Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään ei vaan saa läheisyyttä mistään.

Vierailija
16.12.2021 |

Olen huomannut mitä enempi ikää tulee miehenä niin naisia ei enää kiinnosta eikä saa sitä läheisyyttä. Itsekki kaipaisin läheisyyttä ja seksiä. Mutta ei. Ja joo tähän alkuun heti sanon en halua maksaa ja mennä maksullisiin ei mun juttu. Mites muut?

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kaipaa läheisyyttä.

Ei ainakaan Allun läheisyyttä.

Mikäs vika allussa on?

Ei mikään jos tykkää väkivaltaisesta, erittäin yksinkertaisesta, peliongelmaisesta jankkaajasta.

Ei ole väkivaltainen ei ole peliongelmainen.. yksinkertasia on monet miehet.. ja toiset ottaa alkoholia lyövän miehen kumppaniksi

Vierailija
42/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuule on ennenkin saatu. Sun läheisyyttä nyt ei kukaan halua.

Mun mies on eri mieltä. Sun juna taas meni jo.

EI todellakaa ole mennyt.. oon paljo ennenkin saanut läheisyyttä ja naisia.

Niin. Ennen. Nyt on nyt. Ja sun juna meni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan että tässä ketjussa on taas iltaan mennessä 20 sivua.

Jankuti jank.

Vierailija
44/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen allu ja kyllä kaipaan naista nykyään.. En ole hullu en ole peliriippuvainen.. en ole väkivaltainen en juo alkoholia kun joskus.. olen pitkä siniset kivat silmät ja vähän ylipainoa ei voi mitään.. pitää panostaa kovaa nyt.

Vierailija
45/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millähän tapaa? kerro perustelut?

Vierailija
46/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ottaa työttömän kännäävän sekopään.. itse olen kunnollinen mies ja ujo.. en polta en juo ku välillä alkoholia.. ennen join paljon.. mutta lopetin sen koska naiset ei halua että mies juo.. haluan löytää kumppanin

Vierailija
47/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millähän tapaa? kerro perustelut?

Kyllä se Allu kertoo kohta ihan itse.

Vierailija
48/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin jo hetken empatiaa, mutta toiseessa lauseessahan se taas tuli selväksi. Pelkkää seksin vonkausta tämäkin taas. Ei tarvitse ihmetellä, jos ei naisia enää kiinnosta. Tiedätkö kuinka monta vonkaajaa on tusinassa? Aivan, viisikymmentä.

Aikuista naista ei tosiaankaan kiinnosta itsesäälissä piehtaroiva mies, joka vinkuu päästä housuihin. Jos se on ainoa mikä sinua kiinnostaa, niin mene sinne maksullisiin. Jos taas oikeasti haluat läheisyyttä ja kumppanuutta, niin asenteesi on aivan väärä.

Vierailija
49/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan parisuhdetta ollut jo ihan tarpeeksi tässä yksin.. en halua mennä maksullisiin vaan meen vaikka sitte sillon tällön baariin jos ei muuta

Vierailija
50/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI vaan löydy semmosta naista joka olisi tosissaan kiinnostunut musta.. ainahan se on yksipuolista

Vierailija
51/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen allu ja kyllä kaipaan naista nykyään.. En ole hullu en ole peliriippuvainen.. en ole väkivaltainen en juo alkoholia kun joskus.. olen pitkä siniset kivat silmät ja vähän ylipainoa ei voi mitään.. pitää panostaa kovaa nyt.

Miten olet panostanut? Muuten kuin jankuttamalla täällä vauvalla.

Vierailija
52/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet panostanut? Muuten kuin jankuttamalla täällä vauvalla.

Tällä hetkellä en oikein mitää.. käyn terapiaa ja käyn töissä se hyvä.. makselen velkoja se hyvä.. nyt tulee paremmat tulot ens vuonna se hyvä.. asensin tinderin ja löysin naisen mut se poisti mut ja toinen sanoi ei yhteistä ja se siitä.. no lähden jatkos välillä baariin ja yritän lähestyä ja olla itsevarmempi naisia kohtaa

Vierailija
53/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ottaa työttömän kännäävän sekopään.. itse olen kunnollinen mies ja ujo.. en polta en juo ku välillä alkoholia.. ennen join paljon.. mutta lopetin sen koska naiset ei halua että mies juo.. haluan löytää kumppanin

Pari päivää sitten sanoit että olet jo täysin luovuttanut etkä halua naista ollenkaan?

Vierailija
54/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nainen on kuin kissa. Se tulee härnätäkseen kiehnäämään, ei oikeasti halua että kukaan koskee.

Koira sen sijaan haluaa olla toisen lähellä. Kuin mies.

Höpöä. Useimmat kissat tykkää läheisyydestä, mun kissa tulee yölläkin viereen nukkumaan.

Vierailija
55/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää sitten sanoit että olet jo täysin luovuttanut etkä halua naista ollenkaan?

En pysty olla ilman naista vuosia sekoan.. ei tää on mun elämä että oon vaa täälä yksin ja roikun jossain mutsissa en jaksa enää

Vierailija
56/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin jo hetken empatiaa, mutta toiseessa lauseessahan se taas tuli selväksi. Pelkkää seksin vonkausta tämäkin taas. Ei tarvitse ihmetellä, jos ei naisia enää kiinnosta. Tiedätkö kuinka monta vonkaajaa on tusinassa? Aivan, viisikymmentä.

Aikuista naista ei tosiaankaan kiinnosta itsesäälissä piehtaroiva mies, joka vinkuu päästä housuihin. Jos se on ainoa mikä sinua kiinnostaa, niin mene sinne maksullisiin. Jos taas oikeasti haluat läheisyyttä ja kumppanuutta, niin asenteesi on aivan väärä.

Joopatijoo.  Miehen tulisi olla viriili, halukas ja kiinnostunut seksistä mutta ei vahingossakaan saisi sitä antaa ymmärtää vahingossakaan.  Yritäppä hakea edes minkäänlaista naissuhdetta kertomalla olevasi täysin kyvytön ja imbotentti.  Ei taida edes kaveruussuhteet oikein ottaa tuulta siipiensä alle.  Naisilla on kuitenkin isolta osalta taka-ajatuksena parisuhde ja seksi.

Vierailija
57/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen sitte jatkossa kovasti töitä ja toki mun pitää muuttua jos kerta nuorempanaki kelpasin ja sain naista ja pääsin juttelee ja nyt oon ollu jumissa.. unohdan ne missit niitä en tuu koskaa saamaa... jotain täytyy nyt tehdä.. on työpaikat ja kaikki.. kelpasin vielä rahattomana työttömänä ennen

Vierailija
58/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en sitte millää kelpaa 36 v että jotain tässä iässä on sitte että kaikki on muuttunu tai maine menny.

Vierailija
59/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainaski minä sekoan ja mielenterveyskin sekoaa kun ei vuosiin ole lähinnä mitää.. ennen tapasin hyvin paljo naisia erilaisia.. ja nyt ei mitään enää

Vierailija
60/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös ennen sai sitä läheisyyttä ei tarvinnu ruikuttamalla ruikuttaa tätä.. vaan kyllä sitä sai kun ulos johki baariin lähti tai jostain.. mutta nyt ei käy missää niin on vähän eri tilanne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän