Kissa vai koira?
Koira, koska mun kissa on inhottava piti mua koko viime yön hereillä joten menin tutuille nukkuu tänä yönä koirulin viereen. Kissa riehukoon yön nyt yksinään.
Kommentit (45)
Tykkään molemmista, mutta jos vain toisen saa valita niin ottaisin/pitäisin koiran. En kovin isoa kuitenkaan. Se on läheisempi ihmisen kanssa ja itse tykkään ettei se osaa hypätä pöydälle (jos tuolit on pöydän alla) eikä avata ovea. Koiran ulkoiluttaminen on minusta kivaa kun taas kissanhiekan vaihtaminen ei. Koiran pitäminen tuntuu myös eettisemmältä siinä mielessä, että se tosiaan pääsee enemmän ulos eikä osaa hypätä aidan yli, joten voi olla pihallakin vapaana/vapaampana. Kyllä kissatkin on kivoja minusta.
AP -kissallasi on joku hätä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Meillä on kissa ja koira, ja täytyy sanoa, että koira on hermolepoa ja rauhaa ja elämänlaatua ulkoilutuksen muodossa ja kissa jatkuvaa naukumista, epäsiisteyttä ja häiriköintiä yöt läpeensä. Koiran siisteys on ihan omaa luokkaansa, koira ulostaa ojanpenkalle ulos ja kissa sisälle ja auta armias jos hiekkalaatikossa sattuu olemaan yhdetkin haisevat kissanpissat, niin kissa käy ulostamassa ja pissaamassa makuuhuoneen matolle. Ja minä sitten siivoan hiekkalaatikkoa noin 10 kertaa päivässä ja näitä muita jätöksiä ainakin muutaman kerran kuukaudessa.
Koira nukkuu yöt omassa sängyssään ja kissa riehuu ja juoksentelee ympäri taloa. Jos sen sulkee yhteen tilaan se naukuu ihan hulluna ja raapii ovet ja seinät piloille. Olemme luopumassa tuosta kissasta tulevan muuttomme yhteydessä, en jaksa enää yhtään kissan takia huonosti nukuttua yötä enkä raavittuja tapetteja ja sohvia enkä sitä kissanpissan kamalaa lemua ja sitä ulostetta matoilla!
Koira. Oon allerginen kissoille ja ne on tylsiä.
Samaa mieltä, tosin joutuu sitten itse siivoamaan sen kissan kusi ja paskalaatikon, koira taas jättäisi ulosteet siististi ulos eikä maalla tarvitse tehdä niille yhtään mitään. Mutta toi ulkoilutus, en ole kovin liikunnallinen, joten ilman muuta kissa, jota ei joudu ulkoiluttamaan. Tosin kadehdin koirien omistajien reippautta ulkoilla säällä kuin säällä. Mutta lasikana kissa on ehdottamasti parempi vaihtoehto, makailen illat sohvalla kissan ja suklaan kanssa laatusarjoja seuraillen ja katson kun koiraihmiset paahtavat menemään helteessä ja sateessa.