Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka..

Vierailija
26.03.2015 |

Polttaa kannabista? Perustele, miksi et voisi ja miksi voisit.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hipit ovat oksettavia ja vihaan pilvenpolttomusiikkia. Varsinkin jukka poikaa

Vierailija
2/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en halua narkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usk. Koska pössyytelijät on ei-pössyttlijän näkökulmata tylsiä, saamattomia, flegmaatisia ja kaikn kaikkiaan ankeata seuraa.ne vaan ihetää kesknään plvessä, ja mitään ei tehdä, mihinkään ei lähdetä, plääh. Joo, kaikki sanoo, että ne on ihan vaaattomia ja varmaan onkin, mutta ei vaaratomuus mulle riitä, haluun sen lisäksi jotain kivaa!

Vierailija
4/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lähtisin sellaisen miehen kelkkaan. Ei meillä vatmasti muutkaan ajatukset yhteen menisi. N40

Vierailija
5/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen koko ajan. Polttaa silloin tällöin, semmoista joka polttelisi kaiket päivät en katselisi.
Niin ja itse en käytä ollenkaan.

Vierailija
6/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ensinnäkin se on laitonta - en halua pelätä, että mies jää kiinni ja saa rikosrekisterimerkinnän. Ja että minun pitäisi vähän kuin peitellä toisen tekemisiä.

Lisäksi 'kannabishippeys' on ajatusmaailma, joka suorastaan ärsyttää ja ahdistaa. Ei kiitos.

Vierailija
7/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Huumeiden käyttö sotii niin paljon mun omaa arvomaailmaa vastaan.

Vierailija
8/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos tyyppi polttelisi max. kerran kuukaudessa. Mitää flegmaattista, vetelää, hidasta ja tylsää pössyttelijää en todellakaan jaksaisi katsella.

Vierailija
9/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Riippuu täysin kuinka usein, käyttääkö mitään muita aineita ja minkälainen on ihmisenä muutenkin.
Satunnainen pössyttely ei haittaa :)

Vierailija
10/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:08"]

En usk. Koska pössyytelijät on ei-pössyttlijän näkökulmata tylsiä, saamattomia, flegmaatisia ja kaikn kaikkiaan ankeata seuraa.ne vaan ihetää kesknään plvessä, ja mitään ei tehdä, mihinkään ei lähdetä, plääh. Joo, kaikki sanoo, että ne on ihan vaaattomia ja varmaan onkin, mutta ei vaaratomuus mulle riitä, haluun sen lisäksi jotain kivaa!

[/quote]

Mutta ei sitä kannabista tarvitse jatkuvasti pössytellä! Mä voin sanoa, että poltan kannabista, mutta mä poltan sitä muutaman kerran vuodessa. Mies ei polta, koska se ei pysty polttamaan mitään.

Vierailija
11/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti ok, olen itsekin joskus kokeillut. Säännöllisesti polttavaa en katselisi yhtään enempää kuin jatkuvasti ryyppäävää tai tissuttelevaa, paskapuhetta etteikö siitä olisi negatiivisia vaikutuksia. Kokemusta on. Lisäksi en missään nimessä hyväksyisi mitään, mistä voi saada tuomion, eli kaikki sekaantuminen myyntiin, välitykseen tai kasvatukseen (edes omaan käyttöön) lopettaisi suhteen siihen paikkaan. Noista kun jää kiinni niin tulevaisuus on tässä taustaselvitysten luvatussa maassa aika taputeltu. 

Olen kyllä ihan sitä mieltä, että kannabiksen voisi laillistaa ja nuo tuomiot ja niiden jälkiseuraamukset esim. omaan käyttöön kasvattamisesta ovat erittäin kohtuuttomia, mutta itseäni ei kiinnosta ruveta miksikään marttyyriksi asian tiimoilta. Eikä valita seurustelukumppaniksi sellaista henkilöä, joka ei voi elää ilman (tällä hetkellä) laitonta päihdettä. Nämä legalize it - vaahtoajat ovat yleensä tosi rasittavia. 

Vierailija
12/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudutteko yhtä kielteisesti alkoholiin? Jos ette, niin miksi?

Vierailija
13/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin ja seurustelenkin. Mutta en voisi seurustella miehen kanssa, joka polttaa pilveä koko ajan eikä saa mitään muuta aikaiseksi. Kohtuus kaikessa.
Kannabis on miehelle mielestäni parempi vaihtoehto kuin alkoholi, jos jotain on pakko vetää. Alkoholi tekee miehestä aggressiivisen.

Vierailija
14/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:28"]Suhtaudutteko yhtä kielteisesti alkoholiin? Jos ette, niin miksi?
[/quote]
Et kai vaan vertaa alkoa ja maria toisiinsa? :D Ethän?

Vierailija
15/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:28"]

[/quote]

En, koska se ei ole laitonta. Aineena alkoholi on sinänsä varmaan pahempi. Mutta laittomuksiin sekaantuminen nyt vaan tuppaa tuomaan mukanaan negatiivisia lieveilmiöitä ja seuraamuksia t. 12

Vierailija
16/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:21"]

Voisin, jos tyyppi polttelisi max. kerran kuukaudessa. Mitää flegmaattista, vetelää, hidasta ja tylsää pössyttelijää en todellakaan jaksaisi katsella.

[/quote]

Kannabis flegmatisoi pikku hiljaa, vaikkei muka usein polttelisikaan. Ja koukkuunhan voi jäädä vähästäkin.

Juu, en katselisi.

Lääkekannabis olisi eri asia. Jos mies sairastuisi vaikka niin, ettei mitkään kipulääkkeet tehoaisi (esim. hermosäryt) mutta kannabis helpottaisi, niin saattaisin flegmatisoitumisesta huolimatta pysyä rakkaani rinnalla. Tosin seurustelua en välttämättä aloittaisi sellaisen henkilön kanssa.

Ja kyllä, lääkemielessä pössyttelisin itsekin tarvittaessa. Mutta onneksi ei sellaista tarvetta ole.

Vierailija
17/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos tarjoais mullekin ja käyttö ei olis joka päiväistä tai viikkoista.
Nimimerkillä pössyttelin ennen päivittäin

Vierailija
18/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:08"]

[/quote]

Mutta ei sitä kannabista tarvitse jatkuvasti pössytellä! Mä voin sanoa, että poltan kannabista, mutta mä poltan sitä muutaman kerran vuodessa. Mies ei polta, koska se ei pysty polttamaan mitään.
[/quote]

Mäkin polttelen 0-3 kertaa vuodessa. Jos jollain on, saatan ottaa henkoset parit tai sitten en.
Voisin siis seurustella miehen kanssa joka polttelisi samalla tavalla.
Mies ei kyllä suostu polttelemaan mikä sekin tietty ok ;) Enkä minäkään hänen nähden sitä tee kun ei tykkää.

Vierailija
19/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapsellista ja noloa.

Vierailija
20/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:28"]

[/quote]

En, koska se ei ole laitonta. Aineena alkoholi on sinänsä varmaan pahempi. Mutta laittomuksiin sekaantuminen nyt vaan tuppaa tuomaan mukanaan negatiivisia lieveilmiöitä ja seuraamuksia t. 12

[/quote]

Ohhoh, aikamoisia lampaita siis tällä palstalla. Itse pyrin elämään moraalisesti oikein. Aina ei laki ja moraali kohtaa. Naurettavaa että vastustaa kannabista sen takia että se sattuu tällä hetkellä olemaan laitonta. Onhan homouskin ollut laitonta.

[/quote]

Enemmistö ei halua ongelmia. Valtaosalla väestöä se turvallisuudentunne on kuitenkin syväkoodattuna.

[/quote]

Aikamoista lammasmaista käytöstä.