Kirsi Salo vihanlietsoja ja joululauluhössöttäjät
Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Erotaan kirkosta, kun kyllä minä niin mieleni pahoitin kun en kirkon pihalle saanut kokoontua laulamaan!🙄
Mitä hemmetin väliä jollain joululauluilla? Näillä toimilla yritetään rajoittaa pandemiaa ja suojella heikompia, sairaita, vanhuksia, raskaana olevia jne. Emme "Me muut" ole peloissamme, vaan realisteja (ja järjissämme).
Ja puhuvat lämimmäisenrakkaudesta, mutta on vaan minä minä minä ja minun oikeudet. Kirsi Salo, kaikki ei ole perusterveitä eikä heistä sellaisia saa tekemälläkään eikä avantouinnilla! Heilläkin on silti OIKEUS elää.
Kommentit (32)
Miten tämä aloittajaa koskee? Onko kyse sun omasta seurakunnasta ja oletko pahoittanut mielesi hoilaamisesta tai hoilaamattomuudesta? Mua, porilaisena, ei kyseinen aihe liikuta yhtään, enkä aio hoilata mitään missään. Tämä tosin johtuu siitä, että en osaa laulaa.
Mene pois sieltä somesta, jos et halua nähdä sellaista. Valitse vaikka Krista Kiuru
Vieraat tervetulleita kirkkkoturvan nimissä, oma kansa suljetaan ulkopuolelle.
Kissavideot on ihan mukavia. Katsele niitä, niin ei ärsytä.
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut, että harvoin on ollut niin kova hinku joillakin museoihin tai kirkon joululaulutilaisuuksiin kuin nyt.
Jos järjetää jonkin instanssin tontilla tapa htumia tulee ko.instanssilta pyytää lupa. Yritysten ja yhditysten tulee nuoudattaa tämän hetkisiä sääntjöä eikä ne halua sakkoja siksi että joku hörhö järjestää kokonntumisia niiden tontilla.
N ny se kirsi maalittaa pastria ja seurakuntaa,tosi jalo ihminen
ostaisitko kirsiltä kurssin jossa opetellaan olemaan rauhassa ym. mä en:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kirkon pihalla saa laulaa ap?
Kurkon juurikin pitäisi olla kaikkien puolella.Koska sivistysvaltiossa ollaan heikompien puolella, ei kaikkien puolella, eikä varsinkaan eletä viidakon lakien mukaan. Vahvat ja terveet pärjää rajoituksilla, että heikotkin saavat elää.
Miten heikot kirkon sisällä kärsii siitä jos muut laulaa ulkona?
Sivistysvaltiossa ei yleensä painosteta ihmisiä kuten esim. Helsingin piispa teki.
No jos et tiedä niin koetan vääntää rautalangasta:
Pandemiaa yritetään rajoittaa kokoontumisia rajoittamalla. Jos pandemiaa ei rajoiteta, ei naapurin mummo uskalla edes maitokauppaan, koska se voisi koitua hänen kohtalokseen. Nimittäin sairaalaan ei mummo pääse jos teho-osastot täyttyy. Seurauksena ikävä tukehtumiskuo le ma.
Se joutaa kuollakin. Live and let die.
Tästä näyttäisi olevan tulossa laajempikin tapahtuma, 24-26.12.2021 ihmisiä kannustetaan viemään tervehdyksensä ja kynttilä omaan lähikirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä aloittajaa koskee? Onko kyse sun omasta seurakunnasta ja oletko pahoittanut mielesi hoilaamisesta tai hoilaamattomuudesta? Mua, porilaisena, ei kyseinen aihe liikuta yhtään, enkä aio hoilata mitään missään. Tämä tosin johtuu siitä, että en osaa laulaa.
Kyse on julkisuuden henkilöstä, joka spämmää rokotevastaista, maskivastaista, kokoontumisrajoitusvastaista jne. propagandaa oman aatteensa vahvistamiseksi.
Myös varmaan huomion takia.
Monet lähtee mukaan tuohon kun oikein villitään ja lietsotaan joukkohysteriaa.
Kirsi uskoo että paastoamalla ja avantouinnilla jokainen selviää koronasta. Jos et kestä paastoa etkä avantoa, joudatkin kuol la.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kirkon pihalla saa laulaa ap?
Kurkon juurikin pitäisi olla kaikkien puolella.Koska sivistysvaltiossa ollaan heikompien puolella, ei kaikkien puolella, eikä varsinkaan eletä viidakon lakien mukaan. Vahvat ja terveet pärjää rajoituksilla, että heikotkin saavat elää.
Miten heikot kirkon sisällä kärsii siitä jos muut laulaa ulkona?
Sivistysvaltiossa ei yleensä painosteta ihmisiä kuten esim. Helsingin piispa teki.
Pandemiaa yritetään rajoittaa kokoontumisia rajoittamalla. Jos pandemiaa ei rajoiteta, ei naapurin mummo uskalla edes maitokauppaan, koska se voisi koitua hänen kohtalokseen. Nimittäin sairaalaan ei mummo pääse jos teho-osastot täyttyy. Seurauksena ikävä tukehtumiskuo le ma.
Pihalla on varsin hyvä tuuletus. Tuskin saavat ainakaan koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on julkisuuden henkilöstä, joka spämmää rokotevastaista, maskivastaista, kokoontumisrajoitusvastaista jne. propagandaa oman aatteensa vahvistamiseksi.
Myös varmaan huomion takia.Monet lähtee mukaan tuohon kun oikein villitään ja lietsotaan joukkohysteriaa.
Kirsi uskoo että paastoamalla ja avantouinnilla jokainen selviää koronasta. Jos et kestä paastoa etkä avantoa, joudatkin kuol la.
On totta, että avantouinnilla selviää koronasta mutta tosiasiassa se vaatii avantosukeltamista. Mitä pitempi sukellus, sitä varmemmin korona lähtee kuin kuppa Töölöstä.
Kirsi voisi vaikka sukeltaa niin pitkään, ettei nouse enää pintaan.
🇺🇦🇮🇱