Teen uudenvuodenlupauksen että käytän ensi vuonna vain käteistä
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Mites aattelit tankata auton? Meet sinne sisälle huoltoasemalle maksaa? Miksi teet elämästä tahallaan vaikeampaa?
Itse en maksa koskaan käteisellä, silti rahankäyttö pysyy loistavasti hallinnassa.
Siin o se seteliautomaatti usein käytössä. Ainaki omalla paikkakunnallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä käyttää käteistäkin. Korttien käyttö mahdollistaa kaikenmaailman tilastoinnit, mitä kukain ostaa ja mistä. Minä haluan pysyä anonyyminä ja käytän käteistä niin usein kuin mahdollista.
Mulle on ainakin ihan sama, jos ostokseni tilastoidaan. Ei niissä mitään ihmeellistä ole, niin että anonyyminä pitäisi olla. Mieluummin käytän korttia kuin paskaisia seteleitä.
Ne maksupäätteet vasta paskaisia onkin.
Millä perusteella? Eihän niihin edes kosketa.
Sitten voit luopua maksukortista. Turhahan siitä on kuukausimaksua maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko Wolt-kuskeille maksaa käteisellä?
Kuka edes käyttää mitään woltteja? Turhuuksia.
En ole käyttänyt enkä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten voit luopua maksukortista. Turhahan siitä on kuukausimaksua maksaa.
Tämä on erityisen hyvä idea, kiitos siitä!
Justiinsa tyhjensin kukkaron kolikoista säästöpossuun. Mukava kilinä kuului. Lapsille viikkorahaa.
Käyttäkää käteistä - käteinen on vapain ja turvallisin maksumuoto.
Ostan usein käteisellä, niin riittää Loomisinkin kavereilla töitä.
Näistä viime päivien uutisista intoutuneena, teen samoin.
Monessa ihan ruokakaupassakin lukee jo ovella että käytäthän korttimaksua tai lähimaksua.
No en käytä.
Minä käytän käteistä niin kauan kuin voin. Epäilemättä siitä halutaan eroon mahdollisimman pian, mutta niin kauan kuin se käy maksuvälineenä, aion käyttää sitä.
En käytä korttia ikinä, jos ei käteisellä voi maksaa haistatan niille......
Hieno lupaus. Voisin itse tehdä saman.
Vierailija kirjoitti:
Monessa ihan ruokakaupassakin lukee jo ovella että käytäthän korttimaksua tai lähimaksua.
No en käytä.
Ei ainakaan Prismassa. Siellä kyllä käy käteinen.
Käteisen käyttö on itseasiassa helppoa ja vaivatonta. Ei ole vaarana korttihuijarit kun ei syötä korttinsa tietoja mihinkään vaan käyttää korttia puhtaasti käteisnostokorttina. Samalla karsiutuu kaikki turhanpäiväiset korttiostot ja rahaa säästyy.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttäny käteistä jo useamman vuoden. Palkka maksetaan tilille mutta käteissäästöjä minulla on ollut ihan teini-iästä saakka. Voisi verottaja kyllä pöyristyä kun tietäisi kassan nykyisen arvon..
Miksi verottaja tuosta pöyristyisi?
Taas tuli mummolta lahjaksi 1500€ käteistä. En meinaa laittaa tilille.
Käteinen kirjoitti:
Käyttäkää käteistä - käteinen on vapain ja turvallisin maksumuoto.
Nettikauppojen käyttäminen käteisellä kovin hankalaa.
Kyllä minä käytän käteistä siihen asti että olen saanut käytettyä nuo kaapinperällä olevat reilu 17000e elämiseen. Toki käteistä pitää muutama satanen tai tonni varmuudeksi aina olla kotona.
Moni nuori esimerkiksi, kun eivät vielä tajua rahan arvoa.