Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tanskalaisia ja Tanskaa mollataan?

Vierailija
26.03.2015 |

Sanonta "Tanska on paska maa" jne? Kieltäkin haukutaan rumaksi, muttei se yksinään selitä asiaa. Miksi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan kuullut kenenkään mollaavan Tanskaa. Mistä ihmeestä AP on saanut moisen kuvan?

Vierailija
22/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:37"]

Enpä ole koskaan kuullut kenenkään mollaavan Tanskaa. Mistä ihmeestä AP on saanut moisen kuvan?

[/quote]

AP:n kaverit eivät ole tienneet mikä Tanska on. Ovat luulleet sitä juustomerkiksi ja siksi mollaanneet. AP liikkuu vähän tyhmissä porukoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunut Tanskassa ja siellä osattiin kyllä mollata Suomea... Pitävät Suomea jonain sivistymättömänä perämetsänä joka lähes kuuluu Itä-Eurooppaan ja kielikin on niiin rumaa. 

Vierailija
24/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamlet, Tanskan prinssi: "On jotain mätää Tanskanmaassa!"

Seppo Räty, keihäänheittäjä: "Saksa on paska maa!"

Olet vain sotkenut maat ja tapahtumat.

Vierailija
25/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 05:05"]Samaa minäkin olen ihmetellyt. Tanskahan on hyvä maa, oikeastaan aika paljon Suomen tapainenkin. [/quote] Ööö....mistä tiedät, ootko asunu? Mun mielestä ei ole saman tapainen, kun Suomi. Kulttuuri on täysin erilainen.

[/quote]

Miten niin täysin erilainen?

Vierailija
26/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:01"]

Oon asunut Tanskassa ja siellä osattiin kyllä mollata Suomea... Pitävät Suomea jonain sivistymättömänä perämetsänä joka lähes kuuluu Itä-Eurooppaan ja kielikin on niiin rumaa. 

[/quote]

Mutta Suomihan on lähes Itä-eurooppaa, sivistymätön ja ruma kieli sekä kansa. 

[/quote]

Tanskalaiset kuvittelevat olevansa kaikkien muiden yläpuolella, heidän kielensä on käsittämätöntä mongerrusta jota ymmärtää kyllä paperilla muttei sanakaan puhuttaessa, ulkonäön puolestakaan eivät kyllä ole kovin lahjakkaita.

T. Tanskassa asunut

Vierailija
27/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskan kieli on kyllä ihan kamalan rumaa, mutta muuten Tanska on hyvä maa ja viihtyisin siellä varmaan Suomea paremmin. Ehkä pitäisi oppia tykkäämään kielestä, niin voisin muuttaa joskus Tanskaan.

Vierailija
28/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska Tanskanmaassa on jotain mätää.

Vierailija
29/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahalta näyttää, ap. Ainakin googlen mukaan olet oikeassa https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=tanska+paska+maa

30/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan Tanskaa tai Norjaa. Ruotsiakaan ei haukuta muuten, mutta mamupolitiikkaa haukutaan yleisesti.

31/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 05:05"]Samaa minäkin olen ihmetellyt. Tanskahan on hyvä maa, oikeastaan aika paljon Suomen tapainenkin.
[/quote]

Ööö....mistä tiedät, ootko asunu?
Mun mielestä ei ole saman tapainen, kun Suomi. Kulttuuri on täysin erilainen.
[/quote]

Miten?

Vierailija
32/42 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mollata.

Vierailija
33/42 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:01"]

Mutta Suomihan on lähes Itä-eurooppaa, sivistymätön ja ruma kieli sekä kansa. 

Tanskalaiset kuvittelevat olevansa kaikkien muiden yläpuolella, heidän kielensä on käsittämätöntä mongerrusta jota ymmärtää kyllä paperilla muttei sanakaan puhuttaessa, ulkonäön puolestakaan eivät kyllä ole kovin lahjakkaita.

T. Tanskassa asunut

No se on kuule sitten sinussa itsessäsi vika, jos et maan kieltä siellä asuessasi opiskellut ja oppinut sekä ymmärtämään että puhumaan. Sekä minä itse, että joka ikinen Tanskassa asuvista suomalaisista ystävistäni puhuu tanskaa.

Minkälainen on lahjakas ulkonäkö? Sinulla taitaa olla myös suomen kielen ilmaisussa jotain hakusessa.

Minulla on täysin päinvastainen käsitys tanskalaisista, heillähän on Jante-laki varsin vahvana perimässä. Minun tanskalainen ystävä-ja tuttavapiirini on joviaalia porukkaa ja meillä on aina hauskaa. Jos ei ole aihetta juhlaan ja hauskanpitoon, se keksitään.

Tanskalaiset yleisesti ottaen arvostavat suomalaista tietotaitoa ja tykkäävät meidän hivenen kuivasta huumoristamme.

T: Tanskassa asuva

Vierailija
34/42 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi nihilisti kirjoitti:

En ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan Tanskaa tai Norjaa. Ruotsiakaan ei haukuta muuten, mutta mamupolitiikkaa haukutaan yleisesti.

Tanskaa haukutaan tiukasta maahanmuuttopolitiikasta.

Vierailija
35/42 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymi nihilisti kirjoitti:

Tanskaa haukutaan tiukasta maahanmuuttopolitiikasta.

Ja kehutaan myös.

No nythän muuttui suunta vaaliem myötä,

Vierailija
36/42 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan Tanskaan kunhan korona helpottaa

Vierailija
37/42 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa on paska maa, sanoi aikoinaan keihäänheittäjä Seppo Räty, Tanskasta en ole kuullut niin sanottavan.

Vierailija
38/42 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalaisia ovat myös Tuborg, Bang & Olofsen, Gramm. Laatua! Rentoa ystävällistä väkeä.

Vierailija
39/42 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaiset hauku Tanskaa, ainakaan yleisesti. Liikut kummallisissa piireissä AP.

Vierailija
40/42 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan joku itätrolli. Kukaan Suomessa ei hauku tanskaa. Se kieli kuulostaa hassulta, that's all.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi