Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään ei vaan saa läheisyyttä mistään.

Vierailija
16.12.2021 |

Olen huomannut mitä enempi ikää tulee miehenä niin naisia ei enää kiinnosta eikä saa sitä läheisyyttä. Itsekki kaipaisin läheisyyttä ja seksiä. Mutta ei. Ja joo tähän alkuun heti sanon en halua maksaa ja mennä maksullisiin ei mun juttu. Mites muut?

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saisi - parisuhteessa. Mutta miehet ei enää halua perinteistä uskollisuuteen perustuvaa parisuhdetta. Nykymiehet haluaa "suhteen", jossa nainen passaa miestä miehen haluamina ajankohtina, esim. pari kertaa kuussa. Vastavuoroisuus puuttuu täysin. Ei se ole parisuhde, että nainen on miehen viihdyttäjä silloin kun mies ehtii kiinnostavimmilta asioilta tapaamaan naista.

Tottakai mies haluaisi täyden palvelun kodinkoneen, joka siivoaisi, kokkaisi ja pyykkäisi ja näyttäisi pkayboybunnylle ja toteuttaisi miehen kaikki pokefantasiat ja sitten vielä läsyttäisi ja kehuisi....

Miksi nämä mulkut ihmettelee kun ei seuraa löydy, kun etsivät tavaraa tyydyttämään tarpeensa?

Nainen on tavara. Get ovet it.

Vierailija
22/145 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saisi - parisuhteessa. Mutta miehet ei enää halua perinteistä uskollisuuteen perustuvaa parisuhdetta. Nykymiehet haluaa "suhteen", jossa nainen passaa miestä miehen haluamina ajankohtina, esim. pari kertaa kuussa. Vastavuoroisuus puuttuu täysin. Ei se ole parisuhde, että nainen on miehen viihdyttäjä silloin kun mies ehtii kiinnostavimmilta asioilta tapaamaan naista.

Tottakai mies haluaisi täyden palvelun kodinkoneen, joka siivoaisi, kokkaisi ja pyykkäisi ja näyttäisi pkayboybunnylle ja toteuttaisi miehen kaikki pokefantasiat ja sitten vielä läsyttäisi ja kehuisi....

Miksi nämä mulkut ihmettelee kun ei seuraa löydy, kun etsivät tavaraa tyydyttämään tarpeensa?

Nainen on tavara. Get ovet it.

Hahhaa, itketkö samalla kun vemputat? :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se naisenakaan sen helpompaa ole. Seksiä toki saa, mutta kyllä sitä muutakin läheisyyttä kaipaa. Siltä vakihoidoltakaan kun sitä ei saa, kun kuulemma alkaa tulla muuten tunteita kuvioon. Totta ehkä, mutta mulle riittäisi suhde missä on vain seksiä ja läheisyyttä. Arkea ei tarvitse jakaa muuten. Kävis vaan välillä yökylässä ja silloin saisi molempia.

Minulla on käynyt sitten hyvä säkä.

Vakiohoidolta saan upeaa seksiä ja läheisyyttä. Ei jaeta arkea, ollaan puhuttu tämä tunnejuttu selväksi. Tämä järjestely on toiminut jo muutaman vuoden.

Vierailija
24/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu et saa naista etkä seksiä.

Oon saanut ennenkin ja tulen saamaan kyllä.

Vierailija
25/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit siis vai satunnaista panoa? 

En vaan parisuhde olis kiva.. mutta läheisyys ois kans kiva juttu

Vierailija
26/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki itse sitä sai enempi nuorena kai oli erilaisempi ja kiinnostavampi ja toki ikä vaikuttaa näin keski ikäisenä monet jo pariutuneet ja löytäneet toisensa ja baareissakaa ei kovin usein enää tule käytyä ja jotenki ei tapaa enää naisia.. töissä naisia ei sillain kiinnosta.. mutta jotenkin tää on jumissa ainaski itellä elämä ettei tapaa naisia ja saa sitä läheisyyttä ja se masentaa vaa kun on paljo kauniita naisia tuola ja ei saa läheisyyttä

Vierailija
27/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki itse sitä sai enempi nuorena kai oli erilaisempi ja kiinnostavampi ja toki ikä vaikuttaa näin keski ikäisenä monet jo pariutuneet ja löytäneet toisensa ja baareissakaa ei kovin usein enää tule käytyä ja jotenki ei tapaa enää naisia.. töissä naisia ei sillain kiinnosta.. mutta jotenkin tää on jumissa ainaski itellä elämä ettei tapaa naisia ja saa sitä läheisyyttä ja se masentaa vaa kun on paljo kauniita naisia tuola ja ei saa läheisyyttä

Ja toki varmaa ylipaino myös vaikuttaa kans kun on mahaa ja ylipainoa saada naista ja minkäänlaista seksiseuraa.. mutta kyllä sitä kaipaa ei enää osaa kohta olla edes seksiä kun ei sitä mistään saa

Vierailija
28/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa jo riittää tää yksin oleminen kun on tässä jo muutaman vuoden ollu sinkku ja ei saa mistää niinku läheisyyttä ja elämä sillai tasapainos vakityöt ja kaikki ja jotenki haluaisin panostaa sit lisää kai itteeni että saisi sitä jonkinlaista läheisyyttä ettei oo tässä jumissa vaa kotona

Vierailija
29/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kaipaa läheisyyttä.

kylläpäs varmasti kaipaa!

Vierailija
30/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan Allun läheisyyttä.

Vierailija
31/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Sitä kun taluttelet useamman kerran päivässä,niin jo alkaa koiriaan taluttelevat naiset juttelemaan. Ja voihan sitä sitten pikkuhiljaa jatkaa keskusteluja jomman kumman kotona.

Tosin tuo onnistuu vain taajamissa ja mieluummin vielä jossakin kerrostalolähiöissä missä lähellä joku sopiva ulkoilutuspaikka.

Vierailija
32/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuule on ennenkin saatu. Sun läheisyyttä nyt ei kukaan halua.

Vierailija
33/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te jaksatte itkeä tästä samasta asiasta päivästä toiseen? Keksikää joku kiva harrastus niin tulee muuta ajateltavaa

Vierailija
34/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sitä oli jonkinlaisia kavereita ja tutustu paremmi naisiin ja oli paremman näkönenkin ja kunnossa.. mutta näin tässä iässä jotenki niin vaikeeta löytää minkäänlaista sutinaa säätöä.. välillä tuntuu olevan jopa ihan ilmaa naisille

Vierailija
35/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon jopa masentunut ja turhautuu vaan kun ei saa oikee minkäänlaista sutinaa tai läheisyyttä kun sitä nykyää kovasti kaipaisi. Että vaikeeta on

Vierailija
36/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vika allussa on?

Vierailija
37/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on eri mieltä. Sun juna taas meni jo.

Vierailija
38/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on eri mieltä. Sun juna taas meni jo.

EI todellakaa ole mennyt.. oon paljo ennenkin saanut läheisyyttä ja naisia.

Vierailija
39/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vika allussa on?

Ei mikään jos tykkää väkivaltaisesta, erittäin yksinkertaisesta, peliongelmaisesta jankkaajasta.

Vierailija
40/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vika allussa on?

Hullu ja epävakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi