Anna Bey opettaa miljoonille naisille miten saa rikkaan miehen
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus katsonut hänen videoitaan huvikseni. Lähtökohtaisesti en ottaisi vinkkejä rikkaan miehen etsintään naiselta, jolla ei ole rikasta miestä.
Kun puhutaan performatiivisesta feminiinisyydestä/maskuliinisuudesta, tämä nainen on esimerkki siitä. Hänen pääsanomansa tuntuu olevan se, että jos toistat tarpeeksi pitkään ja tarpeeksi monta kertaa tiettyjä tapoja ja maneereja (istu ryhdikkäästi, älä pidä kyynärpäitä pöydällä, älä jauha purkkaa etc...), ihan kuin loitsun tai taikuuden kautta se auttaa pääsemään päämäärään, eli rikkaan miehen luo.
Vähäiset ovat tietosi. Anna on naimisissa varakkaan miehen kanssa.
Keskiluokkaisen miehen kanssa, joka ainakin häistä tihkuneista kuvista päätellen ei ole mikään unelmien antelias ritari. Se, mistä Anna valehtelee on (super)rikkaiden seurapiirit, joissa hän ei siis ole mukana. Haluaisi kyllä, mutta myy köyhille naisille unelmaansa, jota ei ole itsekään saavuttanut.
Niin vissiin ja lehmät lentää. Sinähän sen tiedät vaan kun et tiedä mistään mitään. Annahan on tavannut ja hengannut Paris Hiltonin kanssa, että jos Paris ei ole rikas seurapiiriläinen niin kuka on?
Jos on kerran ollut samalla huvipurrella Hiltonin kanssa se ei ole hengaamista.
Jos nuo täytetyt huulet on sitä eleganssia, niin ei kiitos. Ai, mutta minulla onkin jo mies! Köyhä, mutta kiva.
Aivan naurettavaa,kerrassaan...
(Tosin bisnes hänelle kyllä varmaan ja aivan epäilemättä tuottaa sievoiset summat.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on ihan kiva videoillansa, mutta jotenkin persoonaton oikeisiin varakkaisiin piireihin. Pitää väkisin yllä perusturvallista beige-eleganzaa, mikä näyttää jo vanhanaikaiselta. Mielummin katson Kardashieneja tai RHO-sarjoja; eivät esitä mitään ja ovat varakkaita, jos sitä nyt pitää simuloida.
Kardashianit on niin kaukana kuin olla ja voi aitoudesta, naisellisuudesta ja klassisuudesta. Kardashianit ovat trashia.
No ainakin ovat tienanneet hyvin roskallansa! Klassikot ovat laiskoille, legendat ovat oman tiensä kulkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sellaiset naiset varakasta puolisoa löytävät, jotka siihen jotain kurssia tarvitsevat...
Just saying.Olen käynyt Annan kurssin ja elämä on parantunut niin paljon etten voi uskoa. Anna ei todellakaan ole huijari ja kurssi on sisällöltään monipuolinen. Tietämättömän on aina helppo rääkyä..Just saying..
Olit siis niin hölmö että maksoit sen tonnin kurssista, jonka sisältö on kaavittu kasaan parista etikettioppaasta? Niin, ja se sisältö muuten on jo levinnyt pitkin nettiä ihan ilmaiseksi viimeisen parin vuoden aikana.
Voin kertoa teille ilmaiseksi miten saada napattua rikas mies! Ette tarvitse kurssia!
1. Voita geenilotossa
2. Ole nuori
3. Ole tunteeton ja rahanahne
4. Ole hyvä manipuloimaan, näyttelemään ja valehtelemaan
5. Stalkkaa kohteitasi. Selvitä heistä kaikki informaatio joita voit käyttää hyväksesi
6. Käytä aikaa pynttäytymiseen
7. Mene sattumalta hengailemaan rikkaiden miesten ajanviettopaikkoihin
8. Törmää "sattumalta" stalkkaamaasi uhriin purjehdusklubilla, esitä kiinnostunutta
9. Iske uhrisi
10. Esitä vaikeasti tavoiteltavaa, kunnollista naista, jolla on niin vahva moraalinen selkäranka että et kykene seurustelemaan ilman kihloja ja häitä.
Näitä vinkkejä jaellaan oikeasti sugar dating- aiheisilla sivuilla naisille.
Vierailija kirjoitti:
Kauris kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauris kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus katsonut hänen videoitaan huvikseni. Lähtökohtaisesti en ottaisi vinkkejä rikkaan miehen etsintään naiselta, jolla ei ole rikasta miestä.
Kun puhutaan performatiivisesta feminiinisyydestä/maskuliinisuudesta, tämä nainen on esimerkki siitä. Hänen pääsanomansa tuntuu olevan se, että jos toistat tarpeeksi pitkään ja tarpeeksi monta kertaa tiettyjä tapoja ja maneereja (istu ryhdikkäästi, älä pidä kyynärpäitä pöydällä, älä jauha purkkaa etc...), ihan kuin loitsun tai taikuuden kautta se auttaa pääsemään päämäärään, eli rikkaan miehen luo.
Annalla ei ole rikasta miestä eikä hän ole seurapiireissä. Hän myy unelmaa, jota ei ole itsekään saavuttanut.
Aidompaa "jos haluat hyvän parisuhteen myös anteliaan miehen kanssa" -oppia löytyy Female Dating Strategy -redditistä ja podcastista.
Annalla on erittäin varakas Libanonilainen mies jonka tapasi ystävänsä kautta Lontoossa, ovat nyt naimisissa ja asuvat Sveitsissä. Pelkästään Annan instagram tiliä seuraamalla huomaat kyllä heidän elämäntyylin sekä varakkuuden: Anna osti juuri hevosen ja lennätti sen Hollannista Sveitsiin. Kauniita lomakohteita sekä vaatteita joista joudut pulittamaan todella sievoisen summan rahaa.
Anna ei puhu miehestään sosiaalisessa mediassa koska suojelee tämän yksityisyyttä. Älä siis puhu asiasta josta et tiedä.
Heppa clubin yhteisomistuksessa ja vaatteet lainassa kaupasta "sovitettvana". Onhan näitä.
Kertoisitko tarkemmin miksi luulet hevosen olevan yhteisomistuksessa? Anna kertoi ihan selkeästi että on ostanut sen itse itselleen.
Myöskään laukut joita hänen tilillään on näkynyt VUOSIA (Hermes) ovat arvoltaan yli 10k ja niitä ei saa lainaan.
Kuten sanoin aiemmin: faktat selviksi ennen kun nolaat itsesi.
Enemmän minusta sinä nolaat itsesi, kun jaksat ihailla jotain ukkelinsa rahoilla leveilevää kotiorjaa ja sen tyhjää elämää.
Kateellisen panettelua sanon. Kotiorjahan siivoaa, mutta Anna on ihan itse sanonut että hänen ja miehensä kotona käy siivooja, että siinä sinulle kotiorja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sellaiset naiset varakasta puolisoa löytävät, jotka siihen jotain kurssia tarvitsevat...
Just saying.Olen käynyt Annan kurssin ja elämä on parantunut niin paljon etten voi uskoa. Anna ei todellakaan ole huijari ja kurssi on sisällöltään monipuolinen. Tietämättömän on aina helppo rääkyä..Just saying..
Olit siis niin hölmö että maksoit sen tonnin kurssista, jonka sisältö on kaavittu kasaan parista etikettioppaasta? Niin, ja se sisältö muuten on jo levinnyt pitkin nettiä ihan ilmaiseksi viimeisen parin vuoden aikana.
Voin kertoa teille ilmaiseksi miten saada napattua rikas mies! Ette tarvitse kurssia!
1. Voita geenilotossa
2. Ole nuori
5. Stalkkaa kohteitasi. Selvitä heistä kaikki informaatio joita voit käyttää hyväksesi
8. Törmää "sattumalta" stalkkaamaasi uhriin purjehdusklubilla, esitä kiinnostunutta
9. Iske uhrisi
10. Esitä vaikeasti tavoiteltavaa, kunnollista naista, jolla on niin vahva moraalinen selkäranka että et kykene seurustelemaan ilman kihloja ja häitä.Näitä vinkkejä jaellaan oikeasti sugar dating- aiheisilla sivuilla naisille.
Tuo on se vaikein kohta, koska varakkaat asuvat ja liikkuvat omissa piireissään niin täällä Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos nyt oikeasti varakkaista ihmisistä puhutaan, jotka yleensä ovat jo vähän vanhempia.
Minun neuvoni on, että varakas mies on helpointa saada nuorena, jos siis itse et ole varakas, koska silloin vielä ollaan sosiaalisesti liikkuvampia ja biletetään eri porukoissa. Vanhempana sitä ei enää juurikaan tapahdu.
Voi miten ihanat huulet Annalla on!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse hölmö ja käytöstavaton, kun moitit muita. Tuskin on varaa katsoa peiliin. En ole hölmö, vaan varakas ja halusin ottaa kurssin ikään kuin sivuharrastukseksi ja ihan puhtaasta mielenkiinnosta. Yllätyin kuinka paljon monipuolisia vinkkejä kurssi sisältää ja hyödyn niistä edelleen. Ymmärrän kyllä sinua, että on helppo epäillä toisia jos ei ole itse päässyt samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Voita geenilotossa
2. Ole nuori
9. Iske uhrisi
10. Esitä vaikeasti tavoiteltavaa, kunnollista naista, jolla on niin vahva moraalinen selkäranka että et kykene seurustelemaan ilman kihloja ja häitä.Näitä vinkkejä jaellaan oikeasti sugar dating- aiheisilla sivuilla naisille.
Tuo on se vaikein kohta, koska varakkaat asuvat ja liikkuvat omissa piireissään niin täällä Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos nyt oikeasti varakkaista ihmisistä puhutaan, jotka yleensä ovat jo vähän vanhempia.
Minun neuvoni on, että varakas mies on helpointa saada nuorena, jos siis itse et ole varakas, koska silloin vielä ollaan sosiaalisesti liikkuvampia ja biletetään eri porukoissa. Vanhempana sitä ei enää juurikaan tapahdu.
Siellä vanhempien varakkaiden miesten suosimissa paikoissahan juuri se yksi, paikkaan kuulumaton, tyrmäävä nuori nainen kääntää päät.
Itsevarma varakas mies ei pelkää kokeilla onneaan.
Miehet ovat muutenkin niin viettiensä vietävissä että taitava nainen voi kontrolloida tilannetta mielensä mukaan jos osaa vetää oikeista naruista.
Sitten seuraavaksi kurssi miten saat pidettyä rikkaan miehesi/ pitää avioliitto monogamisena:
1. Älä vanhene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Voita geenilotossa
2. Ole nuori
9. Iske uhrisi
Siellä vanhempien varakkaiden miesten suosimissa paikoissahan juuri se yksi, paikkaan kuulumaton, tyrmäävä nuori nainen kääntää päät.
Miehet ovat muutenkin niin viettiensä vietävissä että taitava nainen voi kontrolloida tilannetta mielensä mukaan jos osaa vetää oikeista naruista.
Et nyt oikein ymmärtänyt pointtia. Niihin paikkoihin ja piireihin ei noin vain pääse. Vai ajattelitko, että tarjoilija tai jokin muu työ veisin oikeiden piirien liepeille? Suurin osa suhteistahan syntyy yhteisten tuttavien, työn tai opintojen kautta. Nuo eivät ole sellaisia asioita mitä voisi kurssilla oppia, vaan täytyy olla valmiiksi soveltuva.
Vierailija kirjoitti:
Sitten seuraavaksi kurssi miten saat pidettyä rikkaan miehesi/ pitää avioliitto monogamisena:
1. Älä vanhene
Ehkä minun pitäisi alkaa pitää näitä kursseja, sillä minulla on tähän vastaus. Itse asiassa korkean tuloluokkien avioliitot ovat kestävämpiä kuin muiden. Elämässään pitkälle päässeet ihmiset ovat yleensä pitkäjänteisiä ja valitsevat puolisonsa huolella. Monogaamisuuttakin on enemmän korkeammissa tuloluokissa johtuen persoonallisuudenpiirteistä. Yksilökohtaisia eroja silti pitää oppia havainnoimaan, ja jotkut ovat tässä parempia kuin toiset alun perin.
Noita vinkkejä voi käyttää muuhunkin tarkoitukseen kuin miesten metsästämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Voita geenilotossa
2. Ole nuori
9. Iske uhrisi
Et nyt oikein ymmärtänyt pointtia. Niihin paikkoihin ja piireihin ei noin vain pääse. Vai ajattelitko, että tarjoilija tai jokin muu työ veisin oikeiden piirien liepeille? Suurin osa suhteistahan syntyy yhteisten tuttavien, työn tai opintojen kautta. Nuo eivät ole sellaisia asioita mitä voisi kurssilla oppia, vaan täytyy olla valmiiksi soveltuva.
Ravintolat, baarit, yökerhot, hotellit, harrastuspaikat ovat kuitenkin vielä avoinna muillekin kuin rikkaille.
Eivät kaikki varakkaat kuitenkaan elä täysin eristyksissä 24/7 omissa suljetuissa paikoissaan. Varsinkaan miehet.
Tässähän ei ole kyse mistään tavallisesta, normaalin elämänkulun synnyttämästä suhteesta vaan strategisesta tunnekylmästä pelistä jossa kaikki keinot ovat sallittuja ja pääpalkintona on rikas elättäjä.
Kullankaivuu on taitolaji joka vaati työtä, kekseliäisyyttä ja häikäilemättömyyttä. Nokkela gold digger keplottelee itsensä kyllä piireihin jos on tarvis.
Jännä miten joillakin menee raha kaiken edelle. Muulla ei ole väliä kuin sillä, mitä on esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo vaikeeta. Hoikkuus, lutkalook ja lutkaasenne, sekä miehen palvelu
Lutkalookilla ja -asenteella pääsee korkeintaan seuralaiseksi tai h **raksi rikkaille miehille.
Vaimomateriaali on ihan eri.
No jos mietitään Marketa Häkkistä tai Seiskankin taljalla pikkubikineissä makoilutta Minttua.
Kyllähän se riippuu miehenkin naismausta ja rahasta.
Pidän hänen videoistaan, vaikken ohjeita tarvitsekaan varakkaan miehen ”saamiseksi” ( sellainen on jo ”hankittuna”😁). Lähinnä itseäni miellyttää klassinen eleganttius, hyvät ja naiselliset käytöstavat sekä pukeutumiseen liittyvät vinkit. Ihan kirjaimellisesti ja tosissaan näitä ei kannata katsoa, mutta en näe siinä mitään vikaa, jos nainen haluaa olla klassisella tavalla tyylikäs ja naisellinen.
Noin kovasti olet asiaa vastaan, niin sinulla on varmaan vauras elämä ja (öky)rikas mies? Kerrohan miten sellaisen olet saanut ja mistä tiedät ettei kurssia tarvita jos et sitä ole käynyt etkä tiedä kurssin sisällöstäkään?