään ei ole antaa.
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:56"]
Riittää vallan hyvin. Minusta pääasia, että kuitenkin huomiot pienet virpojat vaikka rahatilanne ei anna myöte niin kuin aikaisimpina vuosinasi. Lapselle tärkeintä on kun saa palkaksi jotain ja iloisen hymyn.
Ja sinä työtön, joka vetoat rahatilanteesi, ettei ole varaa ostaa palkkaa lapsille: esim prismassa myydään halvimmat pääsiäismunat 0.35€. Jos niitäkin esim 10kpl ostaa niin kokonaissumma ei päätä huimaa. Lapset tykkäävät vaikka ovatkin halvinta sorttia. Lähipiirissäni on työttömiä ja kyllä he voivat oven avata hyvillä mielin virpojille, antaa pienen palkan ja iloisen hymyn. Moni asia on valinnoistasi kiinni. Ei sinun tarvitse avata ovea, jos et halua virpojia, mutta turha vedota työttömyyteen.
[/quote]
3,50 on kuitenkin aika iso raha jollekkin oikeesti köyhällä. Mielummin sen kai laittaa oman perheen hyväksi entä kuin tuntemattomien.