Teen uudenvuodenlupauksen että käytän ensi vuonna vain käteistä
Kommentit (221)
Faijalla on sekä helppokäyttöpuhelin että lankapuhelin. Hän käyttää yhtä lailla käteistä kuin maksukorttiakin.
Heitä kans tietokone menemään, mitä elämää liian helpoksi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Käteinen kirjoitti:
Käyttäkää käteistä - käteinen on vapain ja turvallisin maksumuoto.
Nettikauppojen käyttäminen käteisellä kovin hankalaa.
Nettikauppoihin minulla ei olekaan mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Käteinen kirjoitti:
Käyttäkää käteistä - käteinen on vapain ja turvallisin maksumuoto.
Nettikauppojen käyttäminen käteisellä kovin hankalaa.
Ei ollenkaan. Juuri tilasin postiennakolla ja maksoin käteisellä.
Vierailija kirjoitti:
Heitä kans tietokone menemään, mitä elämää liian helpoksi tehdä
Nyt ei ollut kyse tietokoneista, vaan käteisen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä käyttää käteistäkin. Korttien käyttö mahdollistaa kaikenmaailman tilastoinnit, mitä kukain ostaa ja mistä. Minä haluan pysyä anonyyminä ja käytän käteistä niin usein kuin mahdollista.
Mulle on ainakin ihan sama, jos ostokseni tilastoidaan. Ei niissä mitään ihmeellistä ole, niin että anonyyminä pitäisi olla. Mieluummin käytän korttia kuin paskaisia seteleitä.
Ne maksupäätteet vasta paskaisia onkin.
Enhän minä niihin edes koske, kun vilautan vain korttia. Isommat ostokset tilaan aina netistä.
Mun täytyy kyllä aina välillä laittaa pin-koodi.
Käteinen on erittäin hyvä maksuväline. Suosittelen sen käytön laajentamista. Kannattaa yrittää pitää käteinen hengissä käyttämällä sitä.
Tulkaa kertomaan sitten vaikka maaliskuussa miten on sujunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea laskunmaksuun.
Mielenkiinnosta kysäsen, että mitenkä itse maksat laskusi?
En ainakaan käteisellä missään automaatissa.
Puolestani AP voi maksaa vaikka oravannahoilla, jokainen päättää itse miten vaikeaksi elämänsä tekee.Kortilla et sinäkään voi maksaa laskujasi. Turhaan uhoat.
Niin, no ei ole mitään foliohattusyytä tai muita rahankäytön ongelmaa, että pitäisi siirtyä käteisen käyttöön, kuten AP:lla.
Silti sinun täytyy lukea tästä aiheesta ja vielä kommentoida? Hirveää kuinka joku haluaa maksaa käteisellä ja tehdä toisin kuin minä! H I R V E Ä Ä!
Hei, tämä onkin loistava ajatus! Muutenkin maksan kortilla harvoin, mutta nyt voisi siirtyä kokonaan käteiseen. Kerron jokaisella käteisostolla samalla hiljaisen mielipiteeni siitä mitä ajattelen digivaluutasta.
T nuori nainen Tampereelta (tiedoksi siksi, kun täällä jo perähikiät mainittiin)
Minulla on pankkikortti vain käteisnostoja varten.
Oliko ne luddiitteja, jotka Britanniassa aikoinaan särkivät höyrykoneita vastustaessaan liiallista kehitystä? Toiseksihan ne jäivät, ja niin se tahtoo käydä aina tällaisissa tapauksissa.
Vielä menee hyvin. Ei korttiostoja tänä vuonna. Tsempatkaa mua!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pankkikortti vain käteisnostoja varten.
Sama. Tämäkin vuosi menee käteisellä. Ei siis mitään uutta.
Tähän asti kaikki on toiminut hyvin, ei ongelmia käteisen käytössä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo voisi olla hyvä säästökikka.
Millä perusteella? Itse käytän vähemmän rahaa kortilla maksaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo voisi olla hyvä säästökikka.
Millä perusteella? Itse käytän vähemmän rahaa kortilla maksaessa.
Kuvittelet vain.
Mä en osta netistä mitään tavaraa.
Toimin jatkossa kuten ennenkin. Käytän pääasiassa käteistä. En hanki älypuhelinta, koska en tarvitse. Mulle riittää tavallinen puhelin, soitan ja lähetän pelkästään tekstareita. En tarvitse minitietokonetta joka paikkaan mukanani. Älypuhelimen käyttömukavuus on nakkisormilleni surkeaa! Mulle riittää pöytäkone himassa.