Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka..
Polttaa kannabista? Perustele, miksi et voisi ja miksi voisit.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:18"]
Mielummin olisin polttelijan kuin alkoholistin, bilettäjän tai juopon kanssa. Paljonkin mielummin. En pidä humalaisista ihmisistä enkä siitä tunteesta kun kontrolli menee. Samoin alkoholinkäyttäjien ajatusmaailma on useimmiten jotenkin ikävä mielestäni. Olen itse päihteetön lähes 100%.
[/quote]
Sama juttu, ulkonakin humalaiset öykkärit ahdistavat kesäisin.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:28"]
Suhtaudutteko yhtä kielteisesti alkoholiin? Jos ette, niin miksi?
[/quote]
En, koska se ei ole laitonta. Aineena alkoholi on sinänsä varmaan pahempi. Mutta laittomuksiin sekaantuminen nyt vaan tuppaa tuomaan mukanaan negatiivisia lieveilmiöitä ja seuraamuksia t. 12
[/quote]
Ohhoh, aikamoisia lampaita siis tällä palstalla. Itse pyrin elämään moraalisesti oikein. Aina ei laki ja moraali kohtaa. Naurettavaa että vastustaa kannabista sen takia että se sattuu tällä hetkellä olemaan laitonta. Onhan homouskin ollut laitonta.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:28"]
Suhtaudutteko yhtä kielteisesti alkoholiin? Jos ette, niin miksi?
[/quote]
En, koska se ei ole laitonta. Aineena alkoholi on sinänsä varmaan pahempi. Mutta laittomuksiin sekaantuminen nyt vaan tuppaa tuomaan mukanaan negatiivisia lieveilmiöitä ja seuraamuksia t. 12
[/quote]
Ohhoh, aikamoisia lampaita siis tällä palstalla. Itse pyrin elämään moraalisesti oikein. Aina ei laki ja moraali kohtaa. Naurettavaa että vastustaa kannabista sen takia että se sattuu tällä hetkellä olemaan laitonta. Onhan homouskin ollut laitonta.
[/quote]
Enemmistö ei halua ongelmia. Valtaosalla väestöä se turvallisuudentunne on kuitenkin syväkoodattuna.
Mielummin olisin polttelijan kuin alkoholistin, bilettäjän tai juopon kanssa. Paljonkin mielummin. En pidä humalaisista ihmisistä enkä siitä tunteesta kun kontrolli menee. Samoin alkoholinkäyttäjien ajatusmaailma on useimmiten jotenkin ikävä mielestäni. Olen itse päihteetön lähes 100%.