Minttu Virtasen rahankäyttö
Kenen rahoilla Minttu shoppailee? Mitenköhän se edes kehtaa postata nettiin kuvia kalliista ostoksistaan, jos ei oo edes omilla tuloilla ostettu. Ihmetyttää hänen bloginsa ja julkisen instagramin tarkoitus.
Kommentit (108)
Jos mulla olis rahaa enemmän kuin tässä elämässä ehtii kuluttaa, niin kuluttaisin ja sallisin mieheni kuluttaa ihan yhtä lailla.
Tai jos mulla olisi ökyrikas mies, olettaisin että itsekin saisin nauttia asiasta niin paljon kuin ikinä ehdin.
Mukaansa ei rahoja tästä maailmasta saa. Ja jotenkin vaikuttaa, että perintöäkin jää jälkipolville, tosin, heilläkin tulee olemaan elämässään ihan eri mahdollisuudet koulutukseen ja tienaamiseen, kuin esim. minun perusduunarin muksuilla.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:07"]Ja taas vedetty kateuskortti peliin. Kyllä tuota mintun törsäilyä saa taivastella koska hän oikein tekemällä tekee itsestään julkisuuden henkilöä ja lesoilee ostoksillaan netissä. Tyttö törsää viikon sisällä kymmeniä tuhansia euroja. Ei tuu halvaks kimille tää nainen. Toivottavasti lehdistö ei enää tituleeraa häntä tyylitaituriksi, tuosta logomaniasta on tyylikkyys kaukana. [/quote] Ne kymmenet tuhannet on vain pikkuhiluja räikköselle
[/quote]
Niinpä, Räikkösen rahavarat on maallikon mittapuulla ihan järjettömät. Että antaa toisten shoppailla jos se nyt onnellisuutta lisää...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:05"] No Minttu on uhrannut oman työelämänsä seuratakseen Kimiä, ja hoitaakseen heidän lastaan. Jos nyt uhraamiseksi voidaan sanoa :D mutta ihan normaalia, että tuossa tilannteessa mies maksaa. Nyt on vaan vähän hulppeammat tilit kyseessä. [/quote] Kiitos, päivän naurut :) [/quote] Ole hyvä :) Kyllä muakin kirjoittaessa nauratti, että melkoisen uhrauksen onkin tehnyt :D Mutta tosiasia on, että Kimin takia ei töitä tee, niin Kimi maksaa. Jos kerran on tämän tilanteen halunnut ja hyväksynyt. Jos Kimi haluaa maksaa kalliisti, niin sitten se maksaa. Voi olla, että jossain vaiheessa seinä tulee vastaan. [/quote] Hassua kuinka toisista se on uhrautumista viettää elämä perheensä kanssa. Toiset kokevat taas, että uhrasi perheensä kanssa olemisen, koska oli pakko käydä töissä. Kimi on superrikas, mutta silti arvostellaan, jos hänen poikansa puetaan merkkivaatteisiin. Olisiko palsta tyytyväinen, jos Minttu kävisi töissä ja niillä 2 tonnin tuloillaan ostaisi Robinille tarjoustalosta vaatteita, ettei vaan käyttäisi Kimin rahoja? Sehän olisi ihan noloa, että miljonääri-isä ostaisi normaalihintaisia merkkivaatteita tai maksaisi ne.
[/quote]
Mä tarkoitin, että onko se uhrausta vaihtaa lentoemännän työ lapsen isän miljooniin. Ei, mun mielestä se ei ole iso uhraus, enemmän tuo on siitä vaihdosta hyötynyt. Tuskin on Minutnkaan mielestä "uhrautunut".
Mun mielestä heidän kuvio on ihan normaali. Nainen hoitaa lasta ja isä työskentelee. Silloin isä maksaa. Niin kuin aiemmin sanoin, on nyt vaan kyseessä isommat rahat.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:25"]Mä en todellakaan laske kritisoijia kateellisiksi. Vaikka onkin ties kuin paljon rahaa, niin tuollainen kerskakulutus on sairasta ja kuvottavaa. Uusrikkaiden touhua, valkoroskameininkiä vähän erilaisessa ympäristössä.
[/quote]
Kyllä ne vanhan rahankin omistajat kuluttavat rahaa. Tai sitten et tunne yhtään sellaista. Ei tuossa Mintun blogissa mitään hintoja ole. Eikä siinä nyt montaa vaatettakaan esitellä.
Mikä tuo sinun kerskakuluttaminen on? Sitä ettei voi ostaa normaalihintaista tai merkkituotteita?
Ei voi ostaa pähkinöitä, koska kaurahiutaleet ovat halvempia? Miksi ostaa kahdet kengät, kun yksilläkin pärjää? Se, että jos mennään lomalle asutaan teltassa, koska hotellissa asuminen on kerskumista? Tai korkeintaan 3 tähden, koska se riittää ihan hyvin? Mitä sitä nahkakenkiä ostamaan, kun muoviset saa 40 eurolla?
Tärkeää, jos on rahaa, ettei sitä käytä. Muuten joku luulee, että kerskuu. Ja blogia, nyt siitä sellaisesta elämästä, ei todellakaan kuulu kirjoittaa. Tarkoititko jotain tällaista?
Mun puolesta tuhlatkoon Kimin rahoja itseensä ja lapseensa, mutta sitä en tajua että miksi laittaa kuvia nettiin? Minttu rikastuu yhtäkkiä ja alkaa kerskailla miehensä miljoonilla?! Kuva 20tonnin kellosta ja Hermes rannekorusta...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:26"]Mun puolesta tuhlatkoon Kimin rahoja itseensä ja lapseensa, mutta sitä en tajua että miksi laittaa kuvia nettiin? Minttu rikastuu yhtäkkiä ja alkaa kerskailla miehensä miljoonilla?! Kuva 20tonnin kellosta ja Hermes rannekorusta...
[/quote]
Minäkään en tajua miksi ihmiset laittavat kuvia silikoonirinnoistaan tai kumihuulistaan tai pyllystään, jota peittää pelkät stringit.
Nykyaikana kaikenlaisia kuvia julkaistaan ja oikeasti katselen mielummin jonkun kallista kelloa, kun jonkun fitnesstypyn finnistä peppua. Mutta makuja on monia.
Luulenpa, että Häkkinen kädet ristissä kiittänyt Keken junailemaa avioehtoa. Mika varmasti pitää huolta Erjan kanssa asuvien lasten taloudesta, mutta rahallinen menetys olisi ollut eri luokkaa ilman avioehtoa. Kimillä alkaa jo ikää olla ja Formula ura lähentelee loppuaan. Käyköhän samalla tavalla kuin Häkkiselle, kotielämä alkaa kyllästyttää ja aika alkaa kulua kavereiden kanssa rellestäessä.
Mä en todellakaan laske kritisoijia kateellisiksi. Vaikka onkin ties kuin paljon rahaa, niin tuollainen kerskakulutus on sairasta ja kuvottavaa. Uusrikkaiden touhua, valkoroskameininkiä vähän erilaisessa ympäristössä.