Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Ensikot perjantaina~

15.09.2006 |

Moikkis, aloittelen pikaisesti uutta pinoa. Voisiko joku muu linkittää eilisen, kun en kerkiä etsimään sitä nyt?

Kommentit (46)

21/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora, salaisesti oon toivonu kyllä, että meidän sukuun saatais vähän poikia, kun on niin tyttövoittoista. Ja tiedän kyllä, että mieskin on tainnu salaisesti toivoa poikaa. Joten kovin ollaan iloisia sukupuolesta :) Mutta ihan samanlailla oltais oltu iloisia, vaikka pippeliä ei ois näkynytkään :)

Toivotaan, että teki näätte sitten rakenneultrassa kumpi tulee!

Ja noista mun kiloista, mulla oli tosiaan johonki puoliväliin asti pahoinvointia sen verran, että kiloja ei vaan tullu ku ruoka ei maistunu! Ja vois oikeestaan sanoo, että ruokahalu on palautunut täysin normaaliks vasta rv 30 paikkeilla. Että kyllä noita kiloja varmaan kerkee tässä vieläki tulemaan ties kuinka paljo :)

Laralla oli ihanan pieni ja nätti masu noissa kuvissa :)

Ja sit aiemmin oli jotain kalluppia lävistyksistä ja tatskoista. Mulla on lävistyksiä kielessä ja navassa ja tatska selässä. Toi kieliläväri on kyl semmonen, jonka mieluusti ottaisin pois, mut mies ei anna. Yhen tatuoinnin haluaisin kyllä vielä tohon olkapäähän, mut saa nyt nähdä millon sen sitten sais aikaseks.

Joo, mutta ei kai nyt muuta taas tällä kertaa...

Vierailija
22/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olikin makkara joka siitä hemiksestä kirjotti eikä MiaMik.. Muisti teki tenät. Sori.. Mut siis makkaralle tarkoitettu se teksti tuolla aikasemmin.

Kiitos poppis:) Hyvä et otsis näyttää hyvälle! Tuo se kyl aika paljon uutta ilmettä.. Mä voisin ehkäpäs lisäillä myös meseen teitä jossain vaiheessa. En vaan kehdannu sillon aikasemmin ku mun meseosote on tehty joskus vuonna kukka ja kivi ja sen kyl huomaa siit nimestä..

En nyt oo kuitenkaa uutta jaksanu vääntää..et jos vielä muutkin haluais pistää omia osotteitaan vielä tänne..Ni mä jossain vaiheessa lisäilen..Nyt kuitenkin pois koneelta.

Kohta mies tulee töistä ja sit vois lähtä kauppaan ostamaan jotain herkkuja. Tänää vois olla sipsipäivä:D heippa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vieläkään oo synnytysuutisia! Höh.

Suurkiitos Osborne - olin kokonaan unohtanut verilettujen olemassaolon! Taidanpa hakea niitä iltapalaksi.

Mä laittelen Poppis sulle noita Saksa-juttuja tulemaan illalla jos en ole tokku pois hieronnan jäljiltä :)

Laralei kyseli tuosta hempasta...niin siis se meni jotenkin niin että kun äidin hb laskee, niin istukan verenvirtaus paranee ja sikiön ravinnonsaanti tehostuu. Ja jotain muutakin siinä oli, mitä en nyt muista koska en muutenkaan muista nykyään mittään... Toi ei siis tarkoita, että jos hemis pysyy raskausajan hyvänä niin pitäis olla huolissaan! Tai että jos tulee joku vakava anemia niin sekin olis vielä vaan hyväksi vauvelille...ei tietty. Blah, ei mitään tolkkua mun jutuissa :)

Menis tunti pian - mä bongasin työpaikan intran myyntipalstalta rintapumpun ja meen hakemaan sen kolmelta. Voin sit iltaisin viihdyttää sillä itteäni ja leikkiä vaikka Mansikkia...mooooo....

makkara

Vierailija
24/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osbornelle tervemenoa Ikeaan :) sieltä lähtee kyl aina jotain krääsää mukaan, ku on aikas edullista sellaista.

Larsku, voi ihanaa teille tulee poika! Me ei eilen nähty sukupuolta ultrassa, ei tosin kysyttykään josko olis voinut sitä yrittää tarkemmin tiirailla :) mä olen vaan niin varma et poika tulee :9 mut sil nyt ei oo väliä!

Mörötin, toi body jutska " Isin kulta" on aivan ihana idea...mä saatan kyl nyt kopioida tän idean sulta...jos et ehdi siihen hakea jotain " panttioikeutta" :))

Makkara saa rintapumpun, saako kysyä mihin hintaa irtos?

Mä kokeilisin tohon hemppaan sitä Krauterblusaftia tms. litkua, toisilla se on auttanut, ku pillerit ei tehoa?

Olipa kiva nähdä Hanista ja Laraleista kuvat!! Määkin voisin jossain vaiheessa vähän " vilautella" ..

Poppis, vielä piti siihen leipäkakkuun lisätä, et kannattaa laittaa kinkun kanssa tuorejuuston lisäksi viel kermaviiliä, niin vähän keventää makua :)) heh, jos nyt tosta voi enää keventyä :)

jatkoja kaikille ja jakautumisia ootellessa

Mykis

Vierailija
25/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD3333]Haninki kuvat kävin kattoon..Sä oot just sellanen ihq ja pieni ku ajattelin sellon ku puhuttiin painosta ym. =)

Larsku: mun miehen suvussa on kaikki poikia ja nyt ne kaikki kovasti odottaa, että me saatais tyttö perheeseen..Tyttö ois kyllä ihana..Mun iskä varmaan toivoo poikaa..Poikakin ois ihana..Tässä ei voi kun voittaa! =)

Makkara: juu ei kiirettä..vai onko?! hitto enhän mä tidä kauanko sieltä menee tulla mitään..ja voishan ne kohta jo hankkiakin..=)

Mykis: mä ihan tosissani ajattelin sit vääntää elämäni ekan voikkarikakun..Pitääköhän se johonki vuokaan kasata kun mulla ei oikein ole..? Ja sit jossain vaiheessa kipata? Vai pysyykö se vaan noin..? mä nään jo mielessäni pienen vinon kyhäelmän..=D Hitto kun sais laittaa kylmäsavulohtakin ja katkiksia..no ens vuonna sit..=) samalla kun niitä viinejä ja juustoja vetelen..stockalta nimittäin saa yhtä ihanaa brietä, joka on tehty pastöroimattomasta maidosta..haisee rutolle, mutta on taivaallista! =) hitto oon nähny siitä unta..oioi..taisin eksyä aiheesta? =)

Ei taas muuta tällä erää..=)

t. poppis

Vierailija
26/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kysyä mihin hintaan lypsykone irtos: Avent Isis 30¿. Mun pitää nyt vielä tarkistaa, onko siinä kaikki osat tallessa (pitää luottaa kyllä myyjän sanaan kun ei tod oo käsitystä mitä osia siinä pitäis olla!).

Larskua unohdin onnitella pojusta! Onkos nimi nyt sit valmiina jo?

Hitsi kun voileipäkakku on hyvää! Pitäis itse koittaa tehdä joskus kans. Ehkä sit äippälomalla. Ei mua se hyvän maun aikaan saaminen jännitä (eiköhän noilla aineksilla tuu hyvää!), mutta ulkonäkö...hmm. Että miten siitä sais nätin?!

makkara

Vierailija
27/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora@79: Eipä ole vielä nyytti tullut masusta ulos. Näin kyllä jo semmoista unta toissayönä, että vauva potki ihan sikana, jolloin mun mahani rintojen ja masun välistä repes ja nyytin isot jalat tulivat ulos mahasta. Mää sitten työnsin niitä sikana mahan sisälle takasin ja kielsin sitä tulemasta tätä kautta. Venkuili ja venkuili, eikä millään tahtonut mennä takaisin..

SillySausage: Itsekin taistelen jatkuvasti hemoglobiinin kanssa. Viimeks neuvolakäynnillä se oli 98 ja siis olen syönyt Obsidan-rautalääkettä tässä viimeiset kuukaudet. Olen myös ostanut yrittkaupasta/apteekista semmoista rautalitkua kuin Floradix-rautapitoista-yrittijuomaa. Se ei oo laittanut mahaa kipeeksi ollenkaan ja siinä on paljon kaikkia B,c-vitamiinia ym. jotka auttavat raudan imeytymistä. Se on siis tehty yriteistä (nokkosta, marjoja ym) ja on siksi mahalla ystävällistä ja imeytyy hyvin. Tosin eipähän oo mulla näkynyt imeytyminen nyt, mutta aikaisemmin sain sillä nostettua hemppaa. Kannattaa myös katsoa ruokavalioon mahdollisimman paljon rautapitoista ruokaa. Laittaa vaikka nokkosta ruuan sekaan mausteeksi jne.

Larsku85: Onnea pojasta! Toivottavasti poika tulee maailmaan ennenkuin rupeat vallan tuskastumaan asiasta _kuten eräät_. :P

Kandivaihe ja mörötin-81 + omaa napaa: Määkään en saanut yöllä sitten unta kunnolla ku nyytti päätti pitää voimistelutunnin. Myös oli suht. kivulaita supistuksia samoihin aikoihin. En sitten tiedä johtuiko supistuksista vai nyytin nyrkkien lyönneistä, mutta tunsin taas semmoista ikävää sukkapuikko lyöntejä tuonne alapäähän. Eipähän siinä voinut ku hengitystä tihentää ja voivotella (ja nousta istumaan) jokaisen " sukkapuikkolyönnin" aikana. Tosi ikävää. Jos menin makuulle niin kivut yltyi, joten joudun joko olemaan istuvassa asennossa tai seisomassa. Nyytti sitten potki ja löi ihan huolella kokoajan. Venkuili myös ja niinpä selkä liikkui oikealta puolelta vasemmalle jne. Mulle tuli myös alaselkään ikävää painetta supistuksien aikana (tuli 5-10min välein). Joskohan nyt vihdoin tää kertois, että pian se nyytti tulee maailmaan.. Tosin kuulemma pitäisi vauvan liikkeiden vähentyä.. Meillä se vaan lisääntyy näin yömyöhään. Olin siis klo 4 asti yöhön hereillä, jonka jälkeen sain ISTUVASSA asennossa unta... Aika napakoita supistuksia siis tulee edelleen, mutta tuskinpa tääkään mitään vielä on..

Sain siis viime neuvolasta lähetteen äitiyspolille verenpaineiden nousujen takia. Ei ne ollut kuin 131/89, mutta aikaisemmin verenpaineet ovat olleet 105/60 niin tuo on aika suurta nousua siihen verrattuna. Valitin neuvolassa myös huonoa oloa, väsymystä ym. joten varmaan siksikin laittoin äitiyspolille lähetteen. Sain sitten tiistaiksi ajan, jossa olisin ollut opetuspotilas. Olisi siis ollut 2-3 kandiopiskelijaa siinä lääkärin kanssa ja yksi opiskelija olisi tehnyt tutkimuksia lääkärin kanssa.. Itseäni karmittaa ajatus, että joku opiskelija ronkkii vielä lääkärin jälkeen alapäätäni ja niinpä peruin ajan ja otin normaalin ajan.. Haluaisin kyllä auttaa opiskelijoita, mutta senverran ikävältä kaikki alapäätutkimukset on olleet, etten sitä ylimääräisesti halua. (Itselläni siis endoa ja paikat voivat olla hyvinkin herkkiä tietyissa kohdissa). Tietääkö kukaan, että mitä äitiyspolilla oikeastaan tehdään kun sinne saa lähetteen verenpaineen + huonon olon takia? Katsotaan käynnistetäänkö vai mitä??

Niin ja Miten ihmeessä te ootte saanut noita kivoja värejä teksteihin? Määkin haluaisin vähän väriä näihin.. :P

Vierailija
28/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larsku85:

Sit lääkäri teki sen sisätutkimuksen, joka muuten sattui tällä kertaa huomattavasti enemmän ku koskaan. Mun kohdunsuu oli reilusti sormelle auki ja pehmeää kanavaa jäljellä vaan 1,5 cm! Lääkäri sanoi, että on kyllä tosi kypsät paikat viikkoihin nähden ja vihjaili, että saatan lähtee synnyttään ihan millon vaan. Aika hurjaa, että se tunsi sormellaan jo vauvan kallon! HUIH!

-Larsku 35+5

Onnittelut poikauutisista Larsku! Mullahan vastaavasta lääkärin kommentista meni vain pikkasen reilu vuorokausi, kun vauva oli jo sylissä! :) Mutta toivotaan, että teidän poitsu viihtyisi masussa vielä hetkisen, niin olisi sitten hieman valmiimpi syntymään tähän maailmaan. Onnellista loppuodotusta!

Milloinkas Pepsiksestä ja Ull-maijsta oikein kuuluu jotain??? Käyn täällä vähän väliä tarkistamassa tilanteen! ;) Voi kun kaikki olis mennyt hyvin ja heillä olis jo nyytit kainalossa tuhisemassa.

-Q-

Vierailija
29/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei pinoo vaan niin p**kleesti niit leipii...kyl se kasas pysyy :) kandee tietty kasaa alustalle, jossa sen sit tarjoilee :)

Makkara, toi hinta anto vähän osviittaa, ku meidän yhes työpaikan puljus myydään sellanen setti: rintapumppu, liivin suojia, imetystutteja ja olikohan viel joku hintaa 45 euroo. Ny en kyl valmistajaa muista.

Kait toi pumppu olis hyvä olla varalle, jos vaikka maitulii tulis ja jos vielä yltyy virtaamaan ku niagaran putous!

ja eiku kaikki kakun tekoon :)

mykis

Vierailija
30/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burde: Millaisia näköhäiriöitä sulle tuli? Itselläni on ollut nyt parina päivänä suht. kovaa pääjomotusta ja eilen kaupoilla rupes semmosia ikäviä valopilkkuja tuleen silmiin. Kipu oli muutenkin vähän semmoista pistävää, että oli laitettava ihan silmät kiinni hetkeksi. Itselläni ei siis migreeniä oo ollut, mutta oireet vaikuttaisivat hyvin migreenimäisiltä.. Sain äippäpolille ajan vasta tiistaiksi (neuvolasta sain lähetteen sinne). Neuvolassa verenpaineet oli noussut n. 105/60 -> 131/89. virtsa ok.

Vierailija
31/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin muuten eilen ihan huoletta sini- ja valkohomejuustoja ja ihan kunnolla keksin päälle laitettiin! onkos niin, ettei esim. sinihomejuustoa kannata syödä muuta kuin kypsennettynä tms. läämmitettynä??

mykis taasen

Vierailija
32/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös noita tavallisia pastöroidusta maidosta saanut syödä? Jotku kai suosittelee, että kuumentaa, mutta tiedä sitten..Hiton listeriatkin!

t. poppari

Vierailija
33/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy & lätkä-gallup: Ukko pelaa jääkiekkoo jne. ni tulee sitte itteki seurailtua noita jääkiekkojuttuja... tapparaa kannatetaan molemmat ja peleissä käydään enemmän tai vähemmän.

Ope: Tosi kurja toi RR ja sf-mittajuttu. Toivottavasti pääsette pian ultraan ja Ahaa on kasvanu ja muutenkin kaikki hyvin!!!!

Viipero: Ei muuta kun saikulle jos tuntuu, että töissä on raskasta.. ja varsinkin jos kerta kovasti supisteleekin.

Iida-linnea: Hienoa että masussa on elämää ja ultrassa kaikki hyvin!

Kandi: Söpö masu sulla! Ja aivan tosi sulonen muhku! =) Ihan oli ittensä näkönen. ;)

Mauku: Hienoa, että veriseulassa oli kaikki ok.

Makkara: jos otat rauta tabletteja tai syöt jotain missä on rautaa, ni kannattaa samalla syödä/juoda jotain missä on c-vitamiinia, kun se auttaa raudan imeytymisessä. Kalsium juttuja, teetä tai kahvia ei raudan ottamisen aikoihin ottaa, kun se taas heikentää sitä imeytymistä. Rautaa on mm. manteleissa, aprikoosissa, rusinoissa, kuiv. persijassa, pellavansiemenissä, herneissä, parsakaalissa, jne.

Larsku: Vai tulee teille poika!! :D IHANAA!!!!

Laralei: Mä kattelin kans elämä lapselle konserttia ja aloin tietty itkee siinä kohtaa, kun ne näytti sitä pikku tyttö vauvaa siellä teho-osastolla. =)

Poppis: Onneks olkoon otsiksen johdosta! ;)

Icep: Mulle ne sano synnytysvastaanotossa, että äippäpolilla ne tekee samat mitä mulle sillon siellä eli -> pissanäyte, labrakokeet (toksemia), lämpö, syke- ja supistuskäyrä 20min, RR mittaus, ja lääkäri tutkii + ultraa.

Aika samoilta noi sun oireet kuulostaa kun mullakin eli mee ny ihmeessä synnärillä käymään jos olos vielä tosta huonontuu!!! Ja siellä menee sitte tosi kauan, että jos ukkos tulee mukaan, ni käske sen ottaa lukemista ym. tekemistä sen ajaks ku joutuu oottelee.

En sitte tiiä kuin nopeesti sieltä äippäpolilta selviytyy pois.

Niin ja mullakin se aika olis ollu semmonen opetusaika...

Burde ja pennari... lähetän tän ny ettei nää katoo ja kirjotan sit omat kuulumiset

Vierailija
34/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu karssu on siis karkkia... En ole mitenkään erityisen hulluna rakennustarvikkeisiin - ainakaan syömismielessä =) Onnea otsiksesta, terveisin otsiksen itsekin " omistava" (tosin en pidä siitä tällä hetkellä kun en harjannut hiuksia aamulla ja siinä on keskijakaus... ei kiva).

Mun piti keskeyttää vähäksi aikaa siivous kun alkoi niin vimmatusti supistelemaan... Auts auts auts. Vaikka hyvähän se siis on että supistelee, edistystä tapahtuu...

Voi että tekee nyt mieli voileipäkakkua!!! Rakastan voileipäkakkua ja teen sitä joskus vaikkei edes ole vieraita tulossa, tosin yhden voileipäkakun miehen avustuksella syöneenä ei sitä kyllä taas ihan vähään aikaan jaksa syödäkään. Mut voisinpa mennä syömään sämpylöitä, leivoin nimittäin porkkanasämpylöitä kun on se buumi täällä päällä ja tein puolukkapuuroa... Namskis.

Karssuli edelleen

Vierailija
35/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on jo parempi ja se oli todettavissa myös neuvolan mittauksissakin:

- RR oli laskenu (118/79)

- painoa oli tippunu 3 pvssä -800g

- pissa oli puhdas

Eli lepo on onneks auttanu ja nyt uskaltaa olla vähän enempi pystyssäkin. Niitä näköjuttuja tulee vieläkin aina sillon tällön, mutta kun ei juuri särje päätä, ni en oo huolissani.

Tiistaina on seuraava neuvola ja viikon päästä äippäpolilla kontr. Toivottavasti ei ny viikonlopun aikana tuu mitään ihmeitä. Mä sain jopa luvan mennä maanantaina äitiysjoogaan jos olo on ok. =)

Mä oon alkanu oottaa ihan hirveesti, että penni-enni syntyis. Kun oli siellä SVO:lla kuuntelemassa muutaman tunnin synnyttävien äitien puhinoita ja ähinöitä, ni se vaan lisäs entisestään sitä, että haluis jo itteki tosi toimiin... vaikka se sattuukin ihan pirusti! =) On jo jotenki kivempi mennä sinne synnyttämäänki, kun tietää että mitä siellä sitte tapahtuu jne...

Sen verran täytyy vielä sanoo, että mua harmittaa, kun ei oo oikeen noita supistuksia ollu... Nyt kun on ollu tää päänsärky juttu, ni ne on kuta kuinki kadonnu. :( Olis niin kiva kun niitä olis ja pääsis synnyttämään. :) Mut ehkei sit vielä oo pennarin aika syntyä... siis vielä. Saa nähä kauanko se tuolla yksiössään viihtyy. Toivottavasti ei kauheen pitkään, varsinkin jos tää loppuraskaus menee siihen, että ei voi tehdä muuta ku maata aamusta iltaan.

Huh kun on kuuma... ja maha kutiaa... pitääpä mennä rasvaamaan. =)

Burde ja Penni-enni 37+5

Vierailija
36/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinon ootte saanu aikaan heti kun en oo ollu vahtimassa :)

Meillä meni tänään koko aamupäivä neuvolassa & äippäpolilla juoksennellessa, mutta verenpainetta lukuunottamatta kaikki on onneksi ihan ok.

Verenpaine on siis edelleen korkea, 155/96 mutta mitään muita oireita ei oo... Tai no, päätä särki kyllä illalla, mutta se voi yhtä hyvin olla seuraus murehtimisesta kuin syy.

Neuvolasta saatiin lähete äippäpolille, jonne mentiin sit samantien. Siellä otettiin verikokeet + pissanäyte, jotka oli onneksi ok. Ahaatakin tutkittiin, otettiin jotain " käyrää" sykkeistä, supistuksista ja liikkeistä ensin ja sit lääkäri zoomaili vielä ultralla ja teki sisätutkimuksen. Ultran antamien mittojen perusteella Ahaa ois tällä hetkellä 2050g ja napavirtaukset oli ihan hyvät, joten vielä pitäis kasvaa ja ennuste olis jotain 3300g jos menee ennusteiden mukaan loppuun asti. Eli nähtävästi se pieni sf-mitta joka ei kasva, ei kerro mun kohdalla mitään... Siellä se Ahaa treenaili hengitysliikkeitä ja hötkyili muuten vaan! Onneksi sillä ei siis ainakaan ole mitään hätää!

Kohdunsuu oli kiinni ja kanavaakin jäljellä 3cm, joten nyt vaan seurataan viikoittain tota verenpainetta + sitä ettei ala tulla valkuaista pissaan. Äippäpolillekin sain kontrolliajan parin viikon päähän.

Mitäs täällä olikaan tänään...

Poppis tais olla jotenkin uudistunut, mitäs sille sun tukalle tapahtuikaan... :DD

Mä muuten " todistin" tänään, et sen meiän neuvolan vaaka näyttää liki 1,5kg liikaa, koska kotona ja TYKSissä vaaka antoi suunnilleen 1,5 kg vähemmän kuin eilen neuvolassa!

Kuviakin oli taas jotkut laittaneet, en uskaltanut käydä vielä kattomassa, kun alkaa vaan taas harmittaa oma olemattoman pieni maha... No, ehkä mä käyn vielä :)

Eiks kukaan vieläkään oo kertomassa vauvauutisia... No, jos viikonlopun jälkeen viimeistään saadaan urakalla uutisia!

Makkaralla oli ollu kiva synnytysuni :) Mä en vieläkään oo nähny koko aikana yhtään unta koko aiheesta eli vauvasta tai synnytyksestä :/ Olis kiva katella sellasia mukavia unia itekin :))

Ja Osse pääsee huomenna aikiiaan! Mullakin ois taas yhtä ja toista mielessä, mitä sieltä pitäis hommata... Katotaan, jos vaikka ens tai seuraavana viikonloppuna ajeltais Keravalle vanhuksia moikkaamaan ja tietty matkalla on aina pakollinen oheikohde Ikea ;))

Larskulle onnea pienen miehen johdosta :) Meillä ei oo sukupuolesta tietoa, mutta kovasti se kyllä vois helpottaa esim. just vaatteiden hankkimista!

Jaa niin ja joku siitä jääkiakostakin jotain höpisi.... Meillä on tekkarissakin sellanen " jääkiekko-suodatin" , että välittömästi vaihtuu kanava toiseksi jos alkaa tulee jääkiekkoa ;)) Ja se toimii varmasti, jos kaukosäädin on miehen kädessä, melko todennäköisesti myös mun käsissä. Eli siis ei TODELLAKAAN seurata ;))

Hempasta oli joku kans huolissaan, Makkara taisi olla. Mä oon syöny obsidania varmaan kesän alusta alkaen, ja nyt vasta on alkanut hemppa nousta. Ei se nyt mikään super-alhainen ole missään vaiheessa ollutkaan (113 alimmillaan), nyt oli vasta 123. Tosin meidän alennus-neuvolassa sitä ei turhan usein mitata, mulla otettu koko aikana kolme tai neljä kertaa... Mutta hitaasti siis vaikuttaa toi rauta, olen ymmärtänyt jostain muualtakin jotain vastaavaa.

Tais tulla aika romaani... No, jospa jatkan vielä illalla, jos jotain palautuu mieleen. Taas meinaa alkaa sattumaan päätä :(

t. Pienimahainen Ope + Ahaa rv 34+4

Vierailija
37/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

burde: Sain siis ajan vasta tiistaille (tuli postissa lappu kotio kun neuvolasta laitettiin lähete sinne). Tarvisko sun mielestä ennen sitä käydä jo tutkituttamassa? Nyytti siis liikkuu masussa varsin hyvin.. (liikaakin). Tänään on ollut tosi heikko olo, kuin olisi kuumetaudissa ilman flunssaa. Onkohän äippäpoli ees auki täällä Tampereella viikonloppuisin?

Vierailija
38/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömästi kirjoituksia tänään! Ihania irc-galleria kuvia laraleilla ja hanilla, kävin niitä kurkkimassa :) Oli kiva nähdä laran mahakuvia, osasin suhteuttaa omankin mahan paremmin (kuluviin viikkoihin nähden) niitä katsellessa. Mutta pikku-millillä on ollut tosi iso maha!! :) Ajattelin niin jo silloin Aksun vielä köllötellessä siellä, ja näyttihän se nyt vieläkin katsellessa isolta viikkoihin nähden, varsinkin tähän mun mahaan verrattuna.

Ensimmäinen outo raskaudenaikainen himo: tänään piti viipyä Citymarketin pesuaineosastolla varmaan puoli tuntia, kun kaikki ne yleispuhdistusaineet tuoksui niin ihanilta... Avasin joka ikisen putelin ja haistelin niitä oikein syvään hengittäen; osaa teki mieli jopa maistaa, mutten sentään siihen langennut :) Ja tuli ihan kamala siivousvimma, haluan vaan päästä pesemään jollain pesuaineseoksella kaikkia kaakeleita puhtaaksi... Mies ei ole liian innoissaan, mutta hei, tänään siivotaan! :)

Kandi & muhku 25+1

Vierailija
39/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nyt laittamassa niitä masukuviakin sinne.

Niin, oliko siis POPPIS jolla oli se OTSIS? Kun ei nyt ihan vielä mennyt jakeluun... :D

Mörötin, ihan lastentarhanopettajaksi valmistun jahka valmistun :) Sivuaineena luen tuota erityispedagogiikkaa, en tiedä, saanko siitä tarpeeksi eväitä kandintyöksi asti, mutta eipä mun vielä sitä tarvitsekaan huolia. Sinäkin olet lto?

Laraleillä hyviä kuvia! Hauska nähdä, minkänäköisten ihmisten kanssa sitä oikeasti onkaan tekemisissä :) Muutkin rohkeasti vaan niitä kuvia kehiin!

Pikkumillin kuvat olen nähnyt aiemminkin, en vain muista, miten olen eksynyt niitä katsoman :O

Han ja Rumpali 20+2

Vierailija
40/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille hirmuisesti hempankohotusvinkeistä - eiköhän musta noilla eväillä tuu taas rautainen nainen :)

Hieronta oli tuskallista mutta teki olon autuaaksi. Veripalttuja hain kotimatkalla. Kotiin en sit meinannu päästäkään - ovi ei auennu sitten millään. Soitin johonkin kiinteistöhuoltopäivystykseen, ja n. kymmenessä minuutissa tuli reipas nuori mies paikalle - hyvää palvelua sanoisin! Nyt on ovi kunnossa :)

makkara