Kissa vai koira?
Koira, koska mun kissa on inhottava piti mua koko viime yön hereillä joten menin tutuille nukkuu tänä yönä koirulin viereen. Kissa riehukoon yön nyt yksinään.
Kommentit (45)
Kertokaa kissaihmiset miten kestätte sen kun kissanne riehuu yöllä?
Koira todellakin. Meillä kuitenkin on kissoja (olivat miehellä jo ennen kuin tavattiin) Toivottavasti joskus saan vielä koiran.
Annoin kissani pois, just yöllä riehumisen takia. Nyt saan taas nukkua.
Kissa. Mukavampi elämänkumppani, sipaisee kevyesti hännällään tai poskellaan ohikulkiessaan, kehrää, ja on mukavan rauhallinen ja hiljainen kämppäkaveri. Siisti, hajuton, pehmeä ja ystävällinen, mutta myös hassu ja leikkisä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki kissat riehu yöllä. Omani tulee illalla viereen nukahtamaan ja yön aikana puuhaa kai jotain omia (hiljaisia) kissajuttujaan. Aamulla kuuntelee kun herään ja tulee takaisin viereen kehräämään. Ei ole ikinä herättänyt yöaikaan.
Mulla kissa vaan sen takia että voi jättää päiväksi yksin kotiin toisin kuin koiran. Ja ei tarvitse ulkoiluttaa. Muuten koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki kissat riehu yöllä. Omani tulee illalla viereen nukahtamaan ja yön aikana puuhaa kai jotain omia (hiljaisia) kissajuttujaan. Aamulla kuuntelee kun herään ja tulee takaisin viereen kehräämään. Ei ole ikinä herättänyt yöaikaan.
Mukava kissa sulla :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei sellasia riehuleita ole ollu. Äidinkään kissa ei öisin riehu,hyvin voi olla yötä siellä.
Itse tykkään enemmän koirista omana lemmikkinä. Lenkit ja koiran voi ottaa mukaan moneen paikkaan. Yöllä kukaan ei kävele päällä vaan nukkuu rauhassa kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kissa vaan sen takia että voi jättää päiväksi yksin kotiin toisin kuin koiran. Ja ei tarvitse ulkoiluttaa. Muuten koira.
Meidän koirat ovat koko päivän keskenään kotona. Terassin oven alapuolella on luukku, josta pääsevät kunnolla aidatulle terassille. Vettä on sisällä keittiössä, kylpyhuoneessa ja korien omassa makkarissa eli miehen työhuoneessa ja ulkona terassilla aurinkovarjon alla. Terassilla (terassissa siis reiät)kasvaa useita puita, mm. omenapuita ja nämä tuovat ihanan varjon länteen päin olevalle terassille. Terassilla on lisäksi matala kastautumisallas, joten koirat pääsevät vilvoittelemaan.
Aamulla lähdemme koirat ulkoilutettuamme ja ruokittuamme ja illalla palaamme noin klo 18 maissa, jolloin onkin seuraava lenkki ja ruoka-aika. Ja siis kolme isoa koiraa meillä, joten terassin oven luukusta ei ole varkaiden kannalta pelkoa.
Molemmat. Mulla on ollut koira ja nyt on kissa. Miksi pitäisi valita jompikumpi?
Vierailija kirjoitti:
Kissa. Mukavampi elämänkumppani, sipaisee kevyesti hännällään tai poskellaan ohikulkiessaan, kehrää, ja on mukavan rauhallinen ja hiljainen kämppäkaveri. Siisti, hajuton, pehmeä ja ystävällinen, mutta myös hassu ja leikkisä.
Meillä kolme kissaa ja hajuttomaksi ei voi kissankusen ja p*skan lemua kyllä sanoa :) Kadehdin usein koirien omistajia, kun koirat tekevät tarpeensa ulos ja mekin asumme maalla, niin sitähän ei tarvitsisi edes korjata metsästä pois.
Lisäksi kissat raapivat kaiken piloille, niin tapetit kuin sohvat. Niille ei saa aikuisenakaan opetettua raapimisen lopettamista, toisin kuin koiranpennut oppivat nopeasti pois ei kiellettyjen asioiden pureksimisesta.
Toisaalta en jaksa hirveästi ulkoilla, joten kissa on on oivallinen valinta, kun tykkään enemmän maata sohvalla ja koiran kanssa joutuisi lenkille ainakin sen 3-4- kertaa päivässä.
Käärme. Ei tarvi ruokkia kuin kerran viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mullakin kissa, koska vihaan ulkoilua ja kissan kanssa voi maata vaan sohvalla. Lisäksi kissa vaan nukkuu ja kehräilee eikä vaadi aktiviteetteja.
Koira. Ei valvota öisin, lenkkiseura, tuoksuu hyvältä, on kauniita.