Mies on helvetin tylsä tosikko
Minä olen jo hyvän matkaa ylittänyt teini ja varhaisiän, siitä huolimatta elän aina pilke silmäkulmassa ja innostuin jopa Halloweenistä ja muista systeemeistä. Ajattelin tehdä jotain teemaan liittyvää sapuskaa, kuten esimerkiksi Kuolleen Kapteenin pihvejä (nam) ja jälkkäriksi Hämähäkkimoussea. Muutenkin pidän itseäni aivan liian sopimattomana nykyiselle kumppanille, haluaisin rinnalleni paljon "leikkisämmän" miehen ja vähän hei enempi elämään panostava, kuka tuollaista perkeleen HAPAN-NAAMAA jaksaa katsella, joka ei oikeastaan innostu liekkeihin mistään, pitäiskö potkaista ulos?
Kommentit (19)
Huumorimielelläkö mieheksi valitsit?
Naisena vetäisin pakasteet nokkaan noista ruokalajeista, jos mies ehdottaisi, koska koen niiden edustavan pimeyttä. Mutta en ole muuten tosikko. Olisi kiva että löytäisit sopivan miehen, jolla samat kiinnostukset ja on leikkisä.
Hahaha. Mielikuva naisesta potkasemassa äijänsä käytävään/ulos tollasen vuoks.
Meinasin tulla antamaan neuvoja, mutta se olikin tälläinen aloitus :)
Joo, muuten olisin kannustanut yhä etsimään sitä oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisena vetäisin pakasteet nokkaan noista ruokalajeista, jos mies ehdottaisi, koska koen niiden edustavan pimeyttä. Mutta en ole muuten tosikko. Olisi kiva että löytäisit sopivan miehen, jolla samat kiinnostukset ja on leikkisä.
Vispaa riisipuuro, se valaisee. Heh, lanseerattu lause "vedän pakasteet nokkaan", saa tulkintani mukaan sinut Bissa-Liisaksi tai Bilsu-Paavoksi. Heh!
Mun Justin ei ymmärrä Halloweenia. Saat viskata sen päälle hämppis verkkoja, serpentiiniä tykkää vaan istua. Kaveri haluaa pukea Justinin velhoksi. Joo.. Jos oot muutenkin tottunu patsaaseen niin onhan tää helpompi.
Justin aka Jussi on siis seksinukke.
Kauheen iloinen ja rento asenne huokuu sun aloituksesta. Angstaava teini joka ei saa tahtoaan läpi halloween piffeistä. Mutta tahalleen sä tämmösen tarinan keksitkin.
Vierailija kirjoitti:
Kauheen iloinen ja rento asenne huokuu sun aloituksesta. Angstaava teini joka ei saa tahtoaan läpi halloween piffeistä. Mutta tahalleen sä tämmösen tarinan keksitkin.
Et ymmärrä vitsiä?
Eikun kamat kasaan ja menoksi leiki sitten miten tykkäät
Olet täysin vrän ihmisen kanssa mutta et uskalla erota. Ratkaisu: vauvapalstalle valittaminen.
Mä kans innostun Halloweenista. Olen leikkimielinen vaikka en olekaan teiniaikuinen ollenkaan. En olisi kenenkään ilonpilaajamiehen kanssa. Kyky kokea iloa ja innostua on tärkeää. Toksisuus on tappavaa, negatiivinen energia jatkuvalla syötöllä.... kuule sun on parempi olla ilman horisontin synkentävää viha/ankeuspilveä eli mutrunkutrun-mikään-ei-hyvin-mitään-ei-kannata-jne-miestä.
Ehkä vain aika helvetin normaali suomalainen Jurri-Purri, anna sille kaljakori, johan alkaa Halloween ilme nousta, kestäen koko loppuvuoden. Nenä punainen, housut lötköttää ja haisee pahalle, anna sille karkki-kepponen ja tuuppaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Eikun kamat kasaan ja menoksi leiki sitten miten tykkäät
Hyvä vinkki miehelle. Kamat kasaan ja metsään (Halloweeninä) hautausmaalle murjottamaan!
Suomalainen mies ei nyt innostu kuin typeristä nopeusvideoista, vidunhajusta, kaljasta ja pitelemästään pössymahastaan. Naapurin mies on toki erilainen, harrastuksia on enempi kuin kellossa tunteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellasia ne Usan talutusnuorassa olevat tosikot ovat.
:D Lampaat toisinsanoen
takas laudally edgyilemään jonne
Väärä valinta. Uusinta on sallittu, usein suotavaa.
Aloitta itse näyttää olevansa tosi leikikäs.