Minttu Virtasen rahankäyttö
Kenen rahoilla Minttu shoppailee? Mitenköhän se edes kehtaa postata nettiin kuvia kalliista ostoksistaan, jos ei oo edes omilla tuloilla ostettu. Ihmetyttää hänen bloginsa ja julkisen instagramin tarkoitus.
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:05"]
No Minttu on uhrannut oman työelämänsä seuratakseen Kimiä, ja hoitaakseen heidän lastaan. Jos nyt uhraamiseksi voidaan sanoa :D mutta ihan normaalia, että tuossa tilannteessa mies maksaa. Nyt on vaan vähän hulppeammat tilit kyseessä.
[/quote]
Kiitos, päivän naurut :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:23"]
Luulenpa, että Häkkinen kädet ristissä kiittänyt Keken junailemaa avioehtoa. Mika varmasti pitää huolta Erjan kanssa asuvien lasten taloudesta, mutta rahallinen menetys olisi ollut eri luokkaa ilman avioehtoa. Kimillä alkaa jo ikää olla ja Formula ura lähentelee loppuaan. Käyköhän samalla tavalla kuin Häkkiselle, kotielämä alkaa kyllästyttää ja aika alkaa kulua kavereiden kanssa rellestäessä.
[/quote]
no odotetaan nyt että se ensin kerkeää edes hetkeks sitä kotielämää viettämään ennen kuin kyllästyy..
Ei paljon Mintun pikku shoppailut tunnu Kimin miljoonissa.
Eiköhän se ole pariskunnan välinen asia. Ei Kimikään mikään tietämätön linnunpoikanen ole:)
Aika pinnallista tuo Mintun elämäntapa ja arvot...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:05"] No Minttu on uhrannut oman työelämänsä seuratakseen Kimiä, ja hoitaakseen heidän lastaan. Jos nyt uhraamiseksi voidaan sanoa :D mutta ihan normaalia, että tuossa tilannteessa mies maksaa. Nyt on vaan vähän hulppeammat tilit kyseessä. [/quote] Kiitos, päivän naurut :) [/quote] Ole hyvä :) Kyllä muakin kirjoittaessa nauratti, että melkoisen uhrauksen onkin tehnyt :D Mutta tosiasia on, että Kimin takia ei töitä tee, niin Kimi maksaa. Jos kerran on tämän tilanteen halunnut ja hyväksynyt. Jos Kimi haluaa maksaa kalliisti, niin sitten se maksaa. Voi olla, että jossain vaiheessa seinä tulee vastaan. [/quote] Hassua kuinka toisista se on uhrautumista viettää elämä perheensä kanssa. Toiset kokevat taas, että uhrasi perheensä kanssa olemisen, koska oli pakko käydä töissä. Kimi on superrikas, mutta silti arvostellaan, jos hänen poikansa puetaan merkkivaatteisiin. Olisiko palsta tyytyväinen, jos Minttu kävisi töissä ja niillä 2 tonnin tuloillaan ostaisi Robinille tarjoustalosta vaatteita, ettei vaan käyttäisi Kimin rahoja? Sehän olisi ihan noloa, että miljonääri-isä ostaisi normaalihintaisia merkkivaatteita tai maksaisi ne.
[/quote]
Mä tarkoitin, että onko se uhrausta vaihtaa lentoemännän työ lapsen isän miljooniin. Ei, mun mielestä se ei ole iso uhraus, enemmän tuo on siitä vaihdosta hyötynyt. Tuskin on Minutnkaan mielestä "uhrautunut".
Mun mielestä heidän kuvio on ihan normaali. Nainen hoitaa lasta ja isä työskentelee. Silloin isä maksaa. Niin kuin aiemmin sanoin, on nyt vaan kyseessä isommat rahat.
[/quote]
Riippuu kai omista urahaaveista, itse kokisin hyvinkin suurena uhrauksena jättää työni miehen vuoksi. Kaikki asiat ei ole rahasta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:35"]Kimi varmasti tietää, mihin rahansa käyttää. Keke Rosberg jo aikoinaan neuvoi Häkkisen Mikaa siviilivihkimiseen Monacossa ennen Suomen häitä, koska silloin saa automaattisen avioehdon. Toki Kimikin tämän tietää, jos/kun naimisiin menee. Miksi ei saisi miljooniaan käyttää naiseen, joka terveen pojan hänelle synnytti? Jospa vaikka rakastaa tätä naista? Kohta varmaan kuitenkin häät tulossa, joten ei se pääse kaikkea kuppaamaan. Mammat voi rauhoittua. [/quote] Jos lapsi ois ollu sairas tai tyttö niin sillo rahoja ei ois saanu käyttää?
[/quote]
Älä nyt viitsi paskaa vatkata! Tajusit taatusti pointin! Kaikki toivovat, siis TOIVOVAT, tervettä lasta, niin varmaan sinä itsekin??? Vai? Niitä kun kuitenkaan ei automaattisesti saada, vaan ainoastaan toivotaan. Siinä onnessaan Räikkönenkin avokkiaan hellii/palkitsee, eikös joo? KAIKKIEN tuntemieni lapsen saaneiden olen kuullut sanovan olevansa onnellinen TERVEESTÄ lapsesta, mutta se ei tarkoita, ettei vammaisesta voi iloita.
Keksi jotain järkevää kommentoitavaa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:16"]Aika pinnallista tuo Mintun elämäntapa ja arvot...
[/quote] Mitäs me hänen arvoistaan tiedämme? Vai onko sulla enemmältikin tietoa?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:16"]Aika pinnallista tuo Mintun elämäntapa ja arvot... [/quote] Mitäs me hänen arvoistaan tiedämme? Vai onko sulla enemmältikin tietoa?
[/quote]
Se nyt ainakin tiedetään, että sen täytyy treenata ja pysyä timminä koko elämänsä, jos haluaa pitää Hermesinsä ja Vuittoninsa, Kimin rinnalla. Ei voi lössähtää plösöksi, tai tulee uudet kortinvinguttajat kehiin. :D ohis
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:16"]
Aika pinnallista tuo Mintun elämäntapa ja arvot...
[/quote]
Juu instagram kertookin kaiken ihmisen arvoista..
Minttu on nolo merkkitavarapostauksineen. Jennissä oli sentään tyyliä
Jos Kimi tienaa 20 miljoonaa euroa yhdestä kaudesta, niin eiköhän siitä Mintullekin riitä hieman shoppailurahaa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 11:50"]
Noin voi käydä äkkirikastuneille. Kun rahaa ei ole aiemmin ollut liiaksi, ei sen käyttöä hallita kunnolla. Shoppailla saa, jos on varaa, mutta ei kannattaisi kovin näkyvästi tuoda esiin vaurautta. Se on vaarallistakin.
[/quote]
Vähän vaikeaa se on varmaan olla tuomatta esille tuota varallisuutta, kun noi iltapäivälehdet kirjoittaa suoraan tulojen määrän. Itse en kyllä päätellyt, että Kimi on tienannut 180 miljoona katselemalla Mintun blogia tai Instaa. Luin se ihan iltalehdestä.
En ymmärrä miten te jotka arvostelette Minttua, käyttäisitte rahoja jos teidän perheellä olisi 180 miljoonaa? Kiertelisittekö vielä kirppiksiä ja ostaisitte pelkästään Siwasta ja Lidlistä? Ettei kukaan vaan luulisi että teillä on rahaa.
Oletteko käyneet edes Sveitsissä? Ei Lugano mikään villi länsi ole. Kyllä siellä rikkaatkin uskaltaa kävellä ulkona ja käydä ihan merkkiliikkeisäkin. Tai st. Moritz? Kivempi siellä on kävellä hienosti pukeutuneena, kuin jossain sittarin kahisevassa alesta hankitussa tuulipuvussa.
Jossain perähikijällä asuvat, eivät ehkä ymmärrä edes kuinka tärkeää se on pukeutua hyvin jossain piireissä ja paikoissa. Ne henkan ja maukan total look rätit, nyt vaan ei sovi kaikkialle. Ja muovilaukku on oikeasti hiton noloa miljonäärilllä tai hänen vaimollaan. Sen lisäksi vaaditaan tietenkin määrätynlainen käytös ja tilannetaju.
Suomessa ei ole kauppoja, joissa vartijat seisovat ovella päästämässä sisään. Mutta jo vaikka Milanossa on kauppoja, jotka eivät päästä edes sisälle, jos olet liian ränsistyneesti pukeutunut. Mutta jos niitä rahoja ei tietenkään ole, kehtaa tai halua tai uskalla käyttää, niin eihän sillä ole väliä.
Suomessa taitaa vaan olla niin vähän noita rikkaita, ettei oikein ole käsitystä miten nuo rikkaat ja heidän puolisonsa oikein käyttätyvät ja miten he ostavat. Minttu heidän joukossaan ei ole mitenkään erityisen törsäilevä, päinvastoin.
Louis Vuittonilla Suomessa on ovimies. Toki vain yksi liike, mutta silti.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 11:46"]Minttu on vähän sellaisen Suomi-juntin oloinen pohjimmiltaan...
[/quote]
Eiköhän sitten ole puolin ja toisin parinvalinta onnistunut. Jennistä en itse juuri perusta, mutta vaikutti liian hienolta ja korrektilta naiselta Kimille. Ei ollut niin epätoivoinen, että lasta olisi alkanut vääntää turvatakseen tulevaisuutensa.
Avaakohan Jenni koskaan avioliiton salaisuuksia, olisi kivaa kuulla? Tosin tuskinpa vain..
Kyllähän se joitain pistää vituttamaan ku tavis-muija löytää helvetin rikkaan miehen ja vielä näyttää, että jep, olen shoppaillut :D Voin kuvitella ku savu vaan nousee korvista ja itkupotkuraivareineen hakkaa lattiaa, että miksen minä! :D
Luulin että tässä puhuttiin siitä näyttelijästä :D
Jenni sanoi Me Naiset haastattelussa Ossi Väänäsestä: "Nyt on rinnalla ihminen, johon voi luottaa". Oliko tuo piikki Räikkösen suuntaan?
Mintun shoppailu ei luulisi ketään haittaavan, ei ainakaan minua. Ihmettelen kuitenkin, että netissä esittelee: "katsokaa, mitä olen ostanut". Monet varakkaat ostavat merkkituotteita, mutta eivät tee asiasta suurta numeroa. Takuulla Sirpa Selänteellä, Mikan Marketalla ja Hanna Koivulla on merkkituotteita, mutta eivät tee niistä suurta numeroa ja esittele netissä ostoksiaan.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:04"]
Jenni sanoi Me Naiset haastattelussa Ossi Väänäsestä: "Nyt on rinnalla ihminen, johon voi luottaa". Oliko tuo piikki Räikkösen suuntaan?
Mintun shoppailu ei luulisi ketään haittaavan, ei ainakaan minua. Ihmettelen kuitenkin, että netissä esittelee: "katsokaa, mitä olen ostanut". Monet varakkaat ostavat merkkituotteita, mutta eivät tee asiasta suurta numeroa. Takuulla Sirpa Selänteellä, Mikan Marketalla ja Hanna Koivulla on merkkituotteita, mutta eivät tee niistä suurta numeroa ja esittele netissä ostoksiaan.
[/quote]
Jennihän on paraskin puhumaan uskollisuudesta :D
No Minttu on uhrannut oman työelämänsä seuratakseen Kimiä, ja hoitaakseen heidän lastaan. Jos nyt uhraamiseksi voidaan sanoa :D mutta ihan normaalia, että tuossa tilannteessa mies maksaa. Nyt on vaan vähän hulppeammat tilit kyseessä.