Anna Bey opettaa miljoonille naisille miten saa rikkaan miehen
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Reiluahan se onkin, että varakkaampi maksaa suuremman osan menoista. Saa olla aika kitupiikki ukko, joka ei itsestäänselvästi näin toimikin.
"Suomessa kaikkien naisten keskipalkka on 83 prosenttia miesten keskipalkoista. Kaaviossa sukupuolten välinen palkkaero eri OECD-maissa vuonna 2015. ... Yksityisellä sektorilla suhde on 95 prosenttia ja julkisella sektorilla 99 prosenttia."
Heti kun naisena tienaan enemmän kuin mies/ miehet maksan parisuhteessa enrmmän,muuten se enemmäm tienaava maksaa. Mies lisäksi edimerkiksi syö huomattavan palkon enemmän, joten sietääkin maksaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sellaiset naiset varakasta puolisoa löytävät, jotka siihen jotain kurssia tarvitsevat...
Just saying.Olen käynyt Annan kurssin ja elämä on parantunut niin paljon etten voi uskoa. Anna ei todellakaan ole huijari ja kurssi on sisällöltään monipuolinen. Tietämättömän on aina helppo rääkyä..Just saying..
Olit siis niin hölmö että maksoit sen tonnin kurssista, jonka sisältö on kaavittu kasaan parista etikettioppaasta? Niin, ja se sisältö muuten on jo levinnyt pitkin nettiä ihan ilmaiseksi viimeisen parin vuoden aikana.
Voin kertoa teille ilmaiseksi miten saada napattua rikas mies! Ette tarvitse kurssia!
1. Voita geenilotossa
2. Ole nuori
3. Ole tunteeton ja rahanahne
4. Ole hyvä manipuloimaan, näyttelemään ja valehtelemaan
5. Stalkkaa kohteitasi. Selvitä heistä kaikki informaatio joita voit käyttää hyväksesi
6. Käytä aikaa pynttäytymiseen
7. Mene sattumalta hengailemaan rikkaiden miesten ajanviettopaikkoihin
8. Törmää "sattumalta" stalkkaamaasi uhriin purjehdusklubilla, esitä kiinnostunutta
9. Iske uhrisi
10. Esitä vaikeasti tavoiteltavaa, kunnollista naista, jolla on niin vahva moraalinen selkäranka että et kykene seurustelemaan ilman kihloja ja häitä.Näitä vinkkejä jaellaan oikeasti sugar dating- aiheisilla sivuilla naisille.
2020-luku on ihmeellistä aikaa enkä olisi koskaan uskonut mammojen kiinnostuvan kullankaivuusta. :D Jo on aikoihin eletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo vaikeeta. Hoikkuus, lutkalook ja lutkaasenne, sekä miehen palvelu
Lutkalookilla ja -asenteella pääsee korkeintaan seuralaiseksi tai h **raksi rikkaille miehille.
Vaimomateriaali on ihan eri.
No jos mietitään Marketa Häkkistä tai Seiskankin taljalla pikkubikineissä makoilutta Minttua.
Kyllähän se riippuu miehenkin naismausta ja rahasta.
Urheilijoihin ja räppäreihin uppoaa hutsumpikin look. Korkeakoulutetut asianajajat, sijoittajat, tj:t, huippulääkärit ym. suosivat yleensä vähemmän räväköitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sellaiset naiset varakasta puolisoa löytävät, jotka siihen jotain kurssia tarvitsevat...
Just saying.Olen käynyt Annan kurssin ja elämä on parantunut niin paljon etten voi uskoa. Anna ei todellakaan ole huijari ja kurssi on sisällöltään monipuolinen. Tietämättömän on aina helppo rääkyä..Just saying..
Olit siis niin hölmö että maksoit sen tonnin kurssista, jonka sisältö on kaavittu kasaan parista etikettioppaasta? Niin, ja se sisältö muuten on jo levinnyt pitkin nettiä ihan ilmaiseksi viimeisen parin vuoden aikana.
Voin kertoa teille ilmaiseksi miten saada napattua rikas mies! Ette tarvitse kurssia!
1. Voita geenilotossa
2. Ole nuori
3. Ole tunteeton ja rahanahne
4. Ole hyvä manipuloimaan, näyttelemään ja valehtelemaan
5. Stalkkaa kohteitasi. Selvitä heistä kaikki informaatio joita voit käyttää hyväksesi
6. Käytä aikaa pynttäytymiseen
7. Mene sattumalta hengailemaan rikkaiden miesten ajanviettopaikkoihin
8. Törmää "sattumalta" stalkkaamaasi uhriin purjehdusklubilla, esitä kiinnostunutta
9. Iske uhrisi
10. Esitä vaikeasti tavoiteltavaa, kunnollista naista, jolla on niin vahva moraalinen selkäranka että et kykene seurustelemaan ilman kihloja ja häitä.Näitä vinkkejä jaellaan oikeasti sugar dating- aiheisilla sivuilla naisille.
Tuo on se vaikein kohta, koska varakkaat asuvat ja liikkuvat omissa piireissään niin täällä Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos nyt oikeasti varakkaista ihmisistä puhutaan, jotka yleensä ovat jo vähän vanhempia.
Minun neuvoni on, että varakas mies on helpointa saada nuorena, jos siis itse et ole varakas, koska silloin vielä ollaan sosiaalisesti liikkuvampia ja biletetään eri porukoissa. Vanhempana sitä ei enää juurikaan tapahdu.
Siellä vanhempien varakkaiden miesten suosimissa paikoissahan juuri se yksi, paikkaan kuulumaton, tyrmäävä nuori nainen kääntää päät.
Itsevarma varakas mies ei pelkää kokeilla onneaan.
Miehet ovat muutenkin niin viettiensä vietävissä että taitava nainen voi kontrolloida tilannetta mielensä mukaan jos osaa vetää oikeista naruista.
Et nyt oikein ymmärtänyt pointtia. Niihin paikkoihin ja piireihin ei noin vain pääse. Vai ajattelitko, että tarjoilija tai jokin muu työ veisin oikeiden piirien liepeille? Suurin osa suhteistahan syntyy yhteisten tuttavien, työn tai opintojen kautta. Nuo eivät ole sellaisia asioita mitä voisi kurssilla oppia, vaan täytyy olla valmiiksi soveltuva.
Ravintolat, baarit, yökerhot, hotellit, harrastuspaikat ovat kuitenkin vielä avoinna muillekin kuin rikkaille.
Eivät kaikki varakkaat kuitenkaan elä täysin eristyksissä 24/7 omissa suljetuissa paikoissaan. Varsinkaan miehet.
Tässähän ei ole kyse mistään tavallisesta, normaalin elämänkulun synnyttämästä suhteesta vaan strategisesta tunnekylmästä pelistä jossa kaikki keinot ovat sallittuja ja pääpalkintona on rikas elättäjä.
Kullankaivuu on taitolaji joka vaati työtä, kekseliäisyyttä ja häikäilemättömyyttä. Nokkela gold digger keplottelee itsensä kyllä piireihin jos on tarvis.[/quote]
Miten hän itsensä sinne piireihin keplottelee? Kukaan ei ole väittänyt, että varakkaat eläisivät eristyksissä, vaan kyse on siitä miten tämä käytännössä tapahtuu. Romanttisessa komediassa kaikki voi olla aivan helppoa, mutta miten tuo käytännössä ihan oikeassa elämässä tapahtuu, vielä en ole kuullut yhtään järkevää ajatusta koko aihepiiristä. Jos siis itse et ole varakas, et tutustu tällaisiin ihmisiin työn tai ystäviesi kautta jne.
Vinkkinä entiseltä sokerideittaajalta, lentokenttä vilisee kansainvälisiä liikemiehiä.
Kerran Helsinki-Vantaalla odottelin lentoa ja bongasin tutun kasvot ja hän minut.
Kyseessä oli eräs aasialainen yrittäjänuorukainen joka oli laittanut minulle viestiä aiemmin että hän olisi kiinnostunut tutustumaan. En kuitenkaan osannut ottaa häntä vakavasti, hän oli minua 4 vuotta nuorempi ja jotenkin niin viattoman oloinen että hylkäsin hänen ehdotuksensa.
Tuon lentokenttäkohtaamisen jälkeen hän laittoi lisää viestä ja yritti maanitella tapaamiseen ja kehui neulettani joka minulla oli päällä lentokentällä. En kuitenkaan lämmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lutkalookilla ja -asenteella pääsee korkeintaan seuralaiseksi tai h **raksi rikkaille miehille.
No jos mietitään Marketa Häkkistä tai Seiskankin taljalla pikkubikineissä makoilutta Minttua.
Kyllähän se riippuu miehenkin naismausta ja rahasta.Urheilijoihin ja räppäreihin uppoaa hutsumpikin look. Korkeakoulutetut asianajajat, sijoittajat, tj:t, huippulääkärit ym. suosivat yleensä vähemmän räväköitä naisia.
Ja juuri sen takia he yleensä tapaavat tulevan puolisonsa opintojen ja harrastusten tiimoilta, esim opiskelijabileissä. Eli kannattaa yrittää päästä lääkikseen, kauppikseen tai mennä tiedekuntien yhteisiin bileisiin tms. Saa oman uran, omat rahat ja bonuksena mahdollisesti miehen. Ja jos ei saa rahakasta miestä, ei se sillä lailla haittaa, koska tulee toimeen omillaankin.
Tuo koko ajatusmaailma, että naisen tulee järjestää koko elämänsä sen ympärille, jotta saa miehen, jolla on rahaa on auttamatta vanhanaikainen. Käytöstapojen, vaatteiden parsimisen jne. opettelussa sen sijaan ei ole mitään pahaa.
Jos raha ja korkea elintaso ovat itselle tärkeitä, niin miksei sitten tavoittele niitä suoraan Itse! Mihin siinä sitä miestä tarvitaan välikädeksi.
Huomaa kyllä, että on venäläistä verta hänessä... Tuollainen asenne on niin syvällä heissä. Että avuton typerä akka vaan meikkaa ja toivoo, että saisi miehen. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Jos raha ja korkea elintaso ovat itselle tärkeitä, niin miksei sitten tavoittele niitä suoraan Itse! Mihin siinä sitä miestä tarvitaan välikädeksi.
Huomaa kyllä, että on venäläistä verta hänessä... Tuollainen asenne on niin syvällä heissä. Että avuton typerä akka vaan meikkaa ja toivoo, että saisi miehen. Säälittävää.
Mutta oman menestyvän uran rakentaminen vaatii aikaa ja vaivaa! Haluan oikotien onneen! On kivempi pyntätä kuin päntätä.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä entiseltä sokerideittaajalta, lentokenttä vilisee kansainvälisiä liikemiehiä.
Kerran Helsinki-Vantaalla odottelin lentoa ja bongasin tutun kasvot ja hän minut.
Kyseessä oli eräs aasialainen yrittäjänuorukainen joka oli laittanut minulle viestiä aiemmin että hän olisi kiinnostunut tutustumaan. En kuitenkaan osannut ottaa häntä vakavasti, hän oli minua 4 vuotta nuorempi ja jotenkin niin viattoman oloinen että hylkäsin hänen ehdotuksensa.
Tuon lentokenttäkohtaamisen jälkeen hän laittoi lisää viestä ja yritti maanitella tapaamiseen ja kehui neulettani joka minulla oli päällä lentokentällä. En kuitenkaan lämmennyt.
Lentokone, hotellin lounge tai jokin muu työympäristöön liittyvä paikka on hyvä paikka törmätä varakkaisiin ihmisiin (toisin kuin "yökerho" tai jokin muu edellä mainittu paikka), mutta eihän se että joku on kiinnostunut sinusta ja pyytää treffeille vielä tarkoita, että kyseessä olisi mahdollisuus suhteeseen. Seksiä pääsee harrastamaan melko helposti vain ulkönäön avulla, mutta ymmärsin, että tällä kurssilla mainostetaan nimenomaan avioliittoon päätymistä. Olisin ollut kiinnostunut kuulemaan edes yhden järkevän keinon siihen, mutta ainoat esitetyt ovat niitä jotka itse luettelin. Keinoja, joita ei voi kurssilla opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se riippuu miehenkin naismausta ja rahasta.Urheilijoihin ja räppäreihin uppoaa hutsumpikin look. Korkeakoulutetut asianajajat, sijoittajat, tj:t, huippulääkärit ym. suosivat yleensä vähemmän räväköitä naisia.
Ja juuri sen takia he yleensä tapaavat tulevan puolisonsa opintojen ja harrastusten tiimoilta, esim opiskelijabileissä. Eli kannattaa yrittää päästä lääkikseen, kauppikseen tai mennä tiedekuntien yhteisiin bileisiin tms. Saa oman uran, omat rahat ja bonuksena mahdollisesti miehen. Ja jos ei saa rahakasta miestä, ei se sillä lailla haittaa, koska tulee toimeen omillaankin.
Tuo koko ajatusmaailma, että naisen tulee järjestää koko elämänsä sen ympärille, jotta saa miehen, jolla on rahaa on auttamatta vanhanaikainen. Käytöstapojen, vaatteiden parsimisen jne. opettelussa sen sijaan ei ole mitään pahaa.
Aivan. Jos käytöstavoissa on toivomisen varaa, niin totta kai niitä kannataa hioa, mutta aikuisille naisille suunnatut satusikermät ovat asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo täytetyt huulet on sitä eleganssia, niin ei kiitos. Ai, mutta minulla onkin jo mies! Köyhä, mutta kiva.
Nyt vedän maton jalkojesi alta kertomalla että huulet ovat aidot, ainoastaan pigmentoidut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokone, hotellin lounge tai jokin muu työympäristöön liittyvä paikka on hyvä paikka törmätä varakkaisiin ihmisiin (toisin kuin "yökerho" tai jokin muu edellä mainittu paikka), mutta eihän se että joku on kiinnostunut sinusta ja pyytää treffeille vielä tarkoita, että kyseessä olisi mahdollisuus suhteeseen. Seksiä pääsee harrastamaan melko helposti vain ulkönäön avulla, mutta ymmärsin, että tällä kurssilla mainostetaan nimenomaan avioliittoon päätymistä. Olisin ollut kiinnostunut kuulemaan edes yhden järkevän keinon siihen, mutta ainoat esitetyt ovat niitä jotka itse luettelin. Keinoja, joita ei voi kurssilla opiskella.
No mieti mitä tarvitaan suhteen syntymiseen? Sovella niitä samoja lainalaisuuksia näihinkin suhteisiin. Ei tarvitse ajatella niin monimutkaisesti. Jos nainen vie mieheltä jalat alta ja tietää mitä tahtoo hän voi myös saada sen. Kannattaa myös pitää mielessä että hmiset ovat yksilöitä eivätkä valitse kumppaneitaan samojen standardien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pidän hänen videoistaan, vaikken ohjeita tarvitsekaan varakkaan miehen ”saamiseksi” ( sellainen on jo ”hankittuna”😁). Lähinnä itseäni miellyttää klassinen eleganttius, hyvät ja naiselliset käytöstavat sekä pukeutumiseen liittyvät vinkit. Ihan kirjaimellisesti ja tosissaan näitä ei kannata katsoa, mutta en näe siinä mitään vikaa, jos nainen haluaa olla klassisella tavalla tyylikäs ja naisellinen.
Hänen videot ovat kyllä hupaisaa viihdettä
Näin jonkin tämän aloituksen tapaisen kohuotsikon hänestä noin pari vuotta sitten. Menin sitten sen "innoittamana" katsomaan hänen youtube-videoitaan, valmiina lynkkaamaan hänet ja ajatusmaailmansa. Mutta hän vaikuttikin oikein sympaattiselta henkilöltä ja videonsa fiksuilta. Hänellä on oikeasti oivaltavia neuvoja käytöstapoja ja pukeutumista koskien, hän kannustaa naisia tavoittelemaan unelmiaan (muitakin kuin puolison löytäminen) ja kannustaa naisia myös tuntemaan oman arvonsa sekä tukemaan toinen toisiaan. Hänestä on tullut yksi suosikkivloggaajistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti mitä tarvitaan suhteen syntymiseen? Sovella niitä samoja lainalaisuuksia näihinkin suhteisiin. Ei tarvitse ajatella niin monimutkaisesti. Jos nainen vie mieheltä jalat alta ja tietää mitä tahtoo hän voi myös saada sen. Kannattaa myös pitää mielessä että hmiset ovat yksilöitä eivätkä valitse kumppaneitaan samojen standardien mukaan.
Ihmiset ovat halukkaita uskomaan satuihin, siitä tässä on kyse. Kaikki mitä tässä on kerrottu ei anna yhtään ainoaa konkreettista keinoa siihen miten joku nainen voisi päästä naimisiin rikkaan miehen kanssa. Pikemmin vaikuttaa siltä, että asiasta on vielä tavallistakin hatarampi käsitys.
Kaikki on romanttisen hörhöä vain romanttisessa komediassa, mutta todellisuus on paljon karumpi tyrkyille. Eivät varakkaat miehet ole tyhmiä, muutenhan he eivät olisi varakkaita. Jos tarkoitus on metsästää gangstereita, formulakuskeja tai halpahallikeisareita, niin kyllä heillekin seksi kelpaa. Parisuhde onkin sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän hänen videoistaan, vaikken ohjeita tarvitsekaan varakkaan miehen ”saamiseksi” ( sellainen on jo ”hankittuna”😁). Lähinnä itseäni miellyttää klassinen eleganttius, hyvät ja naiselliset käytöstavat sekä pukeutumiseen liittyvät vinkit. Ihan kirjaimellisesti ja tosissaan näitä ei kannata katsoa, mutta en näe siinä mitään vikaa, jos nainen haluaa olla klassisella tavalla tyylikäs ja naisellinen.
Mitä neuvoja siellä siis annetaan? Kun tästä ketjusta ei näköjään ole tiedon välittäjäksi enkä ole aikeissa mennä katsomaan. Ihan mielenkiinnosta, kun en ole koskaan kuullut, että suomalaisille naisille kaupattaisiin tällaisia kurssituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Dear elegant ladies" 😀
Moderni Hyacint Bukee, tämä leidi.
Kas kummaa. Miljardit naiset taas eivät häntä seuraa. Esim minä halua miljonääriä, en miestä minkäänlaista.
Ap-rakas, sinä et ikinä naista saa olemalla qusipää, joten ehkä joudut yrittämään miljonääriksi. En usko onnistumiseesi.
Hyvää joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole tasa-arvoista, että naiset maksaisivat tasan puolet, sillä meillä on enemmän kustannuksia: ulkonäköön, hygieniaan ja esimerkiksi raskauteen liittyvät kulut. On hyvä, jos mies ottaa enemmän vastuuta elättämisestä."
Nih!🤣Onko jossain muka määrätty, että naisen pitää tällätä itseään? Ja eikö raskaus ole mitä suurimmassa määrin yhteinen asia, josta koituviin kuluihin mies ilman muuta osallistuu?
Jos näin on niin miksi Suomessakin on paljon eronneita yksinhuoltajia?
Tuo Anna puhuu parisuhteessa/avioliitossa olevista naisista, älä sotke mitään yh:ita nyt tähän.
Kyllä, uhrin naismaku on tärkeää selvittää. Voi sitten muokata itsensä sen mukaiseksi ja parantaa mahdollisuuksia päästä käsiksi paksuun lompakkoon.