Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pyydä ikinä mukaan kavereidensa juhliin

Vierailija
21.04.2015 |

Ollaan seurusteltu vuosi ja ollaan parikymppisiä molemmat. Mies on kyllä esitellyt minut kavereilleen näin ohimennen, jos jossain ollaan törmätty. Ikinä hän ei kuitenkaan pyydä minua mukaansa joihinkin kavereiden järjestämiin bileisiin tai illanistujaisiin. Siis sellaisiin, joissa on myös muita naisia (kavereiden tyttöystäviä, kavereita). Mitä tästä voi tulkita!? Rupesin tätä miettimään tässä ja itse kyllä kutsun häntä aina minun kavereiden illanistujaisiin, jos ei siis ole vain tyttöjenilta kyseessä. Esim. Uuden vuoden bileet... Hän oli sopinut jo menevänsä kaverin isoihin bileisiin eikä missään vaiheessa kysynyt minua mukaan. En usko, että häpeää minua mitenkään? Ja minusta hänen kaverinsa ihan pitävät minusta.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:58"]Ollaan seurusteltu vuosi ja ollaan parikymppisiä molemmat. Mies on kyllä esitellyt minut kavereilleen näin ohimennen, jos jossain ollaan törmätty. Ikinä hän ei kuitenkaan pyydä minua mukaansa joihinkin kavereiden järjestämiin bileisiin tai illanistujaisiin. Siis sellaisiin, joissa on myös muita naisia (kavereiden tyttöystäviä, kavereita). Mitä tästä voi tulkita!? Rupesin tätä miettimään tässä ja itse kyllä kutsun häntä aina minun kavereiden illanistujaisiin, jos ei siis ole vain tyttöjenilta kyseessä. Esim. Uuden vuoden bileet... Hän oli sopinut jo menevänsä kaverin isoihin bileisiin eikä missään vaiheessa kysynyt minua mukaan. En usko, että häpeää minua mitenkään? Ja minusta hänen kaverinsa ihan pitävät minusta.
[/quote]

No, ite 24v mies ja vaimoa en pyydä mukaan, koska helvetinmoinen hölöttäjä..kaikki meiän yksityisasiat on koki väen tiedossa sitte nii ei kauheasti houkuta..

Vierailija
4/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:58"]Ollaan seurusteltu vuosi ja ollaan parikymppisiä molemmat. Mies on kyllä esitellyt minut kavereilleen näin ohimennen, jos jossain ollaan törmätty. Ikinä hän ei kuitenkaan pyydä minua mukaansa joihinkin kavereiden järjestämiin bileisiin tai illanistujaisiin. Siis sellaisiin, joissa on myös muita naisia (kavereiden tyttöystäviä, kavereita). Mitä tästä voi tulkita!? Rupesin tätä miettimään tässä ja itse kyllä kutsun häntä aina minun kavereiden illanistujaisiin, jos ei siis ole vain tyttöjenilta kyseessä. Esim. Uuden vuoden bileet... Hän oli sopinut jo menevänsä kaverin isoihin bileisiin eikä missään vaiheessa kysynyt minua mukaan. En usko, että häpeää minua mitenkään? Ja minusta hänen kaverinsa ihan pitävät minusta.
[/quote]

No, ite 24v mies ja vaimoa en pyydä mukaan, koska helvetinmoinen hölöttäjä..kaikki meiän yksityisasiat on koki väen tiedossa sitte nii ei kauheasti houkuta..
[/quote]
Tuskin kuitenkaan kaikilla ulkopuoliseksi jätetyillä ole ongelmana lörpöttely

Vierailija
6/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin elämään omaa elämääni sen jälkeen kun mun mies sanoi työkavereidemme kuullen, ettei lähde yhteisen työpaikkamme risteilylle, jos minä olen lähdössä.

En lähtenyt. Nyt en lähde mukaan pyydettäessäkään ja mies on alkanut vahtimaan mun menoja. Epäilee varmaan,että teen samoin reissuillani sille kun hän varmaan minulle.

Vierailija
7/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:16"]

Vähän niinku mun poikaystäväni. Seurustelua on tosin kohta takana 2 vuotta ja 8 kuukautta. Sama homma siis täällä, poikaystävä menee vaikka missä kaveriensa kanssa, mä olen yksin kotona tai omien kavereitteni kanssa. Aiemmin hän väitti syyn olevan se, että mun vanhemmat eivät päästäisi mua (öö, kyllä olisivat päästäneet :D) tai että mun olisi vaikea kulkea (mulla on kuukausikortti, bussit kulkee). Nyt kun olen itsekin yli 18-vuotias, sama homma jatkuu. Eipä ole tullut kutsuja juhliin :)) Muiden kaveriporukan jäsenien tyttöystävät otetaan heti mukaan ja jopa osaksi porukkaa, mut ei mua. En jaksa enää välittää, oon päättänyt etten menekään vaikka kutsu tulisi. Oon mieluummin yksin tai omien ystävien kanssa :) Joissakin illanvietoissa olen ollut, ja niistä on tullut vain paha mieli koska mut jätetään huomiotta. Ainiin, mua poikaystävä ei edes vaivaudu esittelemään tutuilleen :D

[/quote]

Jätä se sika!

Vierailija
8/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:59"]Siellä on sen exiä, jotka on hauskaa seuraa. Mies21
[/quote]
Exät hauskaa seuraa? Lol

Vierailija
9/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kaveriporukassa yks tuollainen mies. Asui ja oli kuulemma kihloissakin tyttöystävänsä kanssa, mutta ikinä tyttistä ei näkynyt mukana yhteisillä reissuilla. Miehen mukaan tyttöystävä ei pitänyt meistä muista ja ei halunnut tulla mukaan minnekkään, myöhemmin tyttöön tutustuessani selvisi että hän oli luullut etteivät miehen kaverit halua häntä mukaan. Yhteisillä reissuilla mies mollasi ja haukkui tyttöystävää ja heidän parisuhdettaan ja yritti iskeä muita reisuun lähteneitä satunnaisia naisia. Ja kaverit ihmettilivät hirveää pirttihirmunaista ja rohkaisvat miestä eroamaan moisesta. Ja heilläkin oli takanaan usean vuoden parisuhde...

Vierailija
10/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on se lipevä ihana hauska pukkikaveri joka on jo kaatanut kaikki sen aiemmat tyttöystävät.

Vierailija
11/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:16"]

Vähän niinku mun poikaystäväni. Seurustelua on tosin kohta takana 2 vuotta ja 8 kuukautta. Sama homma siis täällä, poikaystävä menee vaikka missä kaveriensa kanssa, mä olen yksin kotona tai omien kavereitteni kanssa. Aiemmin hän väitti syyn olevan se, että mun vanhemmat eivät päästäisi mua (öö, kyllä olisivat päästäneet :D) tai että mun olisi vaikea kulkea (mulla on kuukausikortti, bussit kulkee). Nyt kun olen itsekin yli 18-vuotias, sama homma jatkuu. Eipä ole tullut kutsuja juhliin :)) Muiden kaveriporukan jäsenien tyttöystävät otetaan heti mukaan ja jopa osaksi porukkaa, mut ei mua. En jaksa enää välittää, oon päättänyt etten menekään vaikka kutsu tulisi. Oon mieluummin yksin tai omien ystävien kanssa :) Joissakin illanvietoissa olen ollut, ja niistä on tullut vain paha mieli koska mut jätetään huomiotta. Ainiin, mua poikaystävä ei edes vaivaudu esittelemään tutuilleen :D

[/quote]

Jätä se sika!
[/quote]
Onko tilanne oikeesti niin paha? D: - 31

Vierailija
12/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa siltä, että miehestä on kiva kun on joku, jonka kainaloon käpertyä ja harrastaa seksiä ja jonka luo mennä, kun ei ole muutakaan tekemistä. Mutta ei halua todella sitoutua ja antaa kavereille ja kaikille naisille sellaista kuvaa, että seurustelee vakavasti ja on varattu vaan haluaa pitää takaportin auki, että voi flirttailla vapaasti muillekin ja katsella muitakin.

Näin minä tämän kokisin, jos mua kohdeltaisiin noin.

Olen opiskellut aikanaan miesvaltaisella alalla ja siellä huomasi hyvin, että monella miehellä on kaveriporukassa sellainen pelimiehen maine ja jutut on aika ronskeja ja vitsit kaksimielisiä. Sitten kun tyttöystävät tuli mukaan johonkin illanviettoon, meno oli ihan toinen. Kaikki kaksimieliset ja härskit jutut jäi samantien pois. Ehkä poikaystävälläsi on vähän eri rooli kaveriporukassa kuin sinun kanssasi ja ei tiedä, miten olisi, jos sinäkin olisit paikalla.

Vierailija
13/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:20"]Samaa tekee mun poikaystävä. Ollaan jo kolmekymppisiä ja seurusteltu yli pari vuotta. Olen tentannut monta kertaa aiheesta, mutta hän ei näe siinä mitään ongelmaa. [/quote] Miksi ei näe ongelmaa? Hänestä ok jättää kumppani elämänsä ulkopuolelle? Ymmärrän illanvietot ihan vain miesten tai naisten kesken ja sinne kumppanin ei tarvitse ängetä mukaan - tuskin kukaan edes haluaisi! En minä ainakaan menisi miesporukan saunailtaan norkoilemaan sidu kädessä, kun miehet tekee omia juttujaan enkä toisinpäin halua miestäni kuuntelemaan kanalaumalta kuullostavan naisporukkani kotkotusta :D

[/quote]

Jaa-a. Miehellä on kuulemma oikeus viettää omaa aikaa miespuolisten kavereidensa kanssa. No tämähän olisi tietenkin täysin ok ja ymmärrettävää, mutta monesti kuitenkin selviää, että samassa porukassa on ollut mukana muiden tyttöystäviä. Joskus, kun olen vihjaillut, että olisi kiva viettää esim. uuttavuotta samoissa porukoissa, niin sitä ollaan sitten vietetty kahdestaan. Kai oli vielä oikein perunut joihinkin kaavailtuihin bileisiin osallistumisensa tämän takia...

-18

[/quote] Ja sä vaan siedät tuollaista käytöstä?!

Vierailija
14/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tossa jutussa on oleellista se, että porukkaan kyllä tulee muiden tyttöystäviä. Kyllähän mies nyt silloin tajuaisi pyytää omaakin tyttöystäväänsä paikalle, kun huomaa että muutkin ovat tehneet niin.

Itse veikkaisin syyksi näitä: 1) Porukassa on miehen vanha/vanhoja heiloja (ei välttämättä siis kunnon exiä, mutta sellaisia joiden kanssa on ollut muuten sutinaa.) 2) Mies ei usko suhteenne olevan pitkäaikainen ja sen takia ei halua tutustuttaa sinua kaveriporukkaan tai 3) Mies häpeää jotakin sinussa.

Oli syy mikä tahansa, yrittäisin kyllä selvittää tuon asian perinpohjaisesti. Eihän tuo nyt ole yhtään reilua sinua kohtaan. Vaadi mieheltä rehellinen vastaus tai käske tekemään muutos asiaan.

Vierailija
15/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että se haluaa pitää kaverinsa ja sut erillään, että se kaveriporukka on niinku hänen juttunsa. Sanoit ap että olet sosiaalinen, entä jos miehestäsi tuntuu että ystävystyisit liikaakin hänen ystäviensä kanssa ja sitten ne olisivat teidän molempien ystäviä? Anyway, on ok että ei aina ole tyttöystävä mukana, mutta outoa on jos muiden tyttöystävät on ja sinä et koskaan pääse...

Vierailija
16/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi muita nk omia juttuja, joissa käy ilman sinua? Tuli vaan mieleeni, että useimmat kaipaavat välillä jotain omaa, jossa puoliso ei ole mukana. Siis muutakin kuin työssäkäynti. 

Vierailija
17/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä vielä yksi muukin vaihtoehto. Pelkää, että joku puolituttu iskee sinut itselleen. Tämä on tosin epätodennäköistä jos olette jo vuoden seurustelleet. 

Vierailija
18/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinku mun poikaystäväni. Seurustelua on tosin kohta takana 2 vuotta ja 8 kuukautta. Sama homma siis täällä, poikaystävä menee vaikka missä kaveriensa kanssa, mä olen yksin kotona tai omien kavereitteni kanssa.

Aiemmin hän väitti syyn olevan se, että mun vanhemmat eivät päästäisi mua (öö, kyllä olisivat päästäneet :D) tai että mun olisi vaikea kulkea (mulla on kuukausikortti, bussit kulkee). Nyt kun olen itsekin yli 18-vuotias, sama homma jatkuu. Eipä ole tullut kutsuja juhliin :)) Muiden kaveriporukan jäsenien tyttöystävät otetaan heti mukaan ja jopa osaksi porukkaa, mut ei mua.

En jaksa enää välittää, oon päättänyt etten menekään vaikka kutsu tulisi. Oon mieluummin yksin tai omien ystävien kanssa :) Joissakin illanvietoissa olen ollut, ja niistä on tullut vain paha mieli koska mut jätetään huomiotta.

Ainiin, mua poikaystävä ei edes vaivaudu esittelemään tutuilleen :D

Vierailija
19/44 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli ihan samanlainen..ei koskaan halunnut mua mukaan mihinkään kavereidensa yhteisiin juttuihin, eikä vastaavasti halunnut viettää aikaa mun kavereiden kanssa. Hän oli vakaasti sitä mieltä, etteivät pariskunnat seurustele toistensa kavereiden kanssa millään tavoin..parisuhde on ikäänkuin erillinen lokeronsa. Emme koskaan käyneet missään juhlimassa edes kahdestaan, koska pariskunnat eivät kuulemma käy baarissa keskenään jne eivät vietä juhannusta, uuttavuotta yms yhdessä. Todella outoa. Kaivelin kauan selitystä tähän ajatusmaailmaan ja lopulta sain selville, että hän pelkäsi minun lähtevän baarissa jonkun muun matkaan hänen nenänsä edessä???!!! Älkää kysykö miksi näin.. Hänellä taisi siis olla joku jatkuva pelko suhteemme päättymisestä, siksi eristi mut täysin. Harmi vaan, että juuri tällä tavalla hän sitten saikin suhteemme loppumaan..

Vierailija
20/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tekee mun poikaystävä. Ollaan jo kolmekymppisiä ja seurusteltu yli pari vuotta. Olen tentannut monta kertaa aiheesta, mutta hän ei näe siinä mitään ongelmaa.