Sinun pitää tyhjentää kellarikomerosi ylihuomiseksi. Mitä teet?
Kaatopaikkareissuja, sukulaisille kamaa, omiin nurkkiin jotain.
Olisi ongelma.
Entä te?
Kommentit (21)
Oma tyhjentyi ennen luovutusta parissa tunnissa. Ja moppasin vielä lattiatkin. Tavarat auton konttiin. Osa kaatikselle ja osa uuteen varastoon. Simppeliä.
Vai oletko jäämässä ilman asuntoa?
Siellä ei ole paljopa mitään joten helppo homma, soitan veljelle ja pyydän hänen peräkärryään lainaksi. Tavarat peräkärryyn ja kaatopaikalle.
Mulla on kellarikomero vain kakkosasunnolla, 650km. En tyhjennä sitä ylihuomiseksi, en edes ensi viikolla.
Tähän aikaan vuodesta siellä on parit sukset, ahkio ja 50-luvun tuolin raato. Varmaan veisin sukset ja ahkion kämpille ja tuolin polttokelpoisten molokkiin.
Omani on tyhjä. Kaikki tavarat mahtuu kaksiooni. Olen yli viisikymppinen. Kuolinsiivous on tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä romua säilöt?
20 vuoden kengät, takit, huonekaluja, lasten leluja, reppuja, vaikka mitä. Ap
Pyytäisin naapuria hakeen autonrenkasnsa pois. Muutamat muovitavarat ja astiat ottaisin kotiin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Oma tyhjentyi ennen luovutusta parissa tunnissa. Ja moppasin vielä lattiatkin. Tavarat auton konttiin. Osa kaatikselle ja osa uuteen varastoon. Simppeliä.
Vai oletko jäämässä ilman asuntoa?
En ole jäämässä. Ap
Autoon liittyvät autoon, ulkosäilytystä kestävät parvekkeelle, sisällä säilytettävät asuntooni, osa olis varmaan roskiin menevää. Tyhjennykseen menisi noin yksi ilta.
Facen lahjoitusryhmään kuva varaston ovelta ja tieto, että nopein hakee, ei varauksia. Jos jotakin jää, roskiin.
Nyt en ymmärrä. Onko miul jossain kellarikomero?
En mitään. Mun kellarikomerossa on yksi osiin purettu sängyn runko eikä sekään ole mun.
Helppoa: matkalaukku, pallogrilli ja fillarin pumppu. Ei siinä kauan menisi !
Tsekkaisin onko naapureilla tyhjää komeroa ja sinne ensialkuun vuokralle. Mutta jos ei ole, niin rullakko ja sillä asuntoon.
Hämmästyisin niimmaan perusteellisesti kun ei mulla mitää kellarikomeroa edes ole.
Varastossa on vain puolisoni kamoja. Hoitakoon itse.
Ei siellä ole mitään. Varkaat tyhjentäneet sen kahdesti, niin en ole enää sinne mitään säilöön vienyt.
Mitä romua säilöt?